handel anders in aandelen , misschien helpt dat.quote:Op zondag 22 september 2013 14:52 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik heb niet eens 1 miljoen na 26 missies over de 3 hoofdrolspelers, hoe verdien je veel geld los van die missies?
Hoe doe ik dat?quote:Op woensdag 25 september 2013 18:26 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
handel anders in aandelen , misschien helpt dat.
mobiel > internet > money & travel > bawsaq en nog een anderequote:
En je kunt tussendoor ook nog voor taxi spelen....quote:
Het kan dus ook lijden tot verlies? Ik heb de meeste missies al gedaan, niet echt opgelet wat Lester zei over aandelen.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:43 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
mobiel > internet > money & travel > bawsaq en nog een andere
als je goed bij de missie oplet (bij lester) word er iets gezegd over aandelen, welke je moet kopen of welke bedrijf er word aangevallen.
Elk bedrijf heeft een concurrent (zie: http://nl.wikigta.org/wiki/BAWSAQ)
En ja gewoon de concurrent aanvallen van wie je de aandelen krijgt anders als je free-roamd bv overval ofzo.
Ik ben een keer in een taxi gestapt maar dan blijft de chauffeur zitten, heb nu dat taxibedrijf gekocht en 2 opdrachten gehad maar dat lukte ook al niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 18:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En je kunt tussendoor ook nog voor taxi spelen....
quote:
- Als je er 1 aanhoud dan ben jij altijd de passagierquote:Ik ben een keer in een taxi gestapt maar dan blijft de chauffeur zitten
- Van punt A naar B rijden is toch niet zo moeilijk.quote:heb nu dat taxibedrijf gekocht en 2 opdrachten gehad maar dat lukte ook al niet
ja ik ook niet XD maar het blijkt dus echter wel handig te zijjn.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Nober het volgende:
Ga je een gestolen auto terughalen, krijg je de politie achter je aan, raak je ze eindelijk kwijt is die vrouw/man van die auto weg.
[..]
Het kan dus ook lijden tot verlies? Ik heb de meeste missies al gedaan, niet echt opgelet wat Lester zei over aandelen.
[..]
Ik ben een keer in een taxi gestapt maar dan blijft de chauffeur zitten, heb nu dat taxibedrijf gekocht en 2 opdrachten gehad maar dat lukte ook al niet.
Heb je alles in je profiel wel goed staanquote:Op woensdag 25 september 2013 19:16 schreef videonatic het volgende:
Nog steeds geen social club functionaliteit hier...
Nee ik moest met een man ergens naartoe rijden want hij zocht ene Kelly ofzo en toen moest ik hem redden van die motorbende en dat lukte niet.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:12 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
[..]
- Als je er 1 aanhoud dan ben jij altijd de passagier
[..]
- Van punt A naar B rijden is toch niet zo moeilijk.
- Maak geen schade en je verdient een hoop geld per rit
Zal wel eens kijken op m'n mobiel, die Binco doet het volgens mij ook wel goed.quote:Op woensdag 25 september 2013 19:14 schreef hanniballecter het volgende:
[..]
ja ik ook niet XD maar het blijkt dus echter wel handig te zijjn.
ja je kan ook verlies lijden maar als je slim bent lukt het wel.
Bv ammu nation (op BASWAQ) stijgt wel zeker omdat iedereen toch wapens gaat kopen online denk ik en jij zelf ook.
je kan het trouwens ook op social club zien hoe de markt verloop en je portfolio eruit ziet. je kan echter geen aandelen kopen/verkopen. op de site op je pc
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
wuuutCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet driehoekje ingedrukt houden als je een taxi wil stelen, en wanneer je taxi-werk wil verrichten moet je op L3 drukken ( claxon )quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Nober het volgende:
Ga je een gestolen auto terughalen, krijg je de politie achter je aan, raak je ze eindelijk kwijt is die vrouw/man van die auto weg.
[..]
Het kan dus ook lijden tot verlies? Ik heb de meeste missies al gedaan, niet echt opgelet wat Lester zei over aandelen.
[..]
Ik ben een keer in een taxi gestapt maar dan blijft de chauffeur zitten, heb nu dat taxibedrijf gekocht en 2 opdrachten gehad maar dat lukte ook al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Tuurlijk, ik dacht al, waarom krijg ik bij de eerste verkoop 100000 en daarna telkens 1 dollar verlies?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:21 schreef hanniballecter het volgende:
Fiets gestolen. Zag het op de radar. Gaf het terug.
Krijg ik paar dagen later mailtje van de gast
krijg ik 100.000 dollar aan aandelen
:p
oh bij mij echter wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht al, waarom krijg ik bij de eerste verkoop 100000 en daarna telkens 1 dollar verlies?
BASWAQ doet het trouwens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zit je dan met al je geld... Slip, boot, hangar, dan hou je nog steeds veel over.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:22 schreef Nober het volgende:
Maar wat moet je met al dat geld als je er niks van kunt kopen?Heb je gezien wat de golfbaan kost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zit je dan met al je geld.. Slip, boot, hangar, dan hou je nog steeds veel over.
150 miljoen, maar lees net dat als je vaker gaat slapen (opslaan) dan gaat de week sneller voorbij en krijg je je weekinkomen van je onroerend goed sneller.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb je gezien wat de golfbaan kost?
Er is nog 1 snellere.....quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Nober het volgende:
[..]
150 miljoen, maar lees net dat als je vaker gaat slapen (opslaan) dan gaat de week sneller voorbij en krijg je je weekinkomen van je onroerend goed sneller.
Misschien een optie?
Ja. Ik ben tig keer op dezelfde hoek langs een vrouwtje gereden waarvan iets werd gestolen (en iedere keer zei ze hetzelfde) maar gisteren eindelijk haar geld gehaald en terug gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je een random event niet doet of niet haalt, dan komt het event wel terug neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja. Ik ben tig keer op dezelfde hoek langs een vrouwtje gereden waarvan iets werd gestolen (en iedere keer zei ze hetzelfde) maar gisteren eindelijk haar geld gehaald en terug gegeven.
Gisteren iets mafs. Ik kwam al spelend met Trevor Michael tegen. Die laatste begon te schreeuwen, hoekt met 1 klap Trevor neer; Wasted..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 25k opduiken en switchen?quote:
Nu nog 30 nuclear wastes zien te vinden en je kan vijf jaar wachten op GTA VI. Go get 'em!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
alle 50 letter scrapes binnen en ook alle 50 spaceship parts
Puma/Cougar/mountin lionquote:
Dat zijn peanutsquote:Gelukkig schoot ik raak anders was ik er geweest.
[..]
Die 25k opduiken en switchen?
Dat is pleuriswerk en 1 onderdeel van de Epsilon Tracts.quote:[..]
Nu nog 30 nuclear wastes zien te vinden en je kan vijf jaar wachten op GTA VI. Go get 'em!!
Maar mij lukt het niet, ik heb een tiental aandelen gekocht van bedrijven die zwaar gezakt waren, want wat omlaag gaat komt ook wel weer omhoog maar voorlopig nog steeds in het rood.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dat zijn peanuts![]()
Buy... buy... buy... sell... sell... sell...
Daar kun je (als je het goed doet) in een paar seconden miljoenen verdienen
Ik weet niet waar ik die eerste moet vinden, ik kreeg een naam, foto en een plattegrondje van zijn laatste locatie en daar moet ik het dan maar mee doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Grazzle het volgende:
Omg, ik doe die bounty-hunter missies met Trevor. Ik had de eerste afgeleverd levend maar de rest dood gemaakt en ik was nu met de laatste bezig en wou hem graag afleveren. Heb ik hem met zijn handen omhoog op treinrails (daar was een chase) en toen bam trein dood.
Aan een tiental heb je niksquote:Op zondag 29 september 2013 03:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar mij lukt het niet, ik heb een tiental aandelen gekocht van bedrijven die zwaar gezakt waren, want wat omlaag gaat komt ook wel weer omhoog maar voorlopig nog steeds in het rood.
Zover ik weet/zie kun je in de SP geen onroerend goed verkopen.quote:Op maandag 30 september 2013 22:06 schreef Nober het volgende:
Ik laat dat beleggen maar voor wat het is, schiet allemaal niet op.
Iets anders, waarom kan alleen Michael die 2 bioscopen en dat theater kopen, daar snap ik niks van! Ik heb met Michael bijna 140k per week (Pitchers en Dobbler Cinema) terwijl Trevor op zo'n 22k zit en Franklin op 17k!
Ben trouwens wel van plan om het theater te kopen dan zit Michael op 403k per week en dus bijna 21 miljoen per jaar.
Nou wil ik eigenlijk een onroerend goed verkopen zodat het vrijkomt voor een van de andere, maar kan dat wel?
Jammer want het is niet helemaal goed verdeeld en met Franklin die golfclub kopen is geen optie.quote:Op maandag 30 september 2013 22:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zover ik weet/zie kun je in de SP geen onroerend goed verkopen.
Misschien wel als je online speelt.
Je kan zien hoe duur het is en hoeveel geld je hebt (via start), dus dan kan je makkelijk uitrekenen hoeveel je mistquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik probeer met Michael het Theater te kopen (die van 20 miljoen), maar ik moet meer geld verdienen. Ik kan geen ander onroerend goed kopen (is al gekocht/nog duurder). Is er ergens te zien hoe veel je moet verdienen om, in dit geval, dat theater te kopen? En is het handelen in aandelen ook een bron van inkomsten die hierin meegenomen wordt?
Ha, wauw. Ik was in de veronderstelling dat ik meer dan genoeg hadquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:03 schreef bigbass het volgende:
[..]
Je kan zien hoe duur het is en hoeveel geld je hebt (via start), dus dan kan je makkelijk uitrekenen hoeveel je mist
Als jij de missies gedaan hebt dan heb je genoeg geld voor die onroerend goed van 10 miljoen, dat zorgt ook voor een weekinkomen van 132k.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:19 schreef Billy_Talent het volgende:
Ik probeer met Michael het Theater te kopen (die van 20 miljoen), maar ik moet meer geld verdienen. Ik kan geen ander onroerend goed kopen (is al gekocht/nog duurder). Is er ergens te zien hoe veel je moet verdienen om, in dit geval, dat theater te kopen? En is het handelen in aandelen ook een bron van inkomsten die hierin meegenomen wordt?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:55 schreef Nober het volgende:
Wat is die 'n' op de map (linksonder), ik ben helemaal naar Paleto Bay gereden, zelfs nog een stuk gezwommen maar kom niet dichterbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |