SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
quote:Op woensdag 25 september 2013 21:02 schreef SecretStoryWous het volgende:
wuuutCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je moet driehoekje ingedrukt houden als je een taxi wil stelen, en wanneer je taxi-werk wil verrichten moet je op L3 drukken ( claxon )quote:Op woensdag 25 september 2013 19:03 schreef Nober het volgende:
Ga je een gestolen auto terughalen, krijg je de politie achter je aan, raak je ze eindelijk kwijt is die vrouw/man van die auto weg.
[..]
Het kan dus ook lijden tot verlies? Ik heb de meeste missies al gedaan, niet echt opgelet wat Lester zei over aandelen.
[..]
Ik ben een keer in een taxi gestapt maar dan blijft de chauffeur zitten, heb nu dat taxibedrijf gekocht en 2 opdrachten gehad maar dat lukte ook al niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 september 2013 23:04 schreef Nibb-it het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Tuurlijk, ik dacht al, waarom krijg ik bij de eerste verkoop 100000 en daarna telkens 1 dollar verlies?quote:Op donderdag 26 september 2013 17:21 schreef hanniballecter het volgende:
Fiets gestolen. Zag het op de radar. Gaf het terug.
Krijg ik paar dagen later mailtje van de gast
krijg ik 100.000 dollar aan aandelen
:p
oh bij mij echter wel?quote:Op donderdag 26 september 2013 18:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik dacht al, waarom krijg ik bij de eerste verkoop 100000 en daarna telkens 1 dollar verlies?
BASWAQ doet het trouwens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zit je dan met al je geld... Slip, boot, hangar, dan hou je nog steeds veel over.
quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:22 schreef Nober het volgende:
Maar wat moet je met al dat geld als je er niks van kunt kopen?Heb je gezien wat de golfbaan kost?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus zit je dan met al je geld.. Slip, boot, hangar, dan hou je nog steeds veel over.
150 miljoen, maar lees net dat als je vaker gaat slapen (opslaan) dan gaat de week sneller voorbij en krijg je je weekinkomen van je onroerend goed sneller.quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:24 schreef OverRated het volgende:
[..]
Heb je gezien wat de golfbaan kost?
Er is nog 1 snellere.....quote:Op zaterdag 28 september 2013 00:36 schreef Nober het volgende:
[..]
150 miljoen, maar lees net dat als je vaker gaat slapen (opslaan) dan gaat de week sneller voorbij en krijg je je weekinkomen van je onroerend goed sneller.
Misschien een optie?
Ja. Ik ben tig keer op dezelfde hoek langs een vrouwtje gereden waarvan iets werd gestolen (en iedere keer zei ze hetzelfde) maar gisteren eindelijk haar geld gehaald en terug gegeven.quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:40 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je een random event niet doet of niet haalt, dan komt het event wel terug neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:49 schreef OMG het volgende:
[..]
Ja. Ik ben tig keer op dezelfde hoek langs een vrouwtje gereden waarvan iets werd gestolen (en iedere keer zei ze hetzelfde) maar gisteren eindelijk haar geld gehaald en terug gegeven.
Gisteren iets mafs. Ik kwam al spelend met Trevor Michael tegen. Die laatste begon te schreeuwen, hoekt met 1 klap Trevor neer; Wasted..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die 25k opduiken en switchen?quote:
Nu nog 30 nuclear wastes zien te vinden en je kan vijf jaar wachten op GTA VI. Go get 'em!!quote:Op zaterdag 28 september 2013 09:14 schreef MarkoAlmelo het volgende:
alle 50 letter scrapes binnen en ook alle 50 spaceship parts
Puma/Cougar/mountin lionquote:
Dat zijn peanutsquote:Gelukkig schoot ik raak anders was ik er geweest.
[..]
Die 25k opduiken en switchen?
Dat is pleuriswerk en 1 onderdeel van de Epsilon Tracts.quote:[..]
Nu nog 30 nuclear wastes zien te vinden en je kan vijf jaar wachten op GTA VI. Go get 'em!!
Maar mij lukt het niet, ik heb een tiental aandelen gekocht van bedrijven die zwaar gezakt waren, want wat omlaag gaat komt ook wel weer omhoog maar voorlopig nog steeds in het rood.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:24 schreef -CRASH- het volgende:
Dat zijn peanuts![]()
Buy... buy... buy... sell... sell... sell...
Daar kun je (als je het goed doet) in een paar seconden miljoenen verdienen
Ik weet niet waar ik die eerste moet vinden, ik kreeg een naam, foto en een plattegrondje van zijn laatste locatie en daar moet ik het dan maar mee doen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 21:37 schreef Grazzle het volgende:
Omg, ik doe die bounty-hunter missies met Trevor. Ik had de eerste afgeleverd levend maar de rest dood gemaakt en ik was nu met de laatste bezig en wou hem graag afleveren. Heb ik hem met zijn handen omhoog op treinrails (daar was een chase) en toen bam trein dood.
Aan een tiental heb je niksquote:Op zondag 29 september 2013 03:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar mij lukt het niet, ik heb een tiental aandelen gekocht van bedrijven die zwaar gezakt waren, want wat omlaag gaat komt ook wel weer omhoog maar voorlopig nog steeds in het rood.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |