abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131320021
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner. :')
sluipen?
pi_131320104
quote:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner. :')
Zo moeilijk is dat niet
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_131320145
quote:
Als je dat al moeilijk vindt :')
  woensdag 18 september 2013 @ 18:03:45 #104
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131320148
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:02 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Zo moeilijk is dat niet
Nee lol, maar wel als je dat gangetje over het hoofd ziet _O-

Dacht dat ik moest doorlopen langs hen door naar de achtertuin. :)
  woensdag 18 september 2013 @ 18:08:45 #105
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_131320300
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 18:03 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Als je dat al moeilijk vindt :')
:')
pi_131333737
Ik wil even kappen met GTA maar nu wil ik hem opslaan, maar als ik naar mijn savehouse ga moet ik gelijk een missie doen, en veranderen van personage kan even niet omdat die twee zich rustig moeten houden :P Kut landingsbaan... Weet iemand hoe ik toch op kan slaan zonder die missie te moeten doen ?
pi_131333766
quote:
0s.gif Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik wil even kappen met GTA maar nu wil ik hem opslaan, maar als ik naar mijn savehouse ga moet ik gelijk een missie doen, en veranderen van personage kan even niet omdat die twee zich rustig moeten houden :P Kut landingsbaan... Weet iemand hoe ik toch op kan slaan zonder die missie te moeten doen ?
Met je telefoon
Flesje bier
pi_131334611
Ik heb een code voor de atomic blimp ondanks dat ik geen pre order heb gedaan :P
pi_131334727
quote:
1s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een code voor de atomic blimp ondanks dat ik geen pre order heb gedaan :P
Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.
Flesje bier
pi_131334941
quote:
6s.gif Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.
bol.com heeft iedereen opgelicht, er stond exclusieve dlc.

ik ga mijn advocaat bellen.
pi_131336709
Als je bij de missie "The Multi Target Assassination" aankomt en je je geld wilt verdubbelen, check dit dan even;

na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘
  donderdag 19 september 2013 @ 00:14:27 #112
409561 SchavuitPiet
He in love with that coco
pi_131336796
Nee lol, maar wel als je dat gangetje over het hoofd ziet

[/quote]
Ik zag hem ook pas na de vijfde keer o.i.d :')

Maar naar bed toe!
Gespeeld sinds 11:00 vanochtend, ziek :D
Haha gay!
pi_131338131
1 dag gespeeld en vind het toch wel een erg vette game :)

Pluspunten ga ik niet aan beginnen, maar het enige serieuze minpunt tot nu toe vind ik toch dat er wel erg weinig panden toegankelijk zijn... Geen idee of dat nog komt naarmate ik meer missies heb gespeeld?
pi_131338169
Je zal toch maar een lollige video maken in GTAIV, Rockstar ziet je video, en vervolgens zit je in GTAV :D

Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_131338390
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!

Ik heb nu weer een paar missies gedaan en ben toen Blaine County gaan verkennen maar daar is eigenlijk geen hol te beleven. Darten kan niet, er hangt gewoon een dartbord in een Piswasser-kroeg maar krijg niet de optie om te darten of te poolen (er stond ook een biljart).

Het vliegveld kom je wel op maar verlaat je vervolgens niet levend want ze schieten je gewoon dood, hoe krijg ik dan vliegles!? Ik kwam nog een Dignity Village tegen schuin tegenover de truck stop waar je slechts een blikje fris kunt kopen voor 1$.

Paleto Bay is ook totaal niets te beleven en het strand was ook al leeg, het enige positieve is dat er weinig politie is in dat gebied (en op die binnenwegen) waardoor je gerust een auto kunt stelen.

Toen ben ik naar een bioscoop gereden maar die was gesloten en slechts op bepaalde tijden open!

[ Bericht 4% gewijzigd door Nober op 19-09-2013 05:16:26 ]
  donderdag 19 september 2013 @ 11:11:49 #116
188728 Lyzio
why do we fall
pi_131342210
Het vervelende aan Trevor is dat de missies met de andere personages nog honderd keer vetter kunnen zijn, maar dat het nog altijd minder leuk is dan de kutste missie met Trevor.

Wat een ongelofelijke baas!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
  donderdag 19 september 2013 @ 13:08:53 #117
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_131345465
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
pi_131345647
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
ik vind 50 euro goedkoop als je kijkt naar de grote van t spel :)
pi_131345770
quote:
7s.gif Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zou niet weten welke bugs
pi_131347741
De graphics :r

GTA V op PS3/X360 is minder dan GTA IV op PC _O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
pi_131347911
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!

Ik heb nu weer een paar missies gedaan en ben toen Blaine County gaan verkennen maar daar is eigenlijk geen hol te beleven. Darten kan niet, er hangt gewoon een dartbord in een Piswasser-kroeg maar krijg niet de optie om te darten of te poolen (er stond ook een biljart).

Het vliegveld kom je wel op maar verlaat je vervolgens niet levend want ze schieten je gewoon dood, hoe krijg ik dan vliegles!? Ik kwam nog een Dignity Village tegen schuin tegenover de truck stop waar je slechts een blikje fris kunt kopen voor 1$.

Paleto Bay is ook totaal niets te beleven en het strand was ook al leeg, het enige positieve is dat er weinig politie is in dat gebied (en op die binnenwegen) waardoor je gerust een auto kunt stelen.

Toen ben ik naar een bioscoop gereden maar die was gesloten en slechts op bepaalde tijden open!
Het is mij gewoon gelukt om in een vliegtuig te stappen en weg te vliegen.Je moet gewoon ff rondrijden en dan kijken of je een vliegtuig ziet taxiën en dan snel overstappen.
"De wetende is karig met zijn woorden; de woordenrijke is onwetend."
Lao-Tse
PSN(ps3): Appelknaller
pi_131347945
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

idd egt kutspel mn zou niet hale xD
pi_131347946
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
n!
Het lijkt me dat dat aan jouw console ligt aangezien ik er niemand anders over hoor?
ze zijn fucking nice.
pi_131347986
quote:
10s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:

Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_131352400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.
_O-
“Advertising is based on one thing, happiness. Happiness is the smell of a new car. It’s a billboard on the side of the road that screams reassurance that whatever you are doing is okay. You are okay.”
-Don Draper
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')