sluipen?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner.
Als je dat al moeilijk vindtquote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee lol, maar wel als je dat gangetje over het hoofd zietquote:
Met je telefoonquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik wil even kappen met GTA maar nu wil ik hem opslaan, maar als ik naar mijn savehouse ga moet ik gelijk een missie doen, en veranderen van personage kan even niet omdat die twee zich rustig moeten houdenKut landingsbaan... Weet iemand hoe ik toch op kan slaan zonder die missie te moeten doen ?
Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een code voor de atomic blimp ondanks dat ik geen pre order heb gedaan
bol.com heeft iedereen opgelicht, er stond exclusieve dlc.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
ik vind 50 euro goedkoop als je kijkt naar de grote van t spelquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
Zou niet weten welke bugsquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
Het is mij gewoon gelukt om in een vliegtuig te stappen en weg te vliegen.Je moet gewoon ff rondrijden en dan kijken of je een vliegtuig ziet taxiën en dan snel overstappen.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!
Ik heb nu weer een paar missies gedaan en ben toen Blaine County gaan verkennen maar daar is eigenlijk geen hol te beleven. Darten kan niet, er hangt gewoon een dartbord in een Piswasser-kroeg maar krijg niet de optie om te darten of te poolen (er stond ook een biljart).
Het vliegveld kom je wel op maar verlaat je vervolgens niet levend want ze schieten je gewoon dood, hoe krijg ik dan vliegles!? Ik kwam nog een Dignity Village tegen schuin tegenover de truck stop waar je slechts een blikje fris kunt kopen voor 1$.
Paleto Bay is ook totaal niets te beleven en het strand was ook al leeg, het enige positieve is dat er weinig politie is in dat gebied (en op die binnenwegen) waardoor je gerust een auto kunt stelen.
Toen ben ik naar een bioscoop gereden maar die was gesloten en slechts op bepaalde tijden open!
idd egt kutspel mn zou niet hale xDquote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
De graphics
GTA V op PS3/X360 is minder dan GTA IV op PC
Het lijkt me dat dat aan jouw console ligt aangezien ik er niemand anders over hoor?quote:Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!
n!
Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
De graphics
GTA V op PS3/X360 is minder dan GTA IV op PC
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |