betaal je wel voor je rit. (weet niet of dat moet heb zelf nog niet in een taxi gereden)quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:10 schreef emokid het volgende:
Waarom heb ik altijd 1 ster politie na een taxirit?
Goede vraag. Had nog 300$. Ging van Mount Chiliad helemaal naar de stad toe.. Zal wel meer gekost hebben dan.quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:53 schreef trance_fan het volgende:
[..]
betaal je wel voor je rit. (weet niet of dat moet heb zelf nog niet in een taxi gereden)
Baas.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:37 schreef Panzermaus het volgende:
[ afbeelding ]
PS3 Special Edition. Buitenste doosje is van karton, binnenste doosje is metaalachtig met een glinsterende cover. (zie je niet op de foto)
Blueprint kaart zit er opgevouwen in, en ook een papiertje met een code om alle bonusdingen te downloaden. In het doosje met het spel zitten de manual en de standaard kaart.
Vind het wel tof, alleen voor in de kast is het doosje van de Standard Edition wel mooier eigenlijk.Het kartonnen doosje blijft nooit goed en het metalen doosje heeft niet de boxart of achterkant ofzo.
Maak nog een PSN aan en het zit goedquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:25 schreef AadBilnaat het volgende:
Beste mede Fokkers,
Misschien een domme vraag, maar ik heb een vraag over de PS3 in combinatie met GTA V.
Ik heb zelf op Google gekeken maar ik heb het antwoord niet kunnen vinden.
Ik ben van plan om GTA V te kopen maar nu is mijn vraag, kun je ook meerdere save files hebben. Zo ben ik van plan om te spelen maar ook mijn broertje, is het dan mogelijk dat mijn broertje verder gaan met zijn save file en ik met mijn eigen. Zodat we dus niet beide met elkaars missies verder gaan. Of hoe dit ook heet. Of werkt dit met sub accounts op de PS3?
Misschien een hele domme beginnersvraag maar alvast bedankt!
Heel erg bedankt!quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Maak nog een PSN aan en het zit goed. Kan je wisselen van PSN als je broertje wil spelen.
Rockstar heeft het prima gedaan deze keerquote:Grand Theft Auto 5: the Digital Foundry verdict
At last, Rockstar North's monstrous open-world caper is here in all its glory - but after five years and an estimated £170 million being sunk into development and marketing, which version is the one to buy? After playing both versions extensively and amassing over 2TB of lossless video to analyse, we must stress that you're bound to have a fantastic time with either take. Lighting and physics engines are fully intact on both versions, and the minor differences in reflection mapping go down as nitpicks. At its core, both PS3 and 360 present the same massive Los Angeles-inspired sprawl via the same 720p native resolution lens, with almost entirely identical effects and object detail.
However, it's apparent that the PS3 version has an undeniable advantage in one area: even to the naked eye, ground textures on 360 are blurred as a result of what appears to be unoptimised asset streaming. Glitch or not, this basically amounts to concrete and grass textures appearing fuzzier beneath the feet of Trevor, Michael or Franklin, while the PS3 version's remain crystal clear. The 360 does command a minor advantage in frame-rate during synchronised play, but for shoot-outs and high-speed hurtles down the city streets, the PS3 can sometimes pull ahead in these metrics - though the difference is rarely perceptible either way. Since all else is identical across the board, the PS3 version is recommended on the grounds of image quality if you have the option.
Grand Theft Auto 5 easily counts as the most feature-rich and eye-catching sandbox title of the current generation to our minds, though the silence on the as-yet unannounced PC and next-gen releases is deafening. Adaptations must surely be in the running - and doubtless these would be bolstered by smoother performance and higher-grade effects afforded by more muscular hardware. But that's perhaps missing the point; with so much heist-plotting content crammed into one package, and with an intriguing 16-player online mode yet to be patched in, there's no time like the present to enjoy Los Santos' delights on the platforms you already own.
Er staat nog veel meer op de map, ook voorkant.quote:Op woensdag 18 september 2013 13:52 schreef -CRASH- het volgende:
Iedereen die de Blue Print map heeft (en een black/UV lamp).
Gebruik die eens op achterkant van de map![]()
Secrets on the Blue Print map
They herequote:Op woensdag 18 september 2013 13:54 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Er staat nog veel meer op de map, ook voorkant.
Ik heb al een UV lamp besteld via ebay, maar duurt even
Ik heb dus hetzelfde. Overigens is rijden in SR IV weer aardig, maar in die game heb je helemaal geen auto nodig.quote:Op dinsdag 17 september 2013 03:10 schreef emokid het volgende:
Oh ja, rijden is ERG kut. Jammer zeg. Vond dat het leukst in IV... Dit is gewoon Saints Row met die physics.
Die checklist bestaat dus voor als je missies opnieuw wilt doen via je telefoon om gouden medals te krijgen. Dus het heeft wel degelijk nut.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:02 schreef OMG het volgende:
[..]
Ik heb dus hetzelfde. Overigens is rijden in SR IV weer aardig, maar in die game heb je helemaal geen auto nodig..
De wereld is mooi. Iets waar Rockstar in uitblinkt; alles is mooi, afgewerkt en gepolijst. Net zoals dat Max Payne 3 er goed uitzag, alleen vond ik daar niks aan.
De missies zijn tot nu toe leuk. Afgezien van de halfbakken physics voor het autorijden, was het rondracen op de snelweg best tof. Heb een rondje over de highway gedaan en was onder de indruk van de grootte van de wereld, en de afwisseling van landschappen.
Voor het eerst heeft een sandbox game fatsoenlijke controls voor het veranderen van radio station. Maar laat nou net die hele selectie me eigenlijk behoorlijk tegenvallen. Ik luister eigenlijk alleen maar 80s rock en die punk zender, want de rest is om te janken.
Die missie scores aan het eind hadden van mij weg mogen blijven. Het voegt niks toe, en ook al zou ik 100% bij iedere missie willen halen, je komt er pas achteraf achter wat de criteria waren.
Franklin. De stereotype van een karikatuur van een stereotype. Nu zijn Michael en Trevor dat ook, maar Franklin toch wel het ergst. In het begin is het leuk en aardig, maar zo langzamerhand heeft het taalgebruik tussen Franklin en Lamar (en z'n willekeurige strangers and freaks, etc.), hetzelfde effect op mij als het taalgebruik in Mafia II. Dat was in het begin ook leuk, maar al snel werd om de 2 woorden "fuck" in die game best vermoeiend.
Het is een goede game, maar niet dusdanig dat 'ie me tot diep in de nacht wil doen gamen. Sterker nog, rond middernacht had ik het wel gezien, en ik smeer alle actie liever uit, dan enorm lange game sessies te houden.
Die 10/10 scores slaan nergens op. Blijkbaar zijn "game journalisten" nogal makkelijk onder de indruk van mooie kleurtjes, grote open werelden, en goede graphics. Ja, het is indrukwekkend wat ze hebben neergezet voor de current gen. Nee, het is niet perfect. Ik zou een 8 geven, die misschien nog naar boven kan nadat GTA Online beschikbaar is.
Dat van michael en het pak ivm schoenen passen heb ik ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:49 schreef -CRASH- het volgende:
Ow, ow, ow... die kleine foutjes die er nog inzitten.
- tekst die herhaald wordt
- Als Michael loop ik in shorts en t-shirt rond...
koop een paar schoenen. Heb ik ineens een pak aan
Voor de rest SUPER spel...
PS3 is nog niet uit geweest vanaf 02:00
Kaart helemaal zichtbaar gemaakt en af en toe een missie gespeeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |