sluipen?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner.
Zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Wtf, moet die SUV jatten in Michaels huis en ik heb geen idee hoe ik langs dat wijf komt die is aant klooien met dr tennis partner.
Als je dat al moeilijk vindtquote:Op woensdag 18 september 2013 17:57 schreef Le_Professeur het volgende:
Nee lol, maar wel als je dat gangetje over het hoofd zietquote:
Met je telefoonquote:Op woensdag 18 september 2013 22:56 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik wil even kappen met GTA maar nu wil ik hem opslaan, maar als ik naar mijn savehouse ga moet ik gelijk een missie doen, en veranderen van personage kan even niet omdat die twee zich rustig moeten houdenKut landingsbaan... Weet iemand hoe ik toch op kan slaan zonder die missie te moeten doen ?
Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:16 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik heb een code voor de atomic blimp ondanks dat ik geen pre order heb gedaan
bol.com heeft iedereen opgelicht, er stond exclusieve dlc.quote:Op woensdag 18 september 2013 23:19 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Hier ook. Zat gewoon standaard bij de hele eerste lading games.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.live as if you'll die today
dream as if you'll live forever
- james 'jimmy' dean
ik vind 50 euro goedkoop als je kijkt naar de grote van t spelquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
Zou niet weten welke bugsquote:Op donderdag 19 september 2013 13:08 schreef MissionPhailed het volgende:
Zitten nogal wat bugs in, begrijp ik? Lijkt me desondanks een redelijk leuk spel en voor mij zeker een aankoop waard als ie wat in prijs is gezakt.
Het is mij gewoon gelukt om in een vliegtuig te stappen en weg te vliegen.Je moet gewoon ff rondrijden en dan kijken of je een vliegtuig ziet taxiën en dan snel overstappen.quote:Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!
Ik heb nu weer een paar missies gedaan en ben toen Blaine County gaan verkennen maar daar is eigenlijk geen hol te beleven. Darten kan niet, er hangt gewoon een dartbord in een Piswasser-kroeg maar krijg niet de optie om te darten of te poolen (er stond ook een biljart).
Het vliegveld kom je wel op maar verlaat je vervolgens niet levend want ze schieten je gewoon dood, hoe krijg ik dan vliegles!? Ik kwam nog een Dignity Village tegen schuin tegenover de truck stop waar je slechts een blikje fris kunt kopen voor 1$.
Paleto Bay is ook totaal niets te beleven en het strand was ook al leeg, het enige positieve is dat er weinig politie is in dat gebied (en op die binnenwegen) waardoor je gerust een auto kunt stelen.
Toen ben ik naar een bioscoop gereden maar die was gesloten en slechts op bepaalde tijden open!
idd egt kutspel mn zou niet hale xDquote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
De graphics
GTA V op PS3/X360 is minder dan GTA IV op PC
Het lijkt me dat dat aan jouw console ligt aangezien ik er niemand anders over hoor?quote:Op donderdag 19 september 2013 05:08 schreef Nober het volgende:
Heb het spel inmiddels toch weer aan de praat gekregen maar ben wel alle gespeelde missies kwijt. Ik hoop dat Rockstar hier snel een patch voor heeft want telkens opnieuw beginnen omdat het spel anders niet verder komt dan 'loading Story Mode' is niet de bedoeling!
n!
Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:26 schreef SherlockHolmes het volgende:
De graphics
GTA V op PS3/X360 is minder dan GTA IV op PC
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.
Kan je wel lachen, maar GTAIV is een belachelijk slechte port op de pc.quote:
Maak er maar 2 van, kon IV pas met een dik SLI systeem voluit spelen. Toen ging ik modden, kakte de FPS weer inquote:Op donderdag 19 september 2013 14:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, PC videokaarten zijn veel sterker, maar als je GTAIV op alle graphics op zn hoogst wil spelen heb je een videokaart nodig die sowieso duurder dan een PS4 is.
Na alle patches kan je GTA IV met een ¤160 kaartje op Ultra spelen.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:01 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan je wel lachen, maar GTAIV is een belachelijk slechte port op de pc.
Heb je een save gemaakt voor de missie. Want dan kan je de auto ook nog in die andere garage doen. Moet je maar ff op je map zoeken. Volgens mij zit die aan 'Boulevard Del Perro'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:35 schreef videonatic het volgende:
Dus ik zo een wagen totaaaaal uitbouwen en customizen, wil ik hem in Michaels garage doen, start er opeens een missie, wagen weg. Wtf yo.
Google eens op GTA V keeps loading story mode.quote:Op donderdag 19 september 2013 14:35 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Het lijkt me dat dat aan jouw console ligt aangezien ik er niemand anders over hoor?
Ik heb toevallig net mijn eerste onroerend goed gekocht en dat was die garage voor 30.000$, vervolgens wilde ik het taxibedrijf kopen maar dat kan alleen Franklin.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:01 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Heb je een save gemaakt voor de missie. Want dan kan je de auto ook nog in die andere garage doen. Moet je maar ff op je map zoeken. Volgens mij zit die aan 'Boulevard Del Perro'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook voor het eerst gevlogen en dat viel nog niet mee. Heel moeilijk om je vliegtuig recht te houden, heb wel gemerkt dat je voornamelijk moet sturen met LB en RB.
Autorijden is wel heel arcade geworden, maar scheelt wel een stuk aan ergernissen in achtervolgingen.
Tof spel.
Ik heb het met schieten ook moeilijk, maar dat komt omdat ik zulke spellen gewend ben om op de PC te spelen met muis en toetsenbord. Dat werkt voor mij een stuk sneller, maar het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. FIFA kan ik juist weer beter met controller.quote:Op vrijdag 20 september 2013 04:02 schreef Nober het volgende:
Ik zit nu op Fame & Shame (17.1%)!
Ik heb het wel moeilijk met schietmissies, zoals de bootopdracht waar je moet rijden+richten+schieten (skip that shit!), of een andere opdracht waar ik eerst moet schieten en daarna moet vliegen terwijl ik nog nooit gevolgen had en daarna ook nog even landen ()
Je hoeft niks te kopen. Als je naar je map kijkt heeft iedereen een garage. Die van Franklin heet de Grovestreet Garage. Je andere 2 characters hebben er ook zo 1.quote:Op vrijdag 20 september 2013 04:02 schreef Nober het volgende:
Ik heb toevallig net mijn eerste onroerend goed gekocht en dat was die garage voor 30.000$, vervolgens wilde ik het taxibedrijf kopen maar dat kan alleen Franklin.
Je moet gewoon met een auto die basis oprijden, met een vliegtuig krijg je meteen zo'n raket achter je aan, in de auto niet... Dan is het wel te doen..quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:28 schreef Appelknaller het volgende:
Gister de hele tijd geprobeerd een straaljager te jatten op de militaire basis. Vliegtuigje pakken op het vliegveld in Los Santos, en dan op de basis landen om snel de straaljager te pakken. Is me nog niet gelukt
Het is me al wel gelukt om in de buurt te landen op het vliegtuig te klimmen en dan word ik afgeschoten, maar ik zal het wel eens met een auto proberen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 15:24 schreef Mister_Bojangles het volgende:
[..]
Je moet gewoon met een auto die basis oprijden, met een vliegtuig krijg je meteen zo'n raket achter je aan, in de auto niet... Dan is het wel te doen..
Wel oppassen voor de tanks die daar rondrijden. Als ze 1 goede shot hebben is het gebeurd.quote:Op vrijdag 20 september 2013 16:24 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Het is me al wel gelukt om in de buurt te landen op het vliegtuig te klimmen en dan word ik afgeschoten, maar ik zal het wel eens met een auto proberen.
Bij mij komt het vanwege het spelen van racespellen en verder eigenlijk niets. Als ik gewoon achter iets zit en dan richten en schieten lukt het trouwens wel maar als ik zelf moet richten en er meerdere moet afknallen dan is het lastiger.quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:33 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb het met schieten ook moeilijk, maar dat komt omdat ik zulke spellen gewend ben om op de PC te spelen met muis en toetsenbord. Dat werkt voor mij een stuk sneller, maar het is ook maar net wat je gewend bent natuurlijk. FIFA kan ik juist weer beter met controller.
Maar waar ik op de pc de missies in 1 keer zou halen, moet ik bij de Xbox vaak dingen opnieuw doen. Wat dat betreft ben ik wel heel blij met die checkpoints, waardoor je dus niet de hele missie opnieuw hoeft te doen.
Er staat op die map die erbij zit 'Onroerend goed te koop', niet 'onroerend goed gratis'.quote:Op vrijdag 20 september 2013 14:54 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Je hoeft niks te kopen. Als je naar je map kijkt heeft iedereen een garage. Die van Franklin heet de Grovestreet Garage. Je andere 2 characters hebben er ook zo 1.
Jeuzusquote:Op vrijdag 20 september 2013 07:29 schreef Bot13 het volgende:
Paar uur kunnen spelen en het spel viel me niet tegen! Vond het begin iets anders aanvoelen dan de rest van het spel, dat wel.
De omgevingen zijn super groot en zeer gedetailleerd. Rijden moest ik even onder de knie krijgen - grote verschillen tussen de verschillende auto's in handling. Maar dat is ook wel een sterk punt.
Wat ik wel een serieus minpunt vond is dat ik uitgenodigd werd voor een street race, er met de eerste beste crappy auto naartoe reed, en vervolgens móest racen in die auto. Geen optie om te switchen. Dan maar de missie skippen, na 12x proberen te winnen en altijd ergens uit de bocht te vliegen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |