SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.quote:
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isquote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Laatste post
[..]
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.
Nog een Senegalees beest op CBquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef rolls-reus het volgende:
Hij is dus een cb geworden![]()
http://www.futhead.com/14/players/8671/salif-sane/
Kouyate, Mbodji, Sané.quote:
Kameni? Of is dat Kameroen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Vrees van wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
Echt gewoon precies dezelfde post.quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Immers mist een kans.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Dat was wel apart ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
lolquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt gewoon precies dezelfde post.
Mboyo 2 goals en 2 assists...beetje jammer dat Mboyo, Suarez en Batshuayi allemaal tegelijk knallen dit weekendquote:
3 IF's uit de Belgische leaguequote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mboyo 2 goals en 2 assists...beetje jammer dat Mboyo, Suarez en Batshuayi allemaal tegelijk knallen dit weekend
Ik kan niet eens meer iets vindenquote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
goffer ik word overal overboden. dit geeft echt geen motivatie om te dealen
quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.
quote:
Nog wel. Maar hij heeft nu 2*.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
Torres Nilo is echt maar 600 coins ofzo
Ja ik ga wel later beginnen met handelen. Ik kan echt niksquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
heb ik een uur spelers zitten bieden, wordt ik overal overheen geboden, heb ik 200 coins winst na 1 uur. allemachtig![]()
Dit dus inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ga wel later beginnen met handelen. Ik kan echt niks
Misschien wat fifa punten kopen en losgaan op packs.
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?quote:
Beetje aan de hand van de stats inschatten hoe duur de speler is. De meeste spelers ken ik nu al wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?
Gewoon een pakje kopen johquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
heb ik een uur spelers zitten bieden, wordt ik overal overheen geboden, heb ik 200 coins winst na 1 uur. allemachtig![]()
Dat inderdaad. Maar het gaat ook wel een keer fout.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?
logisch, niemand kan spelen en iedereen wil handelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Cheat engine?quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Beetje aan de hand van de stats inschatten hoe duur de speler is. De meeste spelers ken ik nu al wel.![]()
Deze 'gok' pakte goed uit, Marquinho is 6k waard.
+ bijna alleen maar mensen met ervaring die nu bezig zijnquote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
logisch, niemand kan spelen en iedereen wil handelen
dat al helemaal natuurlijk.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ bijna alleen maar mensen met ervaring die nu bezig zijn
Voor tradenoobs zoals ik is het nu echt onmogelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef DutchSL het volgende:
[..]
+ bijna alleen maar mensen met ervaring die nu bezig zijn
aii gek swa klikken jwZ.quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
nee gewoon naar de 59e minuut klikken jat0g
quote:
rererreerrerere[insert post]quote:
En jij maar strijden voor 200 coins in een uur.quote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
hoeveel coins heb jij al wel niet
tjezus, daar kan ik niet tegenopquote:Op zondag 15 september 2013 19:59 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
En jij maar strijden voor 200 coins in een uur.![]()
Als ik alles verkoop zo'n 30k. + Elton, Vidic en Cavani
quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag wou ik de hele dag aan een schrijfopdracht werken
zit op 30 woorden, bijna een heel seizoen prison break opnieuw gekeken en 10k coins![]()
en nu gaan we obv door met pb
quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef poker4lifee het volgende:
vandaag wou ik de hele dag aan een schrijfopdracht werken
zit op 30 woorden, bijna een heel seizoen prison break opnieuw gekeken en 10k coins![]()
en nu gaan we obv door met pb
quote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Woensdagavond wordt echt lachenvader van een vriend heeft geld ingezet op dubbele cijfers
Echt een faalhaas jij he?quote:
5k op m'n trade pile en verder alleen niet-tradebare spelers in m'n club.quote:Op zondag 15 september 2013 20:06 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Heb je dan ook nog spelers in je club zitten?
why not let it flyquote:
144pquote:
Die FUT-verlotingen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Dit soort accounts.https://twitter.com/GTAlotto
Ik ben van 10k naar 20k gegaan.quote:Op zondag 15 september 2013 20:11 schreef Maver24 het volgende:
[..]
wat heb jij vandaag nog allemaal verkocht ? mij lukt echt niks meer vandaag
Ja ze hebben daar niks beter. Kan ik ook niks aan doenquote:Op zondag 15 september 2013 20:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
144pIs wel van afstand en keeper stond best goed zou je minstens mogen duiken
quote:Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die FUT-verlotingen.
RETWEET DIT BERIGT DAN STUREN WIJ JE EEN IBRAHIEMERFIETS
twitter:FUT14_Verloting twitterde op zondag 15-09-2013 om 18:41:07Mesen, wie mij promoot krijgt korting reageer retweet
is gewoon lastig omdat ik al die prijzen niet weet wat de zilveren spelers welke wat waard zijn enzoquote:Op zondag 15 september 2013 20:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben van 10k naar 20k gegaan.Het lukt eindelijk een beetje. Handel vooral in silvers.
Heeft je moeder geen spijt?quote:
Ik zie het zo gebeurenquote:Op zondag 15 september 2013 20:04 schreef Dudeweiser het volgende:
Woensdagavond wordt echt lachenvader van een vriend heeft geld ingezet op dubbele cijfers
ik had de beste speler ooit. Nicklas. Fucking. Bendtner.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef Jongentje. het volgende:
Bender van Leverkusen als beste uit mn packs
Oh dan valt mijne nog mee.quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik had de beste speler ooit. Nicklas. Fucking. Bendtner.
Op quicksell drukkenquote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef Jongentje. het volgende:
Hoe zet ik iemand op de transfer list?
beter ga je niet zeuren danquote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Jongentje. het volgende:
[..]
Oh dan valt mijne nog mee.
Daarnaast nog die 82 pace cb van Spurs en Niang
Probeer send to transfer list eensquote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef Jongentje. het volgende:
Hoe zet ik iemand op de transfer list?
Turks voetbal op fokquote:
Nou, deel het?quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik heb een speler gevonden met goede stats die waarschijnlijk uit packs gaat
100 coins minder betalen is toch gewoon chillquote:Op zondag 15 september 2013 20:38 schreef strakkeman het volgende:
[..]
gierig doen en niet de BIN betalen
Dit.quote:Op zondag 15 september 2013 20:39 schreef Nickskuh het volgende:
Hopelijk nog wat leuke daily gifts de komende dagen, handelen lukt me voor geen meter.
Maar je hebt toch al aardig wat verdiend of niet?quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al heel de dag te focussen op bpl gouden spelers maar alleen begovic opgepikt voor 800 coins en dat was het wel, erg karig
Fifa 14 kit?quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik koop nu bronze packs voor de kits en badges en ik heb de FIFA 14 kit + de Esbjerg away kit in 1 pack
Traden is ook helemaal niet leuk.quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Maver24 het volgende:
ik zit al heel de dag te focussen op bpl gouden spelers maar alleen begovic opgepikt voor 800 coins en dat was het wel, erg karig
Daar zit ook iedereen te hunten nu, tis zowiezo echt amper handelen nu, enkel mensen die spelers te laag listenquote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef Maver24 het volgende:
Amai, hoe kom je daar nou bij.quote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat jij een Belg bent.
Ritchiequote:Op zondag 15 september 2013 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Amai, hoe kom je daar nou bij.
Ik heb GJE op RB![]()
Google offline?quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Johnbon het volgende:
Hallo wie wil deze jongen helpen met de link voor webbapp. Die in de OP doet het niet bij mij. #crymeariver #justintimberlake
http://www.easports.com/fifa/football-club/ultimate-teamquote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Johnbon het volgende:
Hallo wie wil deze jongen helpen met de link voor webbapp. Die in de OP doet het niet bij mij. #crymeariver #justintimberlake
Bedankt slaafquote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Google offline?
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team#
Wat verkoop jij uit bronze packs dan?? Je maakt daar nu toch nig geen winst mee?quote:Op zondag 15 september 2013 20:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wycombe away kit.
Ik heb vandaag beide Cambuur kits gepulld en nu ook de badge
Klopt, daarom Engelse versie.quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Principia het volgende:
Best vervelend dat backs en vleugelspelers allebei LV of RV zijn, of zit ik nu mis?
quote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Principia het volgende:
Best vervelend dat backs en vleugelspelers allebei LV of RV zijn, of zit ik nu mis?
quote:
Nederlandse webappquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Principia het volgende:
Jij moet wel een cheat hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 20:49 schreef gazhims3lv het volgende:
SMLENO
[ afbeelding ]
Jammer dat ik niet genoeg coins heb![]()
Ik koop ze dan ook voor de kits en badges.. dan kom ik er vanzelf achter welke iets waard zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Wat verkoop jij uit bronze packs dan?? Je maakt daar nu toch nig geen winst mee?
Alleen daarvoor haha?quote:Op zondag 15 september 2013 20:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik koop ze dan ook voor de kits en badges.. dan kom ik er vanzelf achter welke iets waard zijn.
Nog niet.quote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Alleen daarvoor haha?
Maar maak je er winst mee of niet?
Ik weetquote:Op zondag 15 september 2013 20:59 schreef Dudeweiser het volgende:
die pokke kroaten hebben gewoon geen rechterflank spelers
3-5-2 zoals altijdquote:Op zondag 15 september 2013 21:07 schreef Ferdii het volgende:
Welke opstellingzijn jullie van plan om mee te spelen?
Ik zit nu op 4-3-3 met cdm, maar twijfel nogvond tot nu toe in de demo buitenspelers wel erg belangrijk
primatwitter:jpflathead twitterde op zondag 15-09-2013 om 21:05:23Things are going down in the FUT world. Consoles and accounts are being banned. Nice to see EA going after the cheaters reageer retweet
om welke dingen gaat het dan allemaal ?quote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
primatwitter:jpflathead twitterde op zondag 15-09-2013 om 21:05:23Things are going down in the FUT world. Consoles and accounts are being banned. Nice to see EA going after the cheaters reageer retweet
Ik weet niet wat je van plan bentquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoe moet ik Srna erin krijgen dan
Mooi zo.. verneukte leaderboards andersquote:Op zondag 15 september 2013 21:09 schreef Dudeweiser het volgende:
Gebruikte jij geen CheatEngine?quote:Op zondag 15 september 2013 21:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Mooi zo.. verneukte leaderboards anders
Nee, ik gebruik CE.. is heel wat andersquote:Op zondag 15 september 2013 21:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Gebruikte jij geen CheatEngine?
Allemaal bannen dusquote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, ik gebruik CE.. is heel wat andersIedereen hier gebruikt CE
Weer deze discussiequote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat was de 150bin dan?quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer deze discussie
CE is gewoon niet de bedoeling, net zoals 150 bin via CE niet hoorde. Enige die het er niet mee eens is is ds2 volgens mij
Ik hoop dat je nog een ander account hebt.quote:Op zondag 15 september 2013 21:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Doe die 4-3-3 (2) en dan srna- corluka-Modric rechtsquote:
Zatquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nog een ander account hebt.
Dat is dan jammer voor die mensen die het er niet mee eens zijn.quote:Op zondag 15 september 2013 21:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weer deze discussie
CE is gewoon niet de bedoeling, net zoals 150 bin via CE niet hoorde. Enige die het er niet mee eens is is ds2 volgens mij
Met CE kon je spelers voor 150c BIN te koop zetten..dan verkocht je dus echt alles. Kut kits, alle bronze spelers, contracten..alles. Pakte je echt veel coins op een bronze pack al.quote:
Ik had minimaal 5k verwacht maar hij is maar 2k waard. Wel he ik Umtiti verkocht met 2k winst.quote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Die is echt weinig waardzelfs nu hij goede workrates heeft
freelancersquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
Als je nu een autobuyer hebt moet je wel wat af weten van javascript etc.
Kun jij wel toch jij bent goedquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef Djeetje het volgende:
Als je nu een autobuyer hebt moet je wel wat af weten van javascript etc.
Oh.. met FIFA 12 kon dat sowieso al zonder CE, dan kon je door vanaf 600 coins terug te scrollen naar 0 op tijd stoppen en dan verscheen er 150 binquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met CE kon je spelers voor 150c BIN te koop zetten..dan verkocht je dus echt alles. Kut kits, alle bronze spelers, contracten..alles. Pakte je echt veel coins op een bronze pack al.
Ik ben overal goed inquote:Op zondag 15 september 2013 21:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kun jij wel toch jij bent goed
Dat was in FIFA 10 zo.quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Oh.. met FIFA 12 kon dat sowieso al zonder CE, dan kon je door vanaf 600 coins terug te scrollen naar 0 op tijd stoppen en dan verscheen er 150 bin
Zeg jijquote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee hoor je bent slecht in FIFA
Gebruik gewoon de opties binnen de webapp, alles wat je erom heen gebruikt lijkt me niet de bedoeling anders zou EA het zelf wel inbouwen.quote:Op zondag 15 september 2013 21:18 schreef gazhims3lv het volgende:
Daarnaast is het een slecht argument om geen CE te gebruiken, je kan ook een autoclicker gebruiken en dat is al helemaal niet traceerbaar als je een interval gebruikt
Ik denk het niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Oh.. met FIFA 12 kon dat sowieso al zonder CE, dan kon je door vanaf 600 coins terug te scrollen naar 0 op tijd stoppen en dan verscheen er 150 bin
Custom css.quote:Op zondag 15 september 2013 21:17 schreef DutchSL het volgende:
$("#djeetje").attr("visible", "false")
werkt niet
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik goed was ik gaf alleen Rijst batta maar die is al helemaal waardeloosquote:
Gebruik ook maar geen Ultimatedb, wefut en futhead meerquote:Op zondag 15 september 2013 21:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gebruik gewoon de opties binnen de webapp, alles wat je erom heen gebruikt lijkt me niet de bedoeling anders zou EA het zelf wel inbouwen.
[..]
Ik denk het niet.
ik was al aan het kloten met die false 9 jaquote:Op zondag 15 september 2013 21:15 schreef BDIL het volgende:
[..]
Doe die 4-3-3 (2) en dan srna- corluka-Modric rechts
Goed argument man.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gebruik ook maar geen Ultimatedb, wefut en futhead meer![]()
Zaandam Centraal?quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Met een spiedend haviksoog stap ik de coupé binnen. Brunette? Als een bloedhond ruik ik er eentje op een meter of 17 afstand. Die zit duidelijk in een andere coupé. Blond dan? Blond! Direct wijzen mijn zintuigen me naar de op-een-na laatste vierzits in het treinstel. Met een swaggerwalk waar Lucille jaloers op is, begeef ik me in haar richting. Ik zie nu haar blonde kruintje over de stoel heen komen. Deze is lekker; ik voel het.
Ik begeef me naar de laatste vierzits, richting de stoel met uitzicht op het volgende slachtoffer van mijn flirtmindgame. Op het moment dat ik haar passeer, ruik ik de zoete geur van parfum en gras. Terwijl ik mijn tas in het bagagerek zet, voel ik haar ogen op mijn brede rug branden. "Ze kijkt naar mijn kont" denk ik bij mezelf en besluit deze, samen met mijn biceps te flexen. Ik laat heel onopvallend expres mijn sleutels vallen en pak deze met een subtiele heupbeweging op. Nu weet ik zeker dat ze kijkt.
In slowmotion, met mijn hand door mijn welbeknipte haar woelend, draai ik me om. We maken oogcontact en als vanzelf gooi ik er een gentlemans' glimlach uit en een korte knipoog. Ze lacht lief terug en likt eens langs haar prachtig gevormde lippen. Haar haren zijn nog nat en het maakt haar nog aantrekkelijker dan ze is.
Ik kijk om me heen en zie dat niemand ons samenspel bewondert. De coupé is stil. Dat doet me goed. Het geeft me het zelfvertrouwen om het oogcontact te bewaren. Plotseling vult het geluid van een luide hoestbui de coupé. Ik zie dat mijn dame schrikt. Het maakt haar metgezel wakker. Ik probeer het nog te sussen, maar het is te laat. Zij, die net wakker wordt, merkt dat we stilstaan bij station Sloterdijk en vliegt met mijn liefje de trein uit. Als ik de conducteursfluit hoor gaan, kijk ik uit het raam. Ze staart nog steeds naar me en ik hoor haar blaffen.
Een traan verlaat mijn ooghoek als we Zaandam binnenrijden. Godver! Het blijft toch oneerlijk, deze wereld. Als die vent bij ons in de coupé zijn keelsnoepjes niet was vergeten, had ik misschien een stap verder kunnen gaan. In Zaandam stap ik uit en direct in een andere trein. Op zoek naar een ander. Er is maar 1 manier om zo'n mooie poedel uit je hoofd te krijgen. Met een ander, nog lekkerder teefje.
Aparte argumentaties heb jij.quote:Op zondag 15 september 2013 21:22 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Gebruik ook maar geen Ultimatedb, wefut en futhead meer![]()
zo de knettersquote:Op zondag 15 september 2013 21:24 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Ja heDenk eerder dat ze mensen gaan bannen die hoog op de radar staan zoals
[ afbeelding ]
De enige die echt de rust kon bewaren in die groep.quote:
godverdommequote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Met een spiedend haviksoog stap ik de coupé binnen. Brunette? Als een bloedhond ruik ik er eentje op een meter of 17 afstand. Die zit duidelijk in een andere coupé. Blond dan? Blond! Direct wijzen mijn zintuigen me naar de op-een-na laatste vierzits in het treinstel. Met een swaggerwalk waar Lucille jaloers op is, begeef ik me in haar richting. Ik zie nu haar blonde kruintje over de stoel heen komen. Deze is lekker; ik voel het.
Ik begeef me naar de laatste vierzits, richting de stoel met uitzicht op het volgende slachtoffer van mijn flirtmindgame. Op het moment dat ik haar passeer, ruik ik de zoete geur van parfum en gras. Terwijl ik mijn tas in het bagagerek zet, voel ik haar ogen op mijn brede rug branden. "Ze kijkt naar mijn kont" denk ik bij mezelf en besluit deze, samen met mijn biceps te flexen. Ik laat heel onopvallend expres mijn sleutels vallen en pak deze met een subtiele heupbeweging op. Nu weet ik zeker dat ze kijkt.
In slowmotion, met mijn hand door mijn welbeknipte haar woelend, draai ik me om. We maken oogcontact en als vanzelf gooi ik er een gentlemans' glimlach uit en een korte knipoog. Ze lacht lief terug en likt eens langs haar prachtig gevormde lippen. Haar haren zijn nog nat en het maakt haar nog aantrekkelijker dan ze is.
Ik kijk om me heen en zie dat niemand ons samenspel bewondert. De coupé is stil. Dat doet me goed. Het geeft me het zelfvertrouwen om het oogcontact te bewaren. Plotseling vult het geluid van een luide hoestbui de coupé. Ik zie dat mijn dame schrikt. Het maakt haar metgezel wakker. Ik probeer het nog te sussen, maar het is te laat. Zij, die net wakker wordt, merkt dat we stilstaan bij station Sloterdijk en vliegt met mijn liefje de trein uit. Als ik de conducteursfluit hoor gaan, kijk ik uit het raam. Ze staart nog steeds naar me en ik hoor haar blaffen.
Een traan verlaat mijn ooghoek als we Zaandam binnenrijden. Godver! Het blijft toch oneerlijk, deze wereld. Als die vent bij ons in de coupé zijn keelsnoepjes niet was vergeten, had ik misschien een stap verder kunnen gaan. In Zaandam stap ik uit en direct in een andere trein. Op zoek naar een ander. Er is maar 1 manier om zo'n mooie poedel uit je hoofd te krijgen. Met een ander, nog lekkerder teefje.
Zelf geschreven? Wat veur studie doe je?quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
9/10 would read again.quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ook niet ?quote:Op zondag 15 september 2013 21:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nooit gezegd dat ik goed was ik gaf alleen Rijst batta maar die is al helemaal waardeloos
Lees het maar niet inderdaad. Kutverhaal. Ik verveel me alleen de pleuris in de trein.quote:Op zondag 15 september 2013 21:26 schreef Patje1987 het volgende:
Lindgren ik heb het verhaal niet gelezen want ik vond het een beetje aan de lange kant.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Patje1987 het volgende:
Wie heeft voor mij die screenshot van pin0 scheld rage modus
maar hij heeft wel een knap koppiequote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsjeblieft graag gedaan
WAT VOND JE NOU VAN MIJN THUISFRONT JONGUH!?quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees het maar niet inderdaad. Kutverhaal. Ik verveel me alleen de pleuris in de trein.
en een 6pack!quote:Op zondag 15 september 2013 21:29 schreef wieisboos het volgende:
[..]
maar hij heeft wel een knap koppie
Uiteraard. Wat heeft mijn studie daarmee te maken?quote:Op zondag 15 september 2013 21:27 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zelf geschreven? Wat veur studie doe je?
Dat valt idd te lezen!quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lees het maar niet inderdaad. Kutverhaal. Ik verveel me alleen de pleuris in de trein.
De mannenhel is daar.quote:Op zondag 15 september 2013 21:30 schreef TBakkert het volgende:
[..]
WAT VOND JE NOU VAN MIJN THUISFRONT JONGUH!?
Ja, dat is inderdaad echt bagger.quote:Op zondag 15 september 2013 21:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
De mannenhel is daar.
D-de P-pP-primark
![]()
quote:Op zondag 15 september 2013 21:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
alsjeblieft graag gedaan
Ik dacht misschien doe je een studie waar je veel voor moet schrijven, ik wel namelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 21:31 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat heeft mijn studie daarmee te maken?Marketing trouwens.
#IwanTeam.quote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]I'll show myself out
Not badquote:Op zondag 15 september 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]I'll show myself out
Uiteraard. Maar dan niet met dat plaatje.quote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
Is deze trouwens al gepost?
Mounir op de weg terug.
[ afbeelding ]
Dat had ik eigenlijk wel verwacht.quote:Op zondag 15 september 2013 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar dan niet met dat plaatje.
quote:Op zondag 15 september 2013 21:40 schreef TheFastOne het volgende:
De meest legendarische pinorage![]()
[ afbeelding ]
Tamperen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mijn persoonlijke favoriet:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Zijn er hier mensen die getamperd hebben maar niet geband zijn?
je bent een collaborateur?quote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef gazhims3lv het volgende:
Misschien kom ik Rikkert wel tegen als ik donderdag bij EA ben
Ja, tonnetje voor mij en een tonnetje voor de schenkers die gebanned waren ongeveer.quote:Op zondag 15 september 2013 21:44 schreef Vijf_voor het volgende:
Toefjes had dacht ik ook wat witgewassen
hoe dichter bij Marokko hoe beter ie speeltquote:Op zondag 15 september 2013 21:37 schreef TBakkert het volgende:
Is deze trouwens al gepost?
Mounir op de weg terug.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 september 2013 21:23 schreef Lindgren. het volgende:
Wenger.gif, maar dan met het hoofd van Verbeek erop.quote:Op zondag 15 september 2013 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, tonnetje voor mij en een tonnetje voor de schenkers die gebanned waren ongeveer.
onzichtbaar plaatje.quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef Lindgren. het volgende:
Kom dan zwaaien Bakkert.
[ afbeelding ]
Nee, een redacteur.. Heb dan perstoernooi bij EAquote:
Vet, daarom zeker ook die vraag over de studie van Lindgren. met betrekking tot schrijven?quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Nee, een redacteur.. Heb dan perstoernooi bij EA
quote:Op zondag 15 september 2013 21:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Wenger.gif, maar dan met het hoofd van Verbeek erop.
Deze bedoelde ik niet, maar hij is wel leuk.quote:
Jepquote:Op zondag 15 september 2013 21:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Vet, daarom zeker ook die vraag over de studie van Lindgren. met betrekking tot schrijven?
Als er een meisje bij staat, ben ik het niet.quote:Op zondag 15 september 2013 21:52 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu ben je te laat.
Doe jij wel eens 2vs2? Zoja daar zijn ook toernooien van!quote:Op zondag 15 september 2013 21:49 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jepafgelopen zomer ook de kans gehad FIFA 14 te spelen in parijs maar ik moest werken en het was te kort dag
Online wel eens met een vriend, niet specifiek toernooien.. heb ook nog nooit meegedaan aan een real-life toernooi hoor.. alleen vaak op een ander forum. Dit was dan toevallig omdat ik uitgenodigd ben, misschien dat ik komend jaar wel toernooien ga spelenquote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Doe jij wel eens 2vs2? Zoja daar zijn ook toernooien van!
In FIFA 14 is er een divisie systeemquote:Op zondag 15 september 2013 21:59 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Online wel eens met een vriend, niet specifiek toernooien.. heb ook nog nooit meegedaan aan een real-life toernooi hoor.. alleen vaak op een ander forum. Dit was dan toevallig omdat ik uitgenodigd ben, misschien dat ik komend jaar wel toernooien ga spelen
I know.. prima hoor, PS3 iddquote:Op zondag 15 september 2013 22:02 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
In FIFA 14 is er een divisie systeem
En je speelt op de ps3, in FIFA 14 een keer 2vs2? Kunnen wij kijken hoever we zijn, we willen ook toernooi gaan doen.
Het werkte nietquote:
Ben wel benieuwd hoe die gozer nou in het dagelijks leven isquote:
Kijk die pace ook, hij heeft het niet van zijn vader.quote:
quote:Op zondag 15 september 2013 22:10 schreef Johnbon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier in de buurt is in een volkswijk een slager gepakt toen dit dit naar een 14 jarig meisje stuurde. Die heeft geen fijn verblijf meer.
Hier nog meer berichten
[ afbeelding ]
Hier hetzelfde, in minuut 59 en 54 seconden klik ik meestal op een speler en is hij al wegquote:Op zondag 15 september 2013 22:09 schreef Maver24 het volgende:
er zit een AB op Fernandinho van Man City, ik zie em steeds voor heel goedkoop maar bij 59.59 is hij al weg. kan nooit menselijk zijn zo snel reageren![]()
![]()
of Bryan Cranston speelt fifaquote:Op zondag 15 september 2013 22:16 schreef gazhims3lv het volgende:
Lol, check bij matchearnings en dan de namen van clubs als je er op klikt.. Allemaal HeisenbergFIFA, denk dat EA de hackers heeft gepakt
Mvuemba staat er voor 2K BIN opquote:
noobquote:Op zondag 15 september 2013 22:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zoek de hele tijd en vind niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |