SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.quote:
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isquote:Op zondag 15 september 2013 19:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Laatste post
[..]
Ben over een uurtje in Haarlem. Denk dat ik wel bezoek krijg dus weet niet hoe lang ik blijf.
Nog een Senegalees beest op CBquote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef rolls-reus het volgende:
Hij is dus een cb geworden![]()
http://www.futhead.com/14/players/8671/salif-sane/
Kouyate, Mbodji, Sané.quote:
Kameni? Of is dat Kameroen?quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Vrees van wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
Echt gewoon precies dezelfde post.quote:Op zondag 15 september 2013 19:29 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Kouyate - kara - sane![]()
Alleen geen goede keeper
Immers mist een kans.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Dat was wel apart ja.quote:Op zondag 15 september 2013 19:31 schreef Tim86 het volgende:
De Vrij die een roulette gaat doen en dus de bal verliest
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.quote:Op zondag 15 september 2013 19:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik kan wel komen maar ik weet niet wie allemaal van de partij isKomt sil(?) weer langs ?
lolquote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.
quote:Op zondag 15 september 2013 19:30 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Echt gewoon precies dezelfde post.
Mboyo 2 goals en 2 assists...beetje jammer dat Mboyo, Suarez en Batshuayi allemaal tegelijk knallen dit weekendquote:
3 IF's uit de Belgische leaguequote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mboyo 2 goals en 2 assists...beetje jammer dat Mboyo, Suarez en Batshuayi allemaal tegelijk knallen dit weekend
Ik kan niet eens meer iets vindenquote:Op zondag 15 september 2013 19:33 schreef Maver24 het volgende:
goffer ik word overal overboden. dit geeft echt geen motivatie om te dealen
quote:Op zondag 15 september 2013 19:32 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ik kan vanavond ook weer. Gister was Sil bij mij.
quote:
Nog wel. Maar hij heeft nu 2*.quote:Op zondag 15 september 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
Torres Nilo is echt maar 600 coins ofzo
Ja ik ga wel later beginnen met handelen. Ik kan echt niksquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
heb ik een uur spelers zitten bieden, wordt ik overal overheen geboden, heb ik 200 coins winst na 1 uur. allemachtig![]()
Dit dus inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 19:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik ga wel later beginnen met handelen. Ik kan echt niks
Misschien wat fifa punten kopen en losgaan op packs.
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?quote:
Beetje aan de hand van de stats inschatten hoe duur de speler is. De meeste spelers ken ik nu al wel.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?
Gewoon een pakje kopen johquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
heb ik een uur spelers zitten bieden, wordt ik overal overheen geboden, heb ik 200 coins winst na 1 uur. allemachtig![]()
Dat inderdaad. Maar het gaat ook wel een keer fout.quote:Op zondag 15 september 2013 19:45 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan? Gokken met dealtjes of wat?
logisch, niemand kan spelen en iedereen wil handelenquote:Op zondag 15 september 2013 19:43 schreef Maver24 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |