SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
[ Bericht 0% gewijzigd door STING op 15-09-2013 19:33:33 ]![]()
Ik denk dat ik maar om de 10 posts dit linkje ga neerzetten:
STREAMS
http://www.reddit.com/r/G(...)d_updated_regularly/
Aangezien iedereen hier blind is.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
volgens mij snap jij het concept niet van een DISCUSSIE forum. Je weet wel dat gta 18+ is toch? Misschien maar je vader of moeder meevragen of ze het willen kopen.quote:Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Ja snap ik, maar met iemand meelullen die constant loopt te klagen getuigd ook niet echt van een eigen meningquote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
volgens mij snap jij het concept niet van een DISCUSSIE forum. Je weet wel dat gta 18+ is toch? Misschien maar je vader of moeder meevragen of ze het willen kopen.All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Textures, aantal peds, lighting, shadows, polygoontjes, etc etc. Allemaal prima te zien op pics, trailers en streams. En daarnaast is het gewoon bekend wat de current-gen wel en niet aankan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:20 schreef Le_Professeur het volgende:
Tevens van een screen aflezen of je hem in FullHD moet spelen.Gotverdegotver.
![]()
STING! Hà, ik riep je naam.quote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef STING het volgende:
Guys, een beetje discussie is ok, maar doe het zonder name calling, nergens voor nodig.![]()
hij zegt toch ook dat hij het leuk vindt? Hij wilt alleen een mooiere versie spelen. Je doet alsof hij je moeder heeft beledigd. Het is maar een spelquote:Op zondag 15 september 2013 18:23 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar met iemand meelullen die constant loopt te klagen getuigd ook niet echt van een eigen meningWomen with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.![]()
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 18:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Textures, aantal peds, lighting, shadows, polygoontjes, etc etc. Allemaal prima te zien op pics, trailers en streams. En daarnaast is het gewoon bekend wat de current-gen wel en niet aankan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.
Gasten zijn alweer bezig met deeltje 6, een apart team zal de ports wel weer verzorgen.![]()
Time will tell.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.![]()
als je voor heerenveen bent was dat interessanterquote:Op zondag 15 september 2013 18:26 schreef Seconde het volgende:
Nog wat gemist? Kom net terug van Heerenveen Groningen
All The Power Is In The Hands, Of The People Rich Enough To Buy It
-Joe Strummer (1952-2002)![]()
Ik gun het je van harte.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef Vault-Boy het volgende:
Morgen en dinsdag ook toevallig vrij van werk.
Lekker hoor![]()
Die high-res textures hebben ze waarschijnlijk allemaal gewoon al klaarstaan, en kunnen dus zo geswapped worden. En zaken als 'weinig pedestrians' zullen ze echt wel aanpakken, aangezien het wel ERG leeg is soms.quote:Op zondag 15 september 2013 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rockstar heeft nog niets losgelaten over een next-gen versie, laat staan dat ze alle bovengenoemde zaken gaan verbeteren. Daarvoor is een compleet nieuwe build nodig, dat hebben ze nog nooit gedaan.
Full HD geloof ik wel in, maar daar houdt het in mijn optiek mee op. Voor rockstar is het gewoon lekker cashen op die consoles, de game is gebouwd voor de ps3 en 360.
Of ze ook uitgebreidere 3D modellen hebben voor de auto's enzo, dat betwijfel ik, maar die zien er ook gewoon goed uit, dus dat is geen noodzaak.
Betere lighting-effecten enzo verwacht ik eigenlijk ook wel.![]()
Haha zon vermoeden had ik al.quote:Op zondag 15 september 2013 18:28 schreef JessedeK het volgende:
[..]
als je voor heerenveen bent was dat interessanter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |