Zijn zoon lijkt sprekend op zijn moederquote:Op maandag 7 oktober 2013 20:42 schreef vencodark het volgende:
Jeetje wat lijkt Angelina op haar vader.
alles voor het programma, denk ik. Wat is die Samantha nu helemaal. Een asociaal, egoïstisch mens.. Daar draait het programma toch ook omquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Joh die mannen hadden het prima naar hun zin. Ik snap dat wijf niet hoor. Alles moet gaan zoals mevrouw wilt en iedereen gaat er ook nog in mee. Ik snap het niet.
Het is ook voor alle mensen om haar heen de bron van inkomsten. Dus ja die denken ook ff doorbijten voor het geld.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:34 schreef Ticootje het volgende:
Joh die mannen hadden het prima naar hun zin. Ik snap dat wijf niet hoor. Alles moet gaan zoals mevrouw wilt en iedereen gaat er ook nog in mee. Ik snap het niet.
Ik denk dat een hoop in scene is gezet om het nog een beetje boeiend te houden. Hopelijk komt het einde nu snel in zicht en verdwijnt madam uit beeld. Ik kraak niet graag kindjes af maar wat hebben die een lelijke babyquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Na de aflevering van gister heb ik zoiets van, ze doen niets meer. De vakantie is klaar. Het is het zelfde riedeltje kanker dit tering dat. Ik ben zwanger oh nee toch niet we gaan scheiden want ik hou zoveel van je.
Ik ben er klaar mee het geklaag van madam en hoe zwaar en zielig ze is.
ja het is ook niks moois, maarja wat hadden we verwacht zij is zelf ook een gedrocht en hij is ook niet knapquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik denk dat een hoop in scene is gezet om het nog een beetje boeiend te houden. Hopelijk komt het einde nu snel in zicht en verdwijnt madam uit beeld. Ik kraak niet graag kindjes af maar wat hebben die een lelijke baby
Bijna alle baby's zijn hun beginjaren "lelijk."quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 13:08 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik denk dat een hoop in scene is gezet om het nog een beetje boeiend te houden. Hopelijk komt het einde nu snel in zicht en verdwijnt madam uit beeld. Ik kraak niet graag kindjes af maar wat hebben die een lelijke baby
Wat een nonsens.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bijna alle baby's zijn hun beginjaren "lelijk."
Dat eerste ben ik ook niet met je eens. Die kleine is inmiddels ook al iets ouder en dat kreukelige is er vanaf maar ik vind het geen schattig kindje, meer dat ik steeds denk: oei wat un lelijkerd en dat heb ik echt niet snel bij die kleintjes. Het is maar goed dat ze er oorbelletjes in gehangen hebben want anders had je totaal geen idee dat het om een meisje gaat want het is sprekend een kopie van pa. Hopelijk trekt dit kind nog wat bij als ze wat ouder wordt.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 12:29 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Bijna alle baby's zijn hun beginjaren "lelijk."
Vwb de reality serie van Samantha is uiteraard alles van te voren door genomen hoe men het meest spannende tv kan maken. Niets nieuws aan de horizon m.b.t. dit soort series.
Ja ik ook maar zonder heb je geen idee dat het om een meisje gaat.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vind die oorbellen juist behoorlijk negatief, het verpaupert een kind gelijk zo.....
ik vind het ook echt helemaal niets..quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:04 schreef Leandra het volgende:
Ik vind die oorbellen juist behoorlijk negatief, het verpaupert een kind gelijk zo.....
Nou, ik heb nog liever twijfel over het geslacht dan dat ik een baby met oorbellen zie.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 14:13 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ja ik ook maar zonder heb je geen idee dat het om een meisje gaat.
Eh. Ik had mijn 2 meiden roze jurkjes aan en linten in het haar en mijn oma vond het leuke knulletjes.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 15:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog liever twijfel over het geslacht dan dat ik een baby met oorbellen zie.
Daarbij kleed ze haar ook meisje meisje, dus wat dat betreft is er ook geen twijfel.
Het zou me niet eens verbazen als ze het nu al bekendmaakt zodat hij onder de kerstboom kan liggen....quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.nu.nl/boek/3651316/barbie-schrijft-boek-leven.htmlBusiness Babe.
En dan ook nog een schoolagenda uitbrengen, ik weet niet wat sneuer is.
Als er een markt voor is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ze het nu al bekendmaakt zodat hij onder de kerstboom kan liggen....
Wat? Loopt een schooljaar niet hetzelfde als een gewoon jaar? Ja dat weet ik toch niet?!![]()
Ik denk dat Jake het slimst is en het best kan melken.... Barbie is slechts de melkkoe.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Als er een markt voor is.
Weet niet of je haar sneu zou moeten noemen of haar fans...
Zij is eerder slim en is nu simpelweg alles aan het uitmelken.
Ja, maar ze is niet dom, of het is meer boerenslimheid denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Jake het slimst is en het best kan melken.... Barbie is slechts de melkkoe.
Bimboslimheid?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar ze is niet dom, of het is meer boerenslimheid denk ik.
Net zoals die andere blonde, die Britt Dekker
quote:Barbie ingestort door familiedrama.
Barbie kreeg vandaag het heftige nieuws dat haar 35-jarige neef is overleden.
De neef van Barbie werd dood in zijn bed gevonden. Nadat de realityster het afschuwelijke nieuws hoorde, stortte zij op het Scheveningse strand volledig in.
Eigenlijk zou Samantha de Jong, zoals Barbie echt heet, een interview geven naar aanleiding van haar biografie Van Bimbo tot Business Babe. Maar door het verschrikkelijke familiedrama ging het interview niet door.
"Pakweg een uur voordat de ploeg zou komen kregen we het verschrikkelijke bericht dat een familielid van haar was overleden", zegt zakelijk manager Michel Aarden in RTL Boulevard. "Ze was gebroken, niet meer mee te praten, niks."
Verder vertelt Michel dat hij de man van Barbie, Michael, bijna niet kon verstaan aan de telefoon omdat ze zo vreselijk aan het huilen wa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |