Het zou me niet eens verbazen als ze het nu al bekendmaakt zodat hij onder de kerstboom kan liggen....quote:Op woensdag 11 december 2013 14:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
http://www.nu.nl/boek/3651316/barbie-schrijft-boek-leven.htmlBusiness Babe.
En dan ook nog een schoolagenda uitbrengen, ik weet niet wat sneuer is.
Als er een markt voor is.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als ze het nu al bekendmaakt zodat hij onder de kerstboom kan liggen....
Wat? Loopt een schooljaar niet hetzelfde als een gewoon jaar? Ja dat weet ik toch niet?!![]()
Ik denk dat Jake het slimst is en het best kan melken.... Barbie is slechts de melkkoe.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:19 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Als er een markt voor is.
Weet niet of je haar sneu zou moeten noemen of haar fans...
Zij is eerder slim en is nu simpelweg alles aan het uitmelken.
Ja, maar ze is niet dom, of het is meer boerenslimheid denk ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 17:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Jake het slimst is en het best kan melken.... Barbie is slechts de melkkoe.
Bimboslimheid?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:45 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja, maar ze is niet dom, of het is meer boerenslimheid denk ik.
Net zoals die andere blonde, die Britt Dekker
quote:Barbie ingestort door familiedrama.
Barbie kreeg vandaag het heftige nieuws dat haar 35-jarige neef is overleden.
De neef van Barbie werd dood in zijn bed gevonden. Nadat de realityster het afschuwelijke nieuws hoorde, stortte zij op het Scheveningse strand volledig in.
Eigenlijk zou Samantha de Jong, zoals Barbie echt heet, een interview geven naar aanleiding van haar biografie Van Bimbo tot Business Babe. Maar door het verschrikkelijke familiedrama ging het interview niet door.
"Pakweg een uur voordat de ploeg zou komen kregen we het verschrikkelijke bericht dat een familielid van haar was overleden", zegt zakelijk manager Michel Aarden in RTL Boulevard. "Ze was gebroken, niet meer mee te praten, niks."
Verder vertelt Michel dat hij de man van Barbie, Michael, bijna niet kon verstaan aan de telefoon omdat ze zo vreselijk aan het huilen wa
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |