Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je vindt Montmartre mooi en Parijs vindt je ondanks haar schoonheid eigenlijk een stinkstad... iets zegt me dat je Parijs eigenlijk helemaal niet zo goed hebt gezien....
Onzin, Parijs heeft best toffe dingen maar het blijft een stinkstad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je vindt Montmartre mooi en Parijs vindt je ondanks haar schoonheid eigenlijk een stinkstad... iets zegt me dat je Parijs eigenlijk helemaal niet zo goed hebt gezien....
Hoewel ik van de smog geen last had, hing er op heel veel plekken wel een pislucht... Is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onzin, Parijs heeft best toffe dingen maar het blijft een stinkstad.
Ik bedoel buiten de smog dat het gewoon een vieze stad is. En idd het stinkt er vaak naar pis,zure melk enz.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoewel ik van de smog geen last had, hing er op heel veel plekken wel een pislucht... Is dat wat je bedoelt?
Ik sliep vrijdag nog in Mercure Paris Terminus Nord. Ligt pal tegenover de ingang van het station. Ik betaalde ¤109 voor 1 nacht, had een prima bed in een schone, stille en ruime kamer met een badkamer die niet eens naar riool stonk. Ik vroeg mezelf zelfs af of ik wel in Parijs wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met dit Ibis-hotel of anders een andere relatief in de buurt van Gare du Nord?
http://www.ibis.com/gb/ho(...)te-doree/index.shtml
Eerste indruk op mij is wel positief eigenlijk, en de prijs ook wel dacht ik.
Nice, thnx voor je antwoordquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik sliep vrijdag nog in Mercure Paris Terminus Nord. Ligt pal tegenover de ingang van het station. Ik betaalde ¤109 voor 1 nacht, had een prima bed in een schone, stille en ruime kamer met een badkamer die niet eens naar riool stonk. Ik vroeg mezelf zelfs af of ik wel in Parijs was
Receptiepersoneel was bijzonder aardig en behulpzaam en sprak goed Engels.
Rond Gare du Nord waren wel bijzonder veel zwervers, maargoed, die zie je overal in Parijs.
Voor redelijke hotels in de stad zelf ben je meestal wel zo'n ¤100 per nacht kwijt, ex ontbijt (maar dat stelt daar toch weinig voor, en voor minder zit je aan de straatkant bij een goede brasserie).quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, thnx voor je antwoord. Voor onze periode (midden aug) is ie al volgeboekt blijkbaar, en voor 8 nachten wordt het dan een aardig bedrag
Bij dat Ibishotel kwam ik op 442 euro voor 8 nachten, dat komt dan op een euro of 55 per nacht. Voor ons is dat nog best te doen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor redelijke hotels in de stad zelf ben je meestal wel zo'n ¤100 per nacht kwijt, ex ontbijt (maar dat stelt daar toch weinig voor, en voor minder zit je aan de straatkant bij een goede brasserie).
Voor volgende maand overweeg ik Suite Novotel Paris Porte de la Chapelle (al heb ik wel al een hotel in Reims geboekt, maar ben nog aan het overwegen om toch in Parijs te overnachten). Minder centraal, maar vlakbij oa twee metrostations en een winkelcentrum.
Oh, da's erg goedkoop! Weet je zeker dat het per kamer is en niet per persoon?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij dat Ibishotel kwam ik op 442 euro voor 8 nachten, dat komt dan op een euro of 55 per nacht. Voor ons is dat nog best te doen..
Ziet er goed uit hoor die Porte de la Chapelle![]()
Jup, is al via booking.com.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, da's erg goedkoop! Weet je zeker dat het per kamer is en niet per persoon?
Check of je via hotels.com of booking.com nog goedkoper uitkomt. Bij de eerste krijg je per 10 overnachtingen een voucher voor gratis nacht, daar zit je met 8 nachten al snel in de buurt.
Ook al bij Ibis zelf gekeken? http://www.ibis.com/gb/best-price-guarantee/index.shtmlquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup, is al via booking.com.
422 zelfs..
[ afbeelding ]
Edit:
Hotels.com zegt van 976, aardige korting dan.![]()
[ afbeelding ]
Ziet er niet verkeerd uit. Hebben ze een parkeerplek? (vind niks daarover in de FAQ)quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef k_man het volgende:
Toen ik de vorige keer in Parijs was had ik ook een hotel bij Porte Dorée, maar dan deze. Die kan ik aanraden.
Mjah bedoelde het meer relatief dichtbij. Niet dat je eerst nog een half uur met de trein moet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:41 schreef k_man het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je zoekt. Je vraag om iets nabij Gare du Nord, maar vervolgens kom je zelf met een hotel bij Porte Dorée - dat ligt totaal niet in de buurt bij Gare du Nord.
Toen ik de vorige keer in Parijs was had ik ook een hotel bij Porte Dorée, maar dan deze. Die kan ik aanraden.
Volgens mij niet, maar ik had daar toen geen behoefte aan. Gewoon even navragen dus.quote:Op donderdag 12 juni 2014 11:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ziet er niet verkeerd uit. Hebben ze een parkeerplek? (vind niks daarover in de FAQ)
Van Gare du Nord naar Porte Dorée zit je niet veel korter dan een half uur in de metro hoor.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah bedoelde het meer relatief dichtbij. Niet dat je eerst nog een half uur met de trein moet bijvoorbeeld.
Mail gestuurd en antwoord gehad. Maar ze hebben alleen maar antwoord gegeven op het beschikbaarheidsdeel, niet op de parkeergelegenheidvraag. Maargoed, ze hebben dus blijkbaar geen geschikte kamers voor mijn gezin, ook goed.quote:Op donderdag 12 juni 2014 12:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar ik had daar toen geen behoefte aan. Gewoon even navragen dus.
Edit: op de site staat bij Hotelvoorzieningen 'nabijgelegen parkeergelegenheid'.
Vrijdagavond.quote:Op zaterdag 16 augustus 2014 19:38 schreef MaLo het volgende:
Wat zou qua drukte de beste dag / tijd zijn om het Louvre te bezoeken? We gaan van vrijdag(-middag) tot maandag(-ochtend), het laatste weekend van september.
Dat dus, ik hou het ook geen hele dag in een museum volquote:Op zondag 17 augustus 2014 00:28 schreef k_man het volgende:
Je moet sowieso selectief zijn. Ook al ben je een hele dag in het Louvre, dan heb je nog niet alles gezien. Zelf begin ik na een paar uur museum m'n aandacht te verliezen. Van tevoren dus bedenken wat je graag wilt zien en je daarop concentreren.
De Arc de Triomphe inderdaad ook! Ik googlede er net even op, maar ik zie dat je daar dus ook in kunt, nooit gewetenquote:Op zaterdag 16 augustus 2014 23:10 schreef Pino112 het volgende:
Vergeet ook de Arc en de Tour Montparnasse niet.
Maar is een weekend niet te kort om ook het Louvre te zien? Of wil je er doorheen vliegen, kan ook natuurlijk.
Je kunt er zelfs op staan. Als je 25 of jonger bent is het ook nog eens gratis, anders 6,50 dacht ik.quote:Op zondag 17 augustus 2014 11:00 schreef MaLo het volgende:
[..]
Dat dus, ik hou het ook geen hele dag in een museum vol. Mijn vriend wil graag het Egyptische en Griekse gebeuren zien, en ik dan natuurlijk nog de Mona Lisa.
Vrijdagavond dusLijkt me een goed begin van ons weekend!
[..]
De Arc de Triomphe inderdaad ook! Ik googlede er net even op, maar ik zie dat je daar dus ook in kunt, nooit geweten.
Ben je vanaf beneden met de lift gegaan of vanaf de tweede?quote:Op zondag 17 augustus 2014 23:05 schreef Harveo het volgende:
[..]
Je kunt er zelfs op staan. Als je 25 of jonger bent is het ook nog eens gratis, anders 6,50 dacht ik.
Ben net terug van weekend Parijs voor de eerste keer. Eiffeltoren is echt een imposante toren. Als je entree kaarten online kunt kopen moet je dat zeker doen. Wij hebben een uur in de rij gestaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |