Lool!quote:Op maandag 27 januari 2014 02:02 schreef k_man het volgende:
Laatste keer trouwens nog wat opmerkelijks meegemaakt. Ik heb een vrij grote dagrugzak, want m'n fotospullen moeten er in passen. Vaak krijg je dan bij musea te horen: sorry, uw tas mag niet mee naar binnen, gelieve deze bij de garderobe in bewaring te geven.
Goed, zit wat in. Nu was ik echter in het Louvre, liep al automatisch naar de garderobe en wat zeggen ze daar? Sorry, uw tas is te groot, u zult 'm mee het museum in moeten nemen.
Restaurant-tip: http://www.montparnasse-1900.com/quote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:23 schreef 4-elements het volgende:
Binnenkort ga ik een weekje naar Parijs. Voor het eerst, dus heb nog veel te ontdekken. Waar ik benieuwd naar ben zijn de verborgen pareltjes van de stad. Prachtige plekken of gebouwen die niet iedere toerist ziet. En goede, maar niet al te dure restaurants. Tips zijn welkom.
Muséum national d'histoire naturelle is ook wel de moeite waard om even langs te lopenquote:Op vrijdag 28 februari 2014 17:23 schreef 4-elements het volgende:
Binnenkort ga ik een weekje naar Parijs. Voor het eerst, dus heb nog veel te ontdekken. Waar ik benieuwd naar ben zijn de verborgen pareltjes van de stad. Prachtige plekken of gebouwen die niet iedere toerist ziet. En goede, maar niet al te dure restaurants. Tips zijn welkom.
Je vindt Montmartre mooi en Parijs vindt je ondanks haar schoonheid eigenlijk een stinkstad... iets zegt me dat je Parijs eigenlijk helemaal niet zo goed hebt gezien....quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat waren weer drie heerlijke dagen. Wat blijft dat Montmartre toch.
En hoe mooi Parijs verder ook is, wat is het toch eigenlijk een stinkstad zeg.
Verklaar je nader.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je vindt Montmartre mooi en Parijs vindt je ondanks haar schoonheid eigenlijk een stinkstad... iets zegt me dat je Parijs eigenlijk helemaal niet zo goed hebt gezien....
Onzin, Parijs heeft best toffe dingen maar het blijft een stinkstad.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 17:44 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Je vindt Montmartre mooi en Parijs vindt je ondanks haar schoonheid eigenlijk een stinkstad... iets zegt me dat je Parijs eigenlijk helemaal niet zo goed hebt gezien....
Hoewel ik van de smog geen last had, hing er op heel veel plekken wel een pislucht... Is dat wat je bedoelt?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Onzin, Parijs heeft best toffe dingen maar het blijft een stinkstad.
Ik bedoel buiten de smog dat het gewoon een vieze stad is. En idd het stinkt er vaak naar pis,zure melk enz.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Hoewel ik van de smog geen last had, hing er op heel veel plekken wel een pislucht... Is dat wat je bedoelt?
Ik sliep vrijdag nog in Mercure Paris Terminus Nord. Ligt pal tegenover de ingang van het station. Ik betaalde ¤109 voor 1 nacht, had een prima bed in een schone, stille en ruime kamer met een badkamer die niet eens naar riool stonk. Ik vroeg mezelf zelfs af of ik wel in Parijs wasquote:Op woensdag 11 juni 2014 23:56 schreef Pino112 het volgende:
Iemand toevallig ervaring met dit Ibis-hotel of anders een andere relatief in de buurt van Gare du Nord?
http://www.ibis.com/gb/ho(...)te-doree/index.shtml
Eerste indruk op mij is wel positief eigenlijk, en de prijs ook wel dacht ik.
Nice, thnx voor je antwoordquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:03 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik sliep vrijdag nog in Mercure Paris Terminus Nord. Ligt pal tegenover de ingang van het station. Ik betaalde ¤109 voor 1 nacht, had een prima bed in een schone, stille en ruime kamer met een badkamer die niet eens naar riool stonk. Ik vroeg mezelf zelfs af of ik wel in Parijs was
Receptiepersoneel was bijzonder aardig en behulpzaam en sprak goed Engels.
Rond Gare du Nord waren wel bijzonder veel zwervers, maargoed, die zie je overal in Parijs.
Voor redelijke hotels in de stad zelf ben je meestal wel zo'n ¤100 per nacht kwijt, ex ontbijt (maar dat stelt daar toch weinig voor, en voor minder zit je aan de straatkant bij een goede brasserie).quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:06 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice, thnx voor je antwoord. Voor onze periode (midden aug) is ie al volgeboekt blijkbaar, en voor 8 nachten wordt het dan een aardig bedrag
Bij dat Ibishotel kwam ik op 442 euro voor 8 nachten, dat komt dan op een euro of 55 per nacht. Voor ons is dat nog best te doen..quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor redelijke hotels in de stad zelf ben je meestal wel zo'n ¤100 per nacht kwijt, ex ontbijt (maar dat stelt daar toch weinig voor, en voor minder zit je aan de straatkant bij een goede brasserie).
Voor volgende maand overweeg ik Suite Novotel Paris Porte de la Chapelle (al heb ik wel al een hotel in Reims geboekt, maar ben nog aan het overwegen om toch in Parijs te overnachten). Minder centraal, maar vlakbij oa twee metrostations en een winkelcentrum.
Oh, da's erg goedkoop! Weet je zeker dat het per kamer is en niet per persoon?quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bij dat Ibishotel kwam ik op 442 euro voor 8 nachten, dat komt dan op een euro of 55 per nacht. Voor ons is dat nog best te doen..
Ziet er goed uit hoor die Porte de la Chapelle![]()
Jup, is al via booking.com.quote:Op donderdag 12 juni 2014 00:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Oh, da's erg goedkoop! Weet je zeker dat het per kamer is en niet per persoon?
Check of je via hotels.com of booking.com nog goedkoper uitkomt. Bij de eerste krijg je per 10 overnachtingen een voucher voor gratis nacht, daar zit je met 8 nachten al snel in de buurt.
Ook al bij Ibis zelf gekeken? http://www.ibis.com/gb/best-price-guarantee/index.shtmlquote:Op donderdag 12 juni 2014 00:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jup, is al via booking.com.
422 zelfs..
[ afbeelding ]
Edit:
Hotels.com zegt van 976, aardige korting dan.![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |