SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ride Or Die Lalalalalalalala
Zijn we over een half uur nog niet bij.quote:
Prima TT dan.quote:
Dat weet ik niet.quote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gaat De Ridder nog een hattrick maken?
Vraag het me over 45 minuten nog maar eens.quote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je bedoelt dat verkleed gaan als stoeltje?quote:Op zondag 15 september 2013 17:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Het Tifoproject is aardig effectief gebleken dit weekend.
Ja, toen ze bij FOX weer overschakelden naar de tweede helft. Bovenin helemaal leeg.quote:Op zondag 15 september 2013 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bedoelt dat verkleed gaan als stoeltje?
Ofquote:Op zondag 15 september 2013 17:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ze kunnen de bal inderdaad bijna niet in de ploeg houdenquote:Op zondag 15 september 2013 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Utrecht komt totaal niet in zijn spel de tweede helft.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de dikverdiende 2-2.
Haha je zei dik.quote:Op zondag 15 september 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is wachten op de dikverdiende 2-2.
Jawel.quote:Op zondag 15 september 2013 18:12 schreef Seam het volgende:
Als je dit Utrecht ziet dan verwacht je toch niet dat ze zijn uitgeschakeld door semi-profs uit Luxemburg.
Ja al gun ik Verhoeven de zegequote:
Ik heb eigenlijk maar één wedstrijd gezien die spannend was omdat de ploegen aan elkaar gewaagd waren. En zelfs dat was voetballend gezien een kutwedstrijd.quote:Op zondag 15 september 2013 18:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een hoop slecht voetbal dit weekend.
NEC-Feyenoord?quote:Op zondag 15 september 2013 18:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één wedstrijd gezien die spannend was omdat de ploegen aan elkaar gewaagd waren. En zelfs dat was voetballend gezien een kutwedstrijd.
Jij hebt dus maar 1 wedstrijd gezien dit weekend.quote:Op zondag 15 september 2013 18:36 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk maar één wedstrijd gezien die spannend was omdat de ploegen aan elkaar gewaagd waren. En zelfs dat was voetballend gezien een kutwedstrijd.
Over een half uurtje VI met The Bossquote:Op vrijdag 20 september 2013 19:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Toch maar kijken, bij gebrek aan betere dingen om te kijken
Dat krijg ik hier niet op tv hoorquote:Op vrijdag 20 september 2013 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over een half uurtje VI met The Boss
Ja, erg domme actie. De scheids kon gewoon niks anders dan rood trekken. Hij zat dichter bij de ballen van de GAE-speler dan bij de wedstrijdbal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
Tackle op kniehoogte, op de helft van GAE. Hoe dom.
quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kolder mag wel een keertje gaan scoren...
Ik denk het niet.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Zouden ze bij Go Ahead trainen op voorzetten?
Go Ahead verdiende ook niet veel, creëerden bijzonder weinig. Lees: niets.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur komt erg goed weg vandaag.
Komt toch vooral doordat Cambuur met de hele bups achterin ging hangen.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Go Ahead verdiende ook niet veel, creëerden bijzonder weinig.
Dus is een gelijkspel best terecht, ondanks dat Eagles drie keer de paal/lat heeft geraakt. Cambuur had ook best aardige mogelijkheden, maar die werden keer op keer verprutst door de slechtste mens in het betaalde voetbal.quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komt toch vooral doordat Cambuur met de hele bups achterin ging hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |