quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
God heeft mij ook een abo cadeau gedaan.
Fijn, maar niet hier.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen probeer ik level 79 van CandyCrush te halen.
Apart plaatje.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ [url=“@NOS: Bij een massale vechtpartij tijdens een voetbalwedstrijd in Hedel is een grensrechter lichtgewond geraakt: http://nos.nl/artikel/551440”;]afbeelding[/url] ]
Ok cool, laat ons weten hoe je het er vanaf brengt.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Goede afbeelding weer.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef Kun-Aguero het volgende:
[ [url=“@NOS: Bij een massale vechtpartij tijdens een voetbalwedstrijd in Hedel is een grensrechter lichtgewond geraakt: http://nos.nl/artikel/551440”;]afbeelding[/url] ]
Lekken uit abo, ban.quote:
Ik ben tot level 80 gekomen. Het gaat je leven beheersen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.quote:
Kliekjesquote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.
Volwassen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede afbeelding weer.
Hoe oud wordt je trouwens?
gezellig toch?quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.
Dat buiten beschouwing gelaten, ik vind het wel jammer dat hij er nu niet is.quote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ongesteldheid? Voor wie? Ambro is toch geen wielrenner?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |