geen abo hebbenquote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
4,50 administratiekosten om notes in te kunnen zien?
Abo.quote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Snap ik ook niet. Gewoon wachten totdat iemand je een pimp abonnement cadeau doet.quote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Ze willen je gewoon afzetten.quote:Op zondag 15 september 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
Een abo hebben.quote:
Sowieso FOK!quote:
Betalen voor je internetquote:Op zondag 15 september 2013 17:07 schreef marcodej het volgende:
[..]
Een abo hebben.Betalen voor dingen op internet.
Danny gaat dan een schat zoeken op Kreta.quote:Op zondag 15 september 2013 17:08 schreef Momo... het volgende:
[..]
Danny gaat er 8 keer per jaar door op vakantie
Ik ben over een halve maand jarig.quote:Op zondag 15 september 2013 17:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gewoon wachten totdat iemand je een pimp abonnement cadeau doet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God heeft mij ook een abo cadeau gedaan.quote:Op zondag 15 september 2013 17:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Betalen voor je internet.
Mijn internetverbinding gaat via God. Hij heeft me dus ook een abo cadeau gedaan.
Finish weer rond 10 uur?quote:Op zondag 15 september 2013 17:08 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen is Montreal ook begonnen. GesinkGod voor de dubbel.
quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik ben over een halve maand jarig.Ik morgen dus verwacht wel een topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJ
Welk subforum?quote:Op zondag 15 september 2013 17:09 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Ik morgen dus verwacht wel een topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |