Ik ben tot level 80 gekomen. Het gaat je leven beheersen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:11 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen probeer ik level 79 van CandyCrush te halen.
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.quote:
Kliekjesquote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.
Volwassen.quote:Op zondag 15 september 2013 17:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Goede afbeelding weer.
Hoe oud wordt je trouwens?
gezellig toch?quote:Op zondag 15 september 2013 17:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een weekje mogen bekijken, ze gingen allemaal met elkaar BBQ'en. Ik vond het maar een eng gezelschap.
Dat buiten beschouwing gelaten, ik vind het wel jammer dat hij er nu niet is.quote:Op zondag 15 september 2013 17:17 schreef marcodej het volgende:
Ongesteldheid? Voor wie? Ambro is toch geen wielrenner?
Ik kan wel gewoon kijken.quote:Op zondag 15 september 2013 17:23 schreef vaarsuvius het volgende:
wtf?
ik zit gewoon de NOS stream te kijken via nos.nl, iets wat ik al dagen doe, krijg ik ineens met nog 9 km te gaan:
Voor deze uitzending geldt een rechtenbeperking...
Zitten er veel bij die net zo een sprinter zijn als Bauke.quote:
herladen hielp niet, laptop pakken wel. denk dat het iets in google chrome is, die heeft wel vaker dit soort kurenquote:Op zondag 15 september 2013 17:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik kan wel gewoon kijken.
Misschien dat herladen helpt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |