Dus een beetje rattengif zou je best willen proberen? Ga je ook niet dood aan. Kan zelfs nuttig voor je zijn als je bloedverdunners nodig hebt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:32 schreef Manke het volgende:
[..]
ik geloof je wel
ook raakt je tong erdoor verdoofd, maar ik leef nog en at een handje vol.
misschien in de ayurveda, daar eten ze kwikquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus een beetje rattengif zou je best willen proberen? Ga je ook niet dood aan. Kan zelfs nuttig voor je zijn als je bloedverdunners nodig hebt.
yupquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:39 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
[..]
Nogmaals, WAT IS HET VERSCHIL?
De ratten sterven door interne bloedingen door het gif,quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dus een beetje rattengif zou je best willen proberen? Ga je ook niet dood aan. Kan zelfs nuttig voor je zijn als je bloedverdunners nodig hebt.
kloptquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef Worteltjestaart het volgende:
Ah, je weet het niet.
Mooi.
Hebben we dat vastgesteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:49 schreef Worteltjestaart het volgende:
Maar goed... met gevaar voor eigen lijf en leden:waarom vraag je het dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zelfde met vitamine c, natuurlijk en synthetisch, is het zelfde
het verschil is dat laetrile een amygdaline poederextract (synthetisch wordt geloof ik niet meer gemaakt) is en de pitten bevatten amygdaline, precies het zelfde stofje, dat is het verschil, en van dat poeder neem je gauw te veel
Jep, dat is een kwestie van dosis. Met genoeg pitten krijg je ook een dodelijke dosis binnen, In sommige gevallen ligt dat niet veel hoger dan de reguliere hoeveelheid.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
De ratten sterven door interne bloedingen door het gif,
Al zit de mens anders in elkaar dan een rat.
Jaarlijks sterven een groot aantal kinderen door dat ze spelen, rattengif vinden en opeten.
Dans maar weer lekker om de vraag heen ja.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:45 schreef Manke het volgende:
[..]
misschien in de ayurveda, daar eten ze kwik
Omdat jij meerdere keren al verschil benoemt tussen de twee.quote:
wou je daar een serieus antwoord op?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:55 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dans maar weer lekker om de vraag heen ja.
Ik zou graag willen dat je eens goed nadenktquote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Manke het volgende:
[..]
wou je daar een serieus antwoord op?
misschien werkt zyklon b tegen migraine
Juist, en dan ligt het ook nog aan welke vorm van ratten gif, sommige stoffen die ze gebruiken vaak ook net zo schadelijk voor de mens als voor de rat.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:54 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Jep, dat is een kwestie van dosis. Met genoeg pitten krijg je ook een dodelijke dosis binnen, In sommige gevallen ligt dat niet veel hoger dan de reguliere hoeveelheid.
Even voor de duidelijkheid, het was als vergelijking om Manke wat duidelijk te maken. Je moet natuurlijk nooit rattengif gaan gebruiken, in wat voorn situatie dan ook.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Juist, en dan ligt het ook nog aan welke vorm van ratten gif, sommige stoffen die ze gebruiken vaak ook net zo schadelijk voor de mens als voor de rat.
• Thallium
• Barium
• Bromethaline
Ipv van een geneesmiddel lijkt het me eerder een makkelijke vorm van zelfmoord.
Dan waag ik me liever aan de Chemo kuur.
Bij goeie hoeveelheid ben je in no-time zo dood als een pier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Manke het volgende:
[..]
wou je daar een serieus antwoord op?
misschien werkt zyklon b tegen migraine
de vorm is het enige verschil, daar vroeg je toch om?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:58 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Omdat jij meerdere keren al verschil benoemt tussen de twee.
En het toont aan dat je een heel basale kennis mist om e.e.a. op waarde te schatten.
je hebt van geen een ziekte meer lastquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:04 schreef theguyver het volgende:
[..]
Bij goeie hoeveelheid ben je in no-time zo dood als een pier.
Migraine is dan ook wel weg.
Voor wat ik kan vinden, is b-glucosidase niet exclusief voor tumorcellen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:03 schreef Manke het volgende:
maar is het een feit dat kankercellen het enzym beta-glucosidase bevatten?
en dat dit cyanide en benzaldehyde vrijmaakt uit laetrile?
Er ís dus geen verschil!quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:06 schreef Manke het volgende:
de vorm is het enige verschil, daar vroeg je toch om?
Bij directe navraag bleek .001 van de mensen die het ooit probeerden te zeggen dat het geholpen heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:33 schreef Manke het volgende:
[..]
ok duidelijkik verwerp ook niet zomaar alles en kijk ook naar feiten en logica, maar als verschillende mensen mij direct vertellen dat ze hierdoor kankervrij zijn, wil ik dat best geloven
Gebruikt promotie materiaal van scientology.quote:die site promoot scientology? ff kijken
die site lijkt me niet pro-scientology.
Dat is misschien nog wel het meest absurde van dit hele verhaal. Met de beste wil van de wereld, en de bronnen van de gelovers zelf, kan je niet anders concluderen dat de methode maar bij 1% of minder werkt.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:10 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bij directe navraag bleek .001 van de mensen die het ooit probeerden te zeggen dat het geholpen heeft.
Bij navraag bij de arts bleek dat hij maximaal .01 aan gaf te hebben genezen.
Bij nadere bestudering van die cases bleek dat het slechts om 6 personen ging dus die alles nog maar een keer gedeeld door een factor tien.
[..]
Gebruikt promotie materiaal van scientology.
Als vervanging voor chemo, wat zelfs in de minst gunstige omstandigheden nog 2-3 keer zo'n hoge kans heeft.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het meest absurde van dit hele verhaal. Met de beste wil van de wereld, en de bronnen van de gelovers zelf, kan je niet anders concluderen dat de methode maar bij 1% of minder werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |