Eh wat?quote:Op maandag 16 september 2013 11:41 schreef Manke het volgende:
Ik vind het naïef om te denken dat het allemaal zo officieel en netjes gaat in de wetenschappelijke en medische wereld, geld staat op nr. 1, daarna het ego.
Ja, er is een belangrijk commercieel aspect ja.quote:Er zijn zo veel middelen waarvan zaken worden verzwegen, omdat als ze dat niet doen, het niet meer kunnen verkopen en het was al een dure grap het te ontwikkelen. Voorbeeldje is seroquel.
Wij zijn klanten en geneesmiddelen zijn producten.
Er zijn ook mensen die een val uit een vliegtuig zonder parachute overleven.quote:Op maandag 16 september 2013 12:07 schreef Manke het volgende:
In de darmen begreep ik, inderdaad, maar de mensen die het gebruikten, aten 60 tot 100 pitten per dag (een hoeveelheid per uur) zonder vergiftigingsverschijnselen.
mensen aten 30 bittere amandelen per dag tegen kanker.quote:Op maandag 16 september 2013 12:10 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zoveel geluk...
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC1273391/
Dat zeg ik niet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:12 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Eh wat?
Jij durft. Wetenschappelijk onderzoek afdoen als naïviteit, maar zelf zonder goede grond beweren dat X of Y een remedie is, uit anekdotes verkregen.
[..]
Nee Manke, zo werkt dat niet.quote:Op maandag 16 september 2013 12:19 schreef Manke het volgende:
[..]
mensen aten 30 bittere amandelen per dag tegen kanker.
Wel grappig dat het in tablet- en injectievorm geen gevaarlijke effecten heeft volgens die case study. Er zijn ook case studies van mensen die erdoor kankervrij zijn geworden, aangezien dat ook telt.
Correctie: case historiesquote:
Mijn hemel, heb je d'r ook een paar recenter dan 40 jaar geleden?quote:Op maandag 16 september 2013 13:46 schreef Manke het volgende:
[..]
Correctie: case histories
90 stuks:
http://worldwithoutcancer.org.uk/success.html
De laetrile tabletten en injecties bevatten veel meer amygdaline dan die 6 bittere amandelen, maar blijkbaar veroorzaakt dat geen vergiftigingsverschijnselen.
Op pubmed verwacht ik geen positieve resultaten, of ze doen het bewust zo in opdracht van hogerop (bescherm onze inkomsten!!), of het werkt echt niet :pquote:Op maandag 16 september 2013 13:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Mijn hemel, heb je d'r ook een paar recenter dan 40 jaar geleden?
Voor echt onderzoek:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/23600293
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22071824
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17106659
nog een mooie zelfmedicatie faal:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/16014371
Oh, alsjeblieft...quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Manke het volgende:
Op pubmed verwacht ik geen positieve resultaten, of ze doen het bewust zo in opdracht van hogerop (bescherm onze inkomsten!!), of het werkt echt niet :p
Maar ik geloof adhv alle anekdotes en direct contact dat het wel werkt.
Niet echt een open mind he, als je direct alles uitsluit wat de moderne wetenschap doet...quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Manke het volgende:
[..]
Op pubmed verwacht ik geen positieve resultaten, of ze doen het bewust zo in opdracht van hogerop (bescherm onze inkomsten!!), of het werkt echt niet :p
Zucht, deze staat er anders ook gewoon tussen.quote:Op maandag 16 september 2013 14:06 schreef Manke het volgende:
[..]
Het is overigens geen vitamine. Pure marketing dat ze dat spul onder die naam proberen te slijten.quote:Op maandag 16 september 2013 14:55 schreef theguyver het volgende:
Vitamine B 17 is zeker niet de eerste de beste vitamine. Ze bevat blauwzuur, een bijzonder giftige stof als ze wordt omgezet in hydrogeencyanide.
Het enzym Rhodanese, in ons lichaam in grote hoeveelheden aanwezig, is er verantwoordelijk voor dat deze giftige hydrogeencyanide wordt omgezet in nuttige en dus gezonde stoffen voor je lichaam. Kankercellen bevatten dit nuttige enzym echter niet. De aanwezigheid van blauwzuur in vitamine B 17 heeft dus geen enkele invloed op je gezondheid.
Kankercellen maken blauwzuur aan
Alleen kankercellen bevatten het enzym Beta- glucosidase dat blauwzuur aanmaakt. Deze cellen missen het enzym Rhodanese, dat het gif onschadelijk maakt en omzet naar deze voor onze gezondheid gunstige stoffen. Bij een voldoende hoeveelheid vitaminen B17 in je lichaam zullen kankercellen uiteindelijk afsterven.
http://leefgezonder.blogs(...)anker-cellen-te.html
Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 16 september 2013 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het is overigens geen vitamine. Pure marketing dat ze dat spul onder die naam proberen te slijten.
Denk het wel ja, alleen nog wel aardig wat gevaarlijker dan een hoge dosis vit C.quote:Op maandag 16 september 2013 15:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Hoorde Tribalwars er wel een keer over misschien bedoelde hij ook dit?
Omdat vitamine B17 gevonden in allerlei zaden en vruchten als appelen,abrikozenpitten, kersen en perziken pitten maar ook in allerlei grassen, in maïs, gierst, cassave en lijnzaad.
Althans volgens deze site, maar zoals je al zegt.
Het zal wel overhyped zijn als Wondermiddel.
Je krijgt net een serie links naar artikelen die daar over gaan... Heb je daar helemaal niet meer naar gekeken?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik bedoel over laetrile.
die ga je daar niet vinden, of het nou werkt of niet.
ik bedoel: positieve resultaten ga je daar niet vinden.quote:Op maandag 16 september 2013 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Je krijgt net een serie links naar artikelen die daar over gaan... Heb je daar helemaal niet meer naar gekeken?
Ja, en?quote:Op maandag 16 september 2013 15:20 schreef Manke het volgende:
[..]
Ik bedoel over laetrile.
die ga je daar niet vinden, of het nou werkt of niet.
Toen ik pubmed artikelen postte over intraveneus vitamine c tegen kanker en de effectiviteit, had dat ook niemand hier overtuigd.quote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Worteltjestaart het volgende:
[..]
Ja, en?
Het feit dat je resultaten van pubmed per definitie afserveert zegt genoeg.
Je bent gewoon de zoveelste die weigert te luisteren naar inhoud als de argumenten je niet aan staan.
Ja hey flapdrol, die resultaten heb ik nog uitgebreid op gereageerd, en ik was niet de enige. Niet zo selectief onthouden pls.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Manke het volgende:
[..]
Toen ik pubmed artikelen postte over intraveneus vitamine c tegen kanker en de effectiviteit, had dat ook niemand hier overtuigd.
Ik overweeg die artikelen wel, maar ook wat er verder bekend is, de geschiedenis en onderdrukking ervan en de resultaten en bewijs van normaal volk die het uit wanhoop hebben geprobeerd en erdoor nog leven..
veel hebben erop gereageerd, ik zeg niet van nietquote:Op maandag 16 september 2013 15:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ja hey flapdrol, die resultaten heb ik nog uitgebreid op gereageerd, en ik was niet de enige. Niet zo selectief onthouden pls.
Misschien heb ik iets gemist, maar degene die ik langs zag komen ging over het nut van sterke intraveneuze vit C en het effect daarvan op de recovery na reguliere behandeling. Dat is iets heel anders dan dat het 'helpt tegen kanker'. Wel onthouden he.quote:Op maandag 16 september 2013 15:39 schreef Manke het volgende:
[..]
Toen ik pubmed artikelen postte over intraveneus vitamine c tegen kanker en de effectiviteit, had dat ook niemand hier overtuigd.
Ik overweeg die artikelen wel, maar ook wat er verder bekend is, de geschiedenis en onderdrukking ervan en de resultaten en bewijs van normaal volk die het uit wanhoop hebben geprobeerd en erdoor nog leven..
Effectief is een wazige term. Het artikel heeft redelijk bewijs voor een effect van Vitamine op de remming van kankergroei (het geneest niet). De vraag is alleen hoe praktisch effectief het is omdat de hoeveelheden die gebruikt worden niet realistisch toegepast kunnen worden. Daarnaast is de sample erg klein waardoor de p-waarde niet heel erg overtugend is. Met een p-waarde van .05 heb je, uitgaande van een apriori kans van 50-50, een odds ratio van 3:1, niet superovertuigend, ik zou er iig geen geld op in durven zettenquote:Op maandag 16 september 2013 15:53 schreef Manke het volgende:
[..]
veel hebben erop gereageerd, ik zeg niet van niet
maar heeft het je overtuigd dat het effectief is zoals sommig artikelen beweerden?
ja mn geheugen is klote geworden, ws door de antipsychotica
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |