Gelukkig ben ik nooit zo geweest.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:25 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
stiekem kick je er wel op.
Weetje wat het is, zo ben / denk ik ook dat ik het mij bijna niet kan voorstellen dat het echt is. Maar als ik er dan aan denk hoe oppervlakkig de Amerikaanse tieners zijn dat ik het toch wel weer kan geloven.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nooit zo geweest.. Ik zet mijn hand er wel op. Of niet.
Hover hand is wel een leuke meme.
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:23 schreef Che_ het volgende:
Benzineprijzen nog erger, in verhouding
Hmhmm, hangt nu inderdaad rondt de 1,70. In Turkije is het nog duurder trouwens.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:49 schreef Che_ het volgende:
En dat is tot 2006. Na 2008 is het ook veel gestegen.
/Care... Van mijn part mag het nog meer stijgen zelfs.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:17 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Damn..
En dat was januari 2008.. Zal nu 5,5 jaar later veel erger zijn.
Hoezo?quote:Op woensdag 18 september 2013 13:53 schreef xminator het volgende:
[..]
/Care... Van mijn part mag het nog meer stijgen zelfs.
Cum hoc ergo propter hoc.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:31 schreef xaban06 het volgende:
Ik hou al een aantal jaar bij hoeveel vacatures de overheid heeft en hoeveel woningen er op Funda zijn.
Gemiddeld 299 vacatures in 2011 bij de overheid.
Gemiddeld 191 vacatures in 2013 bij de overheid.
Hoe komt het dat er minder vacatures zijn in 2013, volgens mij was de crisis in 2011 op zijn hoogtepunt, of was het toen pas begonnen?
Ongezond eten dus ook maar bestraffen? Accijns heffen op snacks? Kapsalon/doner voor 15 euro?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef xminator het volgende:
Roken is ongezond en zorgt voor diverse ziektes. Nadat een persoon ziek is geworden draagt de maatschappij zijn/haar ziektekosten. Waarom? Omdat mensen hun behoeftes niet onder bedwang kunnen houden. Lekker de prijs laten stijgen dus
Hoeft niet. Correlatie is geen causatie. Bovendien als je het nieuws gevolgd zou hebben, dan had je geweten dat de overheid zou bezuinigen en minder vacatures zou aanbieden (oorzaak is crisis van een aantal jaar geleden, maar ook al gaat het economisch beter deze bezuinigingen zouden doorgaan). Beter had je als graadmeter alle vacatures in Nederland kunnen nemen.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:34 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Aantal vacatures heeft niks te maken met de crisis, vind jij?
Vind ik ook een goede maatregelquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ongezond eten dus ook maar bestraffen? Accijns heffen op snacks? Kapsalon/doner voor 15 euro?
Ze moeten je opsluitenquote:Op woensdag 18 september 2013 15:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind ik ook een goede maatregel.
Ah, altijd deze discussie.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:32 schreef xminator het volgende:
Roken is ongezond en zorgt voor diverse ziektes. Nadat een persoon ziek is geworden draagt de maatschappij zijn/haar ziektekosten. Waarom? Omdat mensen hun behoeftes niet onder bedwang kunnen houden. Lekker de prijs laten stijgen dus
lolquote:Op woensdag 18 september 2013 15:35 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ongezond eten dus ook maar bestraffen? Accijns heffen op snacks? Kapsalon/doner voor 15 euro?
quote:Op woensdag 18 september 2013 15:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Hoeft niet. Correlatie is geen causatie. Bovendien als je het nieuws gevolgd zou hebben, dan had je geweten dat de overheid zou bezuinigen en minder vacatures zou aanbieden (oorzaak is crisis van een aantal jaar geleden, maar ook al gaat het economisch beter deze bezuinigingen zouden doorgaan). Beter had je als graadmeter alle vacatures in Nederland kunnen nemen.
Waarom?quote:
Met of zonder uitzonderingen?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Waarom?
Een betere maatregel zou het volgende zijn:
Iedereen moet zich eens in de zoveel tijd laten wegen, vervolgens wordt op basis van vetpercentage en kg de belasting vastgesteld.
Met uitzondering voor bepaalde ziektes die ervoor zorgen dat je dik bent/wordt.quote:
Okay, dan komen we aan bij het volgende punt...quote:Op woensdag 18 september 2013 15:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Met uitzondering voor bepaalde ziektes die ervoor zorgen dat je dik bent/wordt.
En geen uitzondering voor de fatsos die komen met: ik heb dikke botten oid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |