quote:Op dinsdag 17 september 2013 16:43 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Heel hard janken.![]()
En ik zou de pinguïn in mootjes hakken en serveren
Of gewoon heel hard HELP EEN AANRANDER roepen? Dan filmen hoe een kudde Turken besluit een kerel te verscheuren als een troep leeuwen dat bij een zebra doet?quote:Op maandag 16 september 2013 18:51 schreef Julis het volgende:
Weet je wat handig is bij zulke gevallen? Naaldhakken.
0-5/0-7quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:41 schreef xaban06 het volgende:
Galatasaray - Real Madrid
Wat denken jullie?
Ik denk dat Terim voor gelijkspel gaat. Winnen zal heel moeilijk zijn, beide teams doen het erg slecht.quote:
Leuke jongeman ook, fijn om naar te luisteren.:9.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:15 schreef Julis het volgende:
[..]. Nooit bij nagedacht dat het rondste object ter wereld de eenheid kilogram kan herdefiniëren (zodat kilogram niet meer gebaseerd is op een visueel object in Parijs).
quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:22 schreef Julis het volgende:
Mwehehe, de Amerikaanse eenheid voor massa heeft niet eens zijn eigen object dat zijn eenheid definieert, maar hangt gewoon af van de enige echte eenheid voor massa, de kilogram!!! (1 pound = 0.45359237 kg)
Ik zou als wetenschapper gek worden door het foutieve gebruik van kilogram (om gewicht mee aan te duiden). Zou die personen constant verbeteren.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:36 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooi filmpje!
Gaaf om te zien hoe zoiets als een kilogram, wat we zo vanzelfsprekend vinden als we een kilogram bloem gebruiken voor onze lahmacun, zo'n complexe achtergrond en definitie heeft.
1-2quote:Op dinsdag 17 september 2013 19:41 schreef xaban06 het volgende:
Galatasaray - Real Madrid
Wat denken jullie?
Haram? Je eet het toch niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Zouden jullie een nieuwe vinger weigeren? Is je nieuwe vinger wel haram maar dan heb je wel wat
http://miami.cbslocal.com(...)re-grow-mans-finger/
Ze spelen wel goed zeg.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:17 schreef zarGon het volgende:
Nooh, dat moest een doelpunt worden. Dang.
quote:Op maandag 16 september 2013 15:27 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Full HD
Speciaal voor zG 1:11:30 tot 1:11:34.
Ik denk idd dat je alternatieven wel kunt vergeten voor ze op DVD uitbrengen.quote:Op dinsdag 17 september 2013 21:45 schreef zarGon het volgende:
Wat me net opviel was het Star TV-logo op de filmpjes. Blijkbaar zijn het opnames van TV-uitzendingen, alle scheldwoorden zijn gecensureerd.
Fuck this shit.. Zo zijn ze niet downloadwaardig.
Sommige zijn zonder censuur.quote:Op dinsdag 17 september 2013 22:03 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik denk idd dat je alternatieven wel kunt vergeten voor ze op DVD uitbrengen.
Npquote:Op dinsdag 17 september 2013 22:06 schreef zarGon het volgende:
[..]
Sommige zijn zonder censuur.. Heb er in ieder geval twee gevonden zo, zijn er vast meer.
Thanks again voor de tip.
was je al naar de huisarts.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:51 schreef Bortecinem het volgende:
^Ik heb vannochtend geen conditioner of cremespoeling gebruikt en mijn hoofd ruikt nog steeds fris.
/sorryforthetoomuchinfoinformation
Wordt je haar niet stug?quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, ik las op internet dat cremespoeling een oorzaak zou kunnen zijn, en heb nu dat geprobeerd en mijn haren ruiken net gewassen friss dussss
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vrouwen die zo hun tas dragen. Eurgh, wat erger ik me daaraan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |