SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Tot 2 uur vannacht...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
Tot wanneer maintenance of is dit niet bekend?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe normaal. Je weet dat zijn internet uitvalt na half 1. Wrijf het er niet steeds in kut vent
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:19 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoelaat is de maintenance.. 11u?
Of je bent fucked wanneer die maintenance uitloopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem er maar op gezet voor 6 uren, als die auction afloopt is de maintenance als het goed is niet meer bezig.
gelukkig gebeurt dat nooit bij EAquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je bent fucked wanneer die maintenance uitloopt.
Ik ga hem nu al zoeken, en bieden op 22:59quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt hè. Wauw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit want de SP is meer dan 2x zo hoog als de prijs waarvoor ik hem kocht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Depay zou wel epicepicepic zijn. Maar gaat toch niet gebeuren vrees ik. En als hij komt heb ik het liever iets later zodat hij betaalbaar is (en ik wat coins heb)
Zaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:25 schreef TheFastOne het volgende:
Van wanneer tot wanneer is er maintenance?
11 tot 2 dus.
Je maakt meer kans als je hem voor 150 coins erop knaltquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:22 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit want de SP is meer dan 2x zo hoog als de prijs waarvoor ik hem kocht.
Ik ben niet zo dom om dat te doen vlak voordat er een maintenance begint.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je maakt meer kans als je hem voor 150 coins erop knalt
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dom om dat te doen vlak voordat er een maintenance begint.
Dafuq, op futwiz zie je de prijzen van de spelers op de markt maar je ziet ook de teamnaam
Als je bij price data kijkt bij een speler zie je de prijzen waarvoor die speler op dat moment op de markt staat.quote:
Ah, via een speler dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als je bij price data kijkt bij een speler zie je de prijzen waarvoor die speler op dat moment op de markt staat.
En in het eerste half uur keek hij ook continu net zo boos als Frankquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:35 schreef Tim86 het volgende:
Bruma heeft iedere wedstrijd wel 1 of 2 Frank de Boertjes
Giovani of Jonathan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Dos Santos is dit jaar ook wel weer goed
Hij heeft zo'n zelfde voorhoofd ook..de missing link zegmaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En in het eerste half uur keek hij ook continu net zo boos als Frank
Maar hij schiet hem wel WEER binnen. Echt zo bizar die pingels van hemquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:39 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
2-0 achter paar minuten voor tijd en dan nog zo 2-2 maken
26 nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar hij schiet hem wel WEER binnen. Echt zo bizar die pingels van hem
Al je AB gevonden ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]
26 nu
http://hasbalotellimissedapenalty.com (nog niet bijgewerkt)
11 Uk time zou 43 minuten geleden al zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef ToreJR het volgende:
Is die maintage om 11 Nederlandse of UK time?
Weet je hoe moeilijk dat is. Ik snap daar helemaal niks van joh.quote:
Je bent van plan om er echt een te gebruiken ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Weet je hoe moeilijk dat is. Ik snap daar helemaal niks van joh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |