SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Tot 2 uur vannacht...quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:17 schreef dion_v_k het volgende:
Tot wanneer maintenance of is dit niet bekend?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Doe normaal. Je weet dat zijn internet uitvalt na half 1. Wrijf het er niet steeds in kut vent
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:19 schreef gazhims3lv het volgende:
Hoelaat is de maintenance.. 11u?
Of je bent fucked wanneer die maintenance uitloopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb hem er maar op gezet voor 6 uren, als die auction afloopt is de maintenance als het goed is niet meer bezig.
gelukkig gebeurt dat nooit bij EAquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Of je bent fucked wanneer die maintenance uitloopt.
Ik ga hem nu al zoeken, en bieden op 22:59quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Echt hè. Wauw.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit want de SP is meer dan 2x zo hoog als de prijs waarvoor ik hem kocht.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:21 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
QFTquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:26 schreef Tim86 het volgende:
IF Depay zou wel epicepicepic zijn. Maar gaat toch niet gebeuren vrees ik. En als hij komt heb ik het liever iets later zodat hij betaalbaar is (en ik wat coins heb)
Zaadquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:25 schreef TheFastOne het volgende:
Van wanneer tot wanneer is er maintenance?
11 tot 2 dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |