De rij voor de gehaktballen is gewoon heel lang.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Ze zijn bij Twente inmiddels allemaal als stoel verkleed.
De 3de keer is hij nog leuker.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Het lijkt erop dat de tifo van Ajax verslagen wordt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:47 schreef Cavaliers het volgende:
Hij is ook geselecteerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
Zoet
Ook die had volgens sommige al geselecteerd moeten woren voor het Nederlands elftal.
en Cillessen ook toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vermeer ookDie heeft 0 ballen vastgehouden net.
Ja he.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaken ook al, waar gaat dit heen.
Braziliëquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Schaken ook al, waar gaat dit heen.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Park de enige die een voldoende haalt bij PSV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jottem.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
gohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jottem.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef Cavaliers het volgende:
Het is net AjaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jottem.
Balen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen Balen & Ronaldo met Sierd & de Mos
Helaas ga ik een helft missen
Ik dacht Sierd met Snuifjequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen Bale & Ronaldo met Sierd & de Mos
Zonde dat Sierd het commentaar doet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:53 schreef Doublepain het volgende:
Zometeen Bale & Ronaldo met Sierd & de Mos
Iets met collectief.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:56 schreef Kopsterk het volgende:
Vreemd. Van dit Twente zou ik eigenlijk alleen Tadic willen hebben en toch zie ik ze als concurrent voor de titel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |