Oh, dat zou best kunnen. Maar dan nog heeft ze hoogstwaarschijnlijk niet die invloed gehad op delen van het artikel die niet lasterlijk of smadelijk op haar slaan. Zoveel macht heeft ze nu ook weer niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:52 schreef Leandra het volgende:
Maar misschien vond ze het wel prima dat Sabia onderuit geschoffeld zou worden...
Ze heeft iig niet goed ingeschat wat het effect zou zijn.
Ja en alles wat Zarka zegt is waar?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja en hoe "wist" Zarka het?? Dat kon hij toch alleen maar van Sylvie hebben, die dus kennelijk BS over Sabia heeft lopen vertellen.
Jij vertelt nooit wat vertrouwelijk tussen de lakens?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:53 schreef Leandra het volgende:
Ja en hoe "wist" Zarka het?? Dat kon hij toch alleen maar van Sylvie hebben, die dus kennelijk BS over Sabia heeft lopen vertellen.
quote:Op woensdag 18 september 2013 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij vertelt nooit wat vertrouwelijk tussen de lakens?
Hij is toch echt degene geweest die die vieze lakens buiten heeft gehangen.
misschien heeft hij dat (privé) ook wel gedaan.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:39 schreef simmu het volgende:
[..]
niet met modder gooien? dan zou hij zn wijf wel eens terug mogen fluiten
Sylvie wilde helemaal niet met hem tussen die lakens. Ze vond het maar een Frenzj hommo. Maar ze had iemand nodig die namens haar die strontkar over Saab heen zou gooien dus is ze tegen haar zin met hem naar bed gegaan in ruil voor dat interview. Want het is een hoeah!quote:Op woensdag 18 september 2013 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie is die man dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef roos85 het volgende:
Even op google voor Lydia gekeken:
[ afbeelding ]
Niet over iemand die dingen over me weet die ik graag privé wil houden aan een doekje voor het bloeden...quote:Op woensdag 18 september 2013 09:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oké. Mij verbaast dat eigenlijk helemaal niet want het is nogal een rare gedachte.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Sylvie wilde helemaal niet met hem tussen die lakens. Ze vond het maar een Frenzj hommo. Maar ze had iemand nodig die namens haar die strontkar over Saab heen zou gooien dus is ze tegen haar zin met hem naar bed gegaan in ruil voor dat interview. Want het is een hoeah!
Dat dit er nog nooit van is gemaakt door de pro-Saabs verbaast me ergens![]()
Wat zijn goed recht was lijkt mij, het is ook zijn leven. Al begrijp ik best dat Sylvie het zelf naar buiten wilde brengen. Maar als het een feestje was met alleen goede vrienden da kan ik me best voorstellen dat Rafael niet langer de schijn van "het gelukkige gezinnetje" kon ophouden.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:57 schreef Idisrom het volgende:
Alleen Rafael wou hier niet langer meer aan meewerken.
Het kan ook zijn dat ze heeft gedoeld op de Kerstfoto en heeft gezegd 'dat ze eigenlijk niet straalden op de foto' En dat de journalist dat heeft 'verduidelijkt' naar de verkeerde foto. Als hij tekst heeft aangepast tenminste.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:14 schreef Starlie het volgende:
Ookal heb ik zelf al die pagina's van Sylvie haar moeder ingescand om het hier te kunnen posten, ik ben er pas gisteravond aan toe gekomen om het te lezen....
Mijn hemel wat een VRESELIJK verhaal, kwam er echt niet doorheen, kan me niet voorstellen dat Sylvie het zelf ingestuurd heeft maar het is wel op een rare manier geschreven.
Er is al genoeg over die bewuste foto gezegd dus ik wil geen oude koeienuit de sloot halen maar die moeder spreekt zichzelf zo enorm tegen door later te zeggen dat het om de kerstfoto gaat! Daar is de omschrijving in het interview te uitgebreid voor om je te vergissen.
[ afbeelding ]
The nanny! En dat mokkel is goud waard.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
Wie heeft zijn of haar verhaal nog niet gedaan over sylvie?
De melkboer, de slager?
Da's ook de enige die alleen een platonische relatie met de hoofdrolspelers van deze soap heeft gehad.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:00 schreef Noek het volgende:
[..]
The nanny! En dat mokkel is goud waard.
de vraag is of Syl hem ook zoe doen, of sterker nog of Syl hem ook heeft gedaan....quote:
Zegt wie?quote:Op woensdag 18 september 2013 12:03 schreef Brocco_Li het volgende:
[..]
Da's ook de enige die alleen een platonische relatie met de hoofdrolspelers van deze soap heeft gehad.
Las de krantenkop vanochtend. Kon niet wachten om het te lezen.quote:Op woensdag 18 september 2013 12:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Dit verhaal begint steeds komischer te worden. Nu is het Sylvie die Rafael sloeg.
Wat een dom wijf is dat zegquote:Op woensdag 18 september 2013 17:08 schreef beequeen het volgende:
Betty laat ook weer eens van zich horen.[ afbeelding ]twitter:
Tsja, het is me een vertoning. Ze moeten allemaal eens leren hun mond te houden.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:16 schreef alors het volgende:
Wat een dom wijf is dat zegzo kinderachtig.
Je shit schuilen of zoiets?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:40 schreef Copycat het volgende:
Was sind Stecken?
Mein Deutsch is nicht sehr gut, nah.
Poten of zo?
Betty heeft die Franse Lul vermoordquote:Op woensdag 18 september 2013 17:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je shit schuilen of zoiets?
Edit: het is een spreekwoord. De Engelse vertaling is : You have a skeleton in your closet.
Lijk in de kast of zo?quote:Op woensdag 18 september 2013 17:45 schreef beequeen het volgende:
Edit: het is een spreekwoord. De Engelse vertaling is : You have a skeleton in your closet.
Gewoon, dat je iets te verbergen hebt.quote:
Ik kan alleen dit vinden...quote:
Ik gok met je mee!quote:Op woensdag 18 september 2013 18:31 schreef Day het volgende:
De vraag is dan wie van de 2 dames de meeste lijken in de kast heeft. Ik gok op Sylvie.
Dit!quote:
Groot nieuws. Nieuwe feiten! Sabia irl die de zwangerschap bekent.quote:
niu die reconstructie/animatie was wel een vermakelijke toevoegingquote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Waarom kijk ik eigenlijk steeds weer. Dit topic is voldoende voor alle informatie
Het IS ook een rare gedachte.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oké. Mij verbaast dat eigenlijk helemaal niet want het is nogal een rare gedachte.
Ondanks mijn behoorlijke pro-Saabsschap.
Ja, was het wat?quote:Op woensdag 18 september 2013 19:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
niu die reconstructie/animatie was wel een vermakelijke toevoeging
Danie Bles heeft een dagboek!quote:Op woensdag 18 september 2013 19:31 schreef beequeen het volgende:
Nou ja, ze was dus met Dani in St. Tropez zonder paparazzi. Waar komt die foto dan vandaan?
Heeft Sylvie nu het jurkje van Sabia aan van oudjaar?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:32 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Danie Bles heeft een dagboek!
Krijg ze niet groter.
http://www.bydanie.nl/birthday-in-saint-tropez/
http://www.bydanie.nl/diary-2-0-st-tropez/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zat ook even te kijken ja,quote:Op woensdag 18 september 2013 21:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Heeft Sylvie nu het jurkje van Sabia aan van oudjaar?
edit nee dat was dus roze van boven en zwart van onder....toch niet echt een goede keuze van die Syl![]()
Dan was ik gelukkig niet de enigequote:Op woensdag 18 september 2013 21:14 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ik zat ook even te kijken ja,
Daar heeft Starlie morgen echt geen tijd voorquote:Op woensdag 18 september 2013 19:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit!
Starlie mag morgen de Story weer scannen.
Bron?quote:Op woensdag 18 september 2013 22:34 schreef flanken het volgende:
Sylvie heeft echt nooit tijd voor Damian.
Bij de vrouw die haar zoon als trofee beschouwt? Mag dat wel van Ma Meis?quote:Op woensdag 18 september 2013 20:44 schreef Tuinfluitert het volgende:
Deze maand wordt de scheiding van Sylvie Meis en Rafael van der Vaart officieel en volgens
insiders is de kans groot dat Damian grotendeels bij Rafael en Sabia gaat wonen. Onze bron zegt:
"Sylvie heeft weliswaar het recht om haar zoon de helft van de maand te zien, maar door haar
werkzaamheden zou dat vaak onmogelijk zijn. Misschien is het voor Damian wel goed dat hij een
echt thuis heeft. Sylvie zal altijd zijn moeder zijn,maar Rafael en Sabia kunnen Damian een
stabiel gezinsleven bieden, en dat is goed voor een kind."
Bron: Story
Evert Santegoeds prijst zijn eigen blad maar weer even aan in zijn 'column'.quote:AMSTERDAM -
Wat een opwinding veroorzaakten we vorige week, toen SYLVIE’s moeder RITA MEIS, EXLUSIEF IN PRIVÉ, haar uitgebreide en emotionele verhaal deed over alle gebeurtenissen in de maanden na Sylvies scheiding van RAFAEL VAN DER VAART. In Nederland en Duitsland sloeg Rita’s verhaal in als een bom, precies op het moment dat onze correspondent in Hamburg Sylvie, in alle vroegte bij haar thuis in Hamburg, een van de eerste exemplaren aanbood!
.....knip.....
Hoe dan ook. Vrijwel alle Duitse media namen ons verhaal over, wat wel aangeeft hoe bijzonder en uniek deze publicatie was. Des te spijtiger voor iedereen die in het tijdschriftenschap misgreep... Ik zeg het nog maar eens: een abonnement biedt voordelen. En sinds kort is er bovendien de Privé-app, waarmee u uw eigen exemplaar al op woensdag om 09.00 uur kunt binnenhalen.
............knip............
en dan dat hoofd erbijquote:Op donderdag 19 september 2013 07:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Evert Santegoeds prijst zijn eigen blad maar weer even aan in zijn 'column'.
Jezusquote:Op donderdag 19 september 2013 07:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Evert Santegoeds prijst zijn eigen blad maar weer even aan in zijn 'column'.
Hij mag mee om de foto's te maken en koffers te dragenquote:Op donderdag 19 september 2013 07:43 schreef WRH het volgende:
wat ik trouwens zo raar vind:
die Danie is toch niet zo heel lang geleden getrouwd?
dus ipv lekker verliefd na de bruiloft met je verse man rondhangen vier je vakantie en je verjaardag met een vriendin?
hij staat nergens op de foto's.
dat is toch raar?
hij en de kinderen waren erbij,foto's staan op twitter,zijn alleen niet hier geplaatstquote:Op donderdag 19 september 2013 07:43 schreef WRH het volgende:
dus ipv lekker verliefd na de bruiloft met je verse man rondhangen vier je vakantie en je verjaardag met een vriendin?
dat is toch raar?
In 2011 of 2012 toch?quote:Op donderdag 19 september 2013 07:43 schreef WRH het volgende:
dat is toch raar?
en juni 2011 getrouwd, laatste kind is jonger dan huwelijkquote:Op donderdag 19 september 2013 09:31 schreef WRH het volgende:
ah ok, ik check natuurlijk alleen hier. als het niet op fok staat is het niet gebeurd
Ergens ook wel fijn voor Sylvie dat ze nog een goede vriendin heeft. Ookal ziet Danie er eng uit, ze is voor Sylvie vast wel lief.quote:Op woensdag 18 september 2013 22:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
Stukje in RTL-boulevard.
http://www.gemistvoornmt.nl/a.aspx/1379522110/1
Verjaardag Danie Bles St.Tropez.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar geef je zelf al antwoord op je vraagquote:Op donderdag 19 september 2013 09:45 schreef Ticootje het volgende:
Maar waar is dat kind van sylvie dan? Ik zie haar eigenlijk alleen maar in het buitenland, lijkt mij dat haar kind gewoon naar school moet?
Oh... In mijn beleving zit ze alleen maar in het buitenland.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:49 schreef Leandra het volgende:
Is Sylvie net 2 weken thuis geweest tussen LA en St Tropez?
Ik vraag me wel eens af waar die vriendschap is op gebaseerd, misschien is het wel echt, maar Danie heeft natuurlijk ook een behoorlijk zakelijk belang in Sylvie.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ergens ook wel fijn voor Sylvie dat ze nog een goede vriendin heeft. Ookal ziet Danie er eng uit, ze is voor Sylvie vast wel lief.
Inderdaad, we moeten niet vergeten dat het voor Danie goed is om gezien te worden met mensen als Sylvie. Zo wordt zij in de bladen ook vermeld en dat kan alleen maar goed zijn voor haar kledingmerk/lijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar die vriendschap is op gebaseerd, misschien is het wel echt, maar Danie heeft natuurlijk ook een behoorlijk zakelijk belang in Sylvie.
Aan de andere kant, als ik die columns van haar lees is ze net zo leeg als Sylvie, dus dat zal ook wel een band scheppen.
En leeg is ze ja, ergens heb ik een keer gehoord/gelezen (volgens mij uit de mond van Chantal Janzen) dat Danie een keer had geroepen dat je tijdens je zwangerschap niet dik mag worden en daarna z.s.m. weer dun moet zijn omdat je er anders niet mooi uitziet... Nou Danie kan nog zo dun zijn maar die kop die erop zit maakt de boel er niet beter op.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
Aan de andere kant, als ik die columns van haar lees is ze net zo leeg als Sylvie, dus dat zal ook wel een band scheppen.
Ik wou net zeggen bij haar heeft het toch geen doel, dik of dun ze is een gedrochtquote:Op donderdag 19 september 2013 10:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
En leeg is ze ja, ergens heb ik een keer gehoord/gelezen (volgens mij uit de mond van Chantal Janzen) dat Danie een keer had geroepen dat je tijdens je zwangerschap niet dik mag worden en daarna z.s.m. weer dun moet zijn omdat je er anders niet mooi uitziet... Nou Danie kan nog zo dun zijn maar die kop die erop zit maakt de boel er niet beter op.
Het was geen bewering, het was letterlijk een vraag.... ik weet het antwoord niet en twijfel of er wel 2 weken tussen gezeten heeft.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:55 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh... In mijn beleving zit ze alleen maar in het buitenland.
Ze was ook in Berlijn, en vanuit Berlijn kun je je zoon niet laten fietsen naar zijn school in Hamburg.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was geen bewering, het was letterlijk een vraag.... ik weet het antwoord niet en twijfel of er wel 2 weken tussen gezeten heeft.
al langer toch?toen sabia haar verhaal deed,kwam sylvie aan in duitsland. vanaf dat moment is ze daar geblevenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het was geen bewering, het was letterlijk een vraag.... ik weet het antwoord niet en twijfel of er wel 2 weken tussen gezeten heeft.
Maar Duitsland is grootquote:Op donderdag 19 september 2013 13:23 schreef kvd het volgende:
[..]
al langer toch?toen sabia haar verhaal deed,kwam sylvie aan in duitsland. vanaf dat moment is ze daar gebleven
daar is de nanny voor,toen hij voor het eerst weer naar school ging,ging zij ook mee,niet rafael of sabia,wiens weken.het toen warenquote:Op donderdag 19 september 2013 13:21 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ze was ook in Berlijn, en vanuit Berlijn kun je je zoon niet laten fietsen naar zijn school in Hamburg.
dat is dat gala toch?afgelopen week? daar heeft ze toch geen dagen gezeten? en wie weet was het rafael's week...quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar Duitsland is groot!! Ze heeft ook nog in Berlijn gezeten voor haar werk geloof ik.
Berlijn - Hamburg is best te doen op een dag hoor. Ik ben ook regelmatig op >4 uur rijden van mijn kinderen. Maakt mij dat een slechte moeder?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:25 schreef Starlie het volgende:
[..]
Maar Duitsland is groot!! Ze heeft ook nog in Berlijn gezeten voor haar werk geloof ik.
Dat hangt ervan af?quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Berlijn - Hamburg is best te doen op een dag hoor. Ik ben ook regelmatig op >4 uur rijden van mijn kinderen. Maakt mij dat een slechte moeder?
O nee ik zeg ook niet dat zij een slechte moeder is, dat zou een te gedurfde uitspraak zijn en ik kan daar simpelweg niet over oordelen. Maar was meer om aan te geven dat ze ook in Berlijn heeft gezeten.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:28 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Berlijn - Hamburg is best te doen op een dag hoor. Ik ben ook regelmatig op >4 uur rijden van mijn kinderen. Maakt mij dat een slechte moeder?
Nee. Een man. Tevens vader van mijn kinderen. Die man heeft Sylvie niet meer. Maar Damian is nog steeds de vader.quote:Op donderdag 19 september 2013 13:37 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af?
Heb je een nanny?
En heb je toevallig een leuke vriendin die je man ook wel ziet zitten?quote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 13:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Een man. Tevens vader van mijn kinderen. Die man heeft Sylvie niet meer. Maar Damian is nog steeds de vader.
quote:Op donderdag 19 september 2013 14:43 schreef Noek het volgende:
Eenmaal samen met kind zullen ze vast wel lief zijn voor 't ventje maar dat lijkt me logisch. Je gaat je toch hechten aan een kind.![]()
Voordat ik 'em moet adopteren, mij zal het verrekken verder hoor hoe hij het later op school en in 't leven doet. Hij komt vast niks tekort en hij krijgt er vast vlug een liefdesbroertje of zusje bij.
ik vind je moedig, ik had het niet aangedurfd om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 19 september 2013 14:43 schreef Noek het volgende:
ik durf (jahaaa) wel te stellen dat ze geen briljante ouders zijn.
Volgens mij zijn die twee allebei niet zo leeg maar juist best intelligent en sowieso ondernemend.quote:Op donderdag 19 september 2013 10:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vraag me wel eens af waar die vriendschap is op gebaseerd, misschien is het wel echt, maar Danie heeft natuurlijk ook een behoorlijk zakelijk belang in Sylvie.
Ergens best gek dat jullie dit allemaal weten en deze mensen jullie niet eens kennen.quote:Op donderdag 19 september 2013 09:33 schreef kvd het volgende:
[..]
en juni 2011 getrouwd, laatste kind is jonger dan huwelijk
daar heb je internet voorquote:Op donderdag 19 september 2013 18:48 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ergens best gek dat jullie dit allemaal weten en deze mensen jullie niet eens kennen.
Sho ho hoquote:Op donderdag 19 september 2013 18:48 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Ergens best gek dat jullie dit allemaal weten en deze mensen jullie niet eens kennen.
Kutte is dat ik het voor een hele lange tijd (jaren) ga onthouden. Juni 2011 is die Danie getrouwd met haar vent. Zuchtquote:
quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Kutte is dat ik het voor een hele lange tijd (jaren) ga onthouden. Juni 2011 is die Danie getrouwd met haar vent. Zucht
Daar zal je wel een reden voor hebben,quote:Op donderdag 19 september 2013 19:01 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Kutte is dat ik het voor een hele lange tijd (jaren) ga onthouden. Juni 2011 is die Danie getrouwd met haar vent. Zucht
Danie is haar stylist. Zij koopt kleding voor Sylvie en zal ook wel eens wat van haar eigen lijn ter promotie aan haar geven.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:53 schreef Rachilda het volgende:
Syl aanhad (op de bekende -ik-less-het-interview-met-mijn-moeder-en-ik-laat-een-traan-rollen-klik) op de webshop van Danie te koop is. Was dat hier al bekend???
zal Danie de hoofdregisseur zijn in deze gate??
Ik heb ze er nog nooit op kunnen betrappen. Alleen maar gejengel over merken, ontwerpers, kleding, mooi/slank zijn.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die twee allebei niet zo leeg maar juist best intelligent en sowieso ondernemend.
Nee, ik vergeet gewoon niksquote:Op donderdag 19 september 2013 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
[..]
Daar zal je wel een reden voor hebben,
quote:Op donderdag 19 september 2013 18:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die twee allebei niet zo leeg maar juist best intelligent en sowieso ondernemend.
Volgens mij zijn ze beiden zowel leeg (lees: oppervlakkig) als intelligent, een hele rare contradictie.quote:Op donderdag 19 september 2013 18:47 schreef Alweerz het volgende:
[..]
Darn, ze zijn wel ver gegaan om dat Rock 'n Roll shirtje van Danie te promoten....quote:Op donderdag 19 september 2013 19:25 schreef alors het volgende:
[..]
Danie is haar stylist. Zij koopt kleding voor Sylvie en zal ook wel eens wat van haar eigen lijn ter promotie aan haar geven.
Volgens mij zijn dat gewoon twee hele uitgekookte damesquote:Op donderdag 19 september 2013 23:05 schreef Leandra het volgende:
Op de website van Danie wordt even gelinkt naar het artikel in de Mail van vd week....
En uiteraard zijn de shirtjes die Danie en Sylvie dragen van de zomercollectie die vanaf januari 2014 te koop is![]()
http://www.bydanie.nl/sylvie-danie-in-the-press/
Januari 2014... dat duurt nog zooooo langquote:Op donderdag 19 september 2013 23:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat gewoon twee hele uitgekookte dames
Nel Veerkamp, terwijl ze een dikke zware shag sigaret rookte en d'r rokerslachje hoestte.quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Nadine26 het volgende:
hier had Sammy-Jo uit Dynasty nog een puntje aan kunnen zuigen![]()
Wij begrijpen dat ook niet, de style van Danie. Daar zijn we niet intelligent genoeg voorquote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Nadine26 het volgende:
Ik vind Danie het toonbeeld van absolute wansmaak, zoals goed te zien is op de foto bij haar 'Grazia'-style dagboek. Ze draagt een hooggesloten panterbloes met daaroverheen een stonewashed spijkerjasje. Die bloes sluit met een grote, feestelijke strikEn dat dan gecombineerd met een iets te strakke spijkerbroek en lang 'weelderig' geföhnd haar - hier had Sammy-Jo uit Dynasty nog een puntje aan kunnen zuigen
![]()
http://www.bydanie.nl/grazia-column-of-the-week/
My eyezzz, it hurtzz!quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Januari 2014... dat duurt nog zooooo lang![]()
Ik vind Danie het toonbeeld van absolute wansmaak, zoals goed te zien is op de foto bij haar 'Grazia'-style dagboek. Ze draagt een hooggesloten panterbloes met daaroverheen een stonewashed spijkerjasje. Die bloes sluit met een grote, feestelijke strikEn dat dan gecombineerd met een iets te strakke spijkerbroek en lang 'weelderig' geföhnd haar - hier had Sammy-Jo uit Dynasty nog een puntje aan kunnen zuigen
![]()
Ja echt he!quote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds die bril van Sylvie
Danie stond het afgelopen weekend met de hele familie in de 'Parool'-bijlage, groot diepte-interview, en de crux van haar stijlgevoel = metallic. Alles draait om metallic. Het hele leven draait om metallic. Zonder metallic kun je net zo goed dood zijn. Snap dat dan!quote:Op vrijdag 20 september 2013 07:22 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Wij begrijpen dat ook niet, de style van Danie. Daar zijn we niet intelligent genoeg voor
quote:Op woensdag 18 september 2013 11:58 schreef Poezewoes het volgende:
Wie heeft zijn of haar verhaal nog niet gedaan over sylvie?
De melkboer, de slager?
Is gewoon een Rayban, zo te zienquote:Op vrijdag 20 september 2013 09:01 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
Nog steeds die bril van Sylvie
Ah, dat verklaart de voorliefde voor bling.quote:Op vrijdag 20 september 2013 11:07 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Danie stond het afgelopen weekend met de hele familie in de 'Parool'-bijlage, groot diepte-interview, en de crux van haar stijlgevoel = metallic. Alles draait om metallic. Het hele leven draait om metallic. Zonder metallic kun je net zo goed dood zijn. Snap dat dan!
T'is ook alleen maar een verzameling verkapte reclame-berichtjes hè, die 'column' van Danie (maar daar heeft Grazia sowieso een handje van). Hoeveel zouden merken nou betalen om daar te mogen staan, zelfs al gelden dergelijke pagina's officieel niet als reclame?quote:Op vrijdag 20 september 2013 01:09 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Januari 2014... dat duurt nog zooooo lang![]()
![]()
Ik dacht dat Sylvie Mari vd V als schminkmeneer had?quote:
Op vrijdag 20
september 2013 08:28 schreef
WRH het volgende:
ik begrijp sowieso 'het kliekje' nooit. (de Sylvies, Estelles,
Carolines, Leontines, Vanessa's etc etc)
allemaal dezelfde make up van meestal Leco, hetzelfde gedoe aan kapsels,
dezelfde mode.
totale eenheidsworst en dan roepen dat ze zo uniek zijn of nog erger; de
opmerking dat 'tegenwoordig alles kan he' oftewel een bij elkaar
geraapt zootje aan stijlen, kleuren en materialen en dat 'style' noemen.
en ondertussen lopen ze er allemaal hetzelfde bij.
Ken je hem persoonlijk?quote:
Maar die heeft toch helemaal geen tijd meer voor Sylvie? Die moet iedere avond 25 jaar ervaring op één avond samenvatten.En op een van de banners op de site:quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:55 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik dacht dat Sylvie Mari vd V als schminkmeneer had?
Eh jij?quote:Op vrijdag 20 september 2013 21:24 schreef sherezade het volgende:
wie wilt
http://www.no418.com/product/team-sylvie-sweater/
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |