Laat die foto dan maar eens zien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Proletariaat heeft 1 kunnen halen bij BS. Met pic
Niet als je 2e hands koopquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:02 schreef Niek. het volgende:
[..]
Studieboeken via bol.com? Dan betaal je meer dan nodig is.
Ga jij eens een boek lezen als pdf en meteen op het zelfde scherm er iets mee doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef Vleermuisspin het volgende:
Je studieboeken niet als pdf downloaden
zoek maar op, paar topics terug.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:25 schreef Niek. het volgende:
[..]
Laat die foto dan maar eens zien.
weet je hoeveel topics in 1 dagquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zoek maar op, paar topics terug.
Ik heb nog nergens een duidelijk bon gezien met daarop een datum. Alleen die ene waarbij de reservering was betaald bij ik geloof GM.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef stijn_ het volgende:
[..]
zoek maar op, paar topics terug.
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik heb nog een aantal missies gedaan en wat rondgespeeld en dit spel stelt echt niet teleur! Voor de mensen die hier nog over twijfelen, twijfel niet langer.
- Het rijden in GTA IV vond ikzelf vetter, maar het is nu wel makkelijker en fijner waardoor je snel van A naar B komt.
- Het spelen met drie personages is echt een geniaal idee.
- De geluiden van alles zijn prachtig. Vooral het motorgeluid van de Benefactor Feltg(?)er, Sports.
- Het tennissen is ook erg gaaf gedaan, net zoals het tv-kijken en overige dingen die je in de map kunt doen.
- De muziek
De graphics zijn niet top notch, je ziet nog wel wat kartelvorming, maar dit mag de pret uiteraard niet drukken.
Alles.
Heb jij IV gespeeld? Wil graag het verschil in kartelvorming weten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoelt
Heb je ps3 of xboxquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
Degene die hem ook al hebben zullen met mij eens zijn dat dit spel echt next gen aanvoelt
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij IV gespeeld? Wil graag het verschil in kartelvorming weten.
het was volgens mij een photoshop in een foto van fokquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens een duidelijk bon gezien met daarop een datum. Alleen die ene waarbij de reservering was betaald bij ik geloof GM.
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.
Ligt eraan hoeveel drugs je verkoopt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe erg is die kartelvorming? Minder dan IV?
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Zolder het volgende:
MP3?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Zolder het volgende:
[..]
Waar GTA IV vaak blurry was is dat nu helemaal niet meer. Erg scherp allemaal, nog het best te vergelijken met MP3, maar dat is geen open wereld.
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Klopt ja, maar in IV leek het wel een trappenhuis zo nu en dan, is dat nu dus wel beter?
Die van mij ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
ps3 up to date en werkt nog steeds
Laat ik het zo zeggen:quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan zou ik GTA IV eerst moeten opstarten want ik weet het zo 1-2-3 niet. Houdt er rekening mee dat GTA IV nogal een grauwe omgeving is waar het minder snel opvalt. De kleuren in GTA V zijn werkelijk prachtig.
[..]
Ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je de huidige gen en de next gen nogal onderschat.
Ga gewoon beetje free roamen of ga in een attractie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.
De randen, bij de auto's bijvoorbeeld en de huizen.. zonder aa (anti-aliasing) zijn het kartels, hoe meer filter erop zit des te scherper het beeld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Zolder het volgende:
[..]
Kan je iets duidelijker zijn wat je met trappenhuis bedoelt?
Wat in IV ook heel raar was, was als je de camera naar boven richtte, dan kregen de gebouwen een erg rare vorm, alsof ze samengeknepen werden.
Dat is ook weg.
Ik wil wel wat appartementen zien, maar dat is wat saai denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als iemand nog wat specifieke in-game dingen wilt zien dan wil ik de stream wel weer opstarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |