SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Daar gaat het niet om, je bent een fan van een speler alleen maar omdat hij bij jouw club ooit heeft gespeeldquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Er zitten hier nou eenmaal meer Ajacieden dan Feyenoorders..dat is altijd zo geweest.
?quote:
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar het is toch vrij logisch dat Ajacieden fan zijn geworden van hun beste speler? Tering, dat ik dit moet verdedigen zeg. Jij support geen club, dus misschien begrijp je dit niet, maar ik kan het me haast niet voorstellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef BDIL het volgende:
[..]
[..]
Daar gaat het niet om, je bent een fan van een speler alleen maar omdat hij bij jouw club ooit heeft gespeeldEnoh ook op de lijst ?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:27 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
en er gaat sowieso nog weken inzitten om stats in te voeren?
tempooooquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
[..]Natuurlijk niet, dat gaat volautomatisch in een paar minuten.
Wat voor ondertitelingsopties heeft Netflix, alleen Nederlands?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
Netflix is best chill, goede app en konkogoede kwaliteit op de PS3
iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
Netflix is best chill, goede app en konkogoede kwaliteit op de PS3
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Reemi het volgende:
[..]Natuurlijk niet, dat gaat volautomatisch in een paar minuten.
Je kan kiezenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat voor ondertitelingsopties heeft Netflix, alleen Nederlands?
Wat met de site gaan doen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?
Daar worden ze net zo rijk mee als jij met Youtube.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Reemi wil je echt wat met je site gaan doen of zie je het meer als een leuk projectje ?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat zeg ik helemaal niet. Maar het is toch vrij logisch dat Ajacieden fan zijn geworden van hun beste speler? Tering, dat ik dit moet verdedigen zeg. Jij support geen club, dus misschien begrijp je dit niet, maar ik kan het me haast niet voorstellen.
Nee, niks over gelezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iddJij die manier vna Rijst al geprobeerd om amerikaanse netflix te kunnen gebruiken? ongeveer 100x zoveel aanbod op de amerikaanse
Wel iets rijkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar worden ze net zo rijk mee als jij met Youtube.
Lolque. Die knul heeft zich altijd goed tegen Ajax opgesteld. Die wordt echt niet uitgefloten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Als hij 3 keer tegen Ajax scoorde in de EL dan was hij uitgefloten
![]()
Nee hoor. Ik snap ook echt niet waar je je druk om maakt. Zie je ons zeiken bij al die posts over middelmatige Kroaten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef BDIL het volgende:
[..]Als hij 3 keer tegen Ajax scoorde in de EL dan was hij uitgefloten
Ga toch weg man. Je kan er wel fan van zijn maar als dat gefap is niet nodig bij iedere balcontact. Kan je VBL een topic openen
5 chem = 1 groene pijlquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:32 schreef n0ir het volgende:
Hey maar is het jullie opgevallen dat als je meer links gebruikt dan nodig je speler meer statsboots krijgt zoals hier:
[ afbeelding ]
Die RB heeft op elke stat een upgrade maar die anderen (met maximale chem) krijgen geen groen pijltje bij shooting
breaking bad, en echt nog superveel anderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, niks over gelezen.Heb wel op de pc dat hola unblocker, maar geen idee of dat effect heeft. Welke serie heeft de Amerikaanse wel en de Nederlandse niet? Dan kan ik testen.
Ik snap het inmiddels, ik dacht eerst dat die gast nooit 10 chem kon krijgen, pas na loyalty of een managerbonus maar het kan dus blijkbaar al met linksquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
5 chem = 1 groene pijl
6 chem = 2 groene pijlen
7 = 3
8 = 4
9 = 5
10 = 6
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik snap ook echt niet waar je je druk om maakt. Zie je ons zeiken bij al die posts over middelmatige Kroaten?
Heb jij een goed marketingplan voor ons?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zoals Futhead en Futwiz om het echt groot te maken.
Even opzoekenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
scoorde ook een fabuleus doelpunt van de week
ik krijg pas later dit jaar marketing, dan kan ik je wel helpenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb jij een goed marketingplan voor ons?
Hmm, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
breaking bad, en echt nog superveel anderenmaar nee pc los van ps3 zover ik weet. met deze link kwam rijst
www.tunlr.net/get-started/get-started-with-playstation-3/
zelf nog niet geprobeerd
Natuurlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb jij een goed marketingplan voor ons?
erg chill ja, handig dat hij precies opslaat waar je gestopt bent als je ergens stopt. of het nou na een aflevering is of er middeninquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Hmm, zal eens kijken.Ze hebben die PS3-versie wel echt goed uitgewerkt man, prachtapp.
Moet ook even gemeld worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:40 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Balverlies Eriksen dames en heren.
Die had ik gister voor 1.5kquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Van aanholt binnen voor 2.1K en bijna instant verkocht voor 3.7K
Zal hij niet voor meer gaan met zulke stats ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:42 schreef Revontulet het volgende:
Van aanholt binnen voor 2.1K en bijna instant verkocht voor 3.7K
Zijn laagste BIN was 3.1. De hoogste 5. Dus ik dacht ik ga ergens halverwege zitten. Achteraf had ik hem voor meer kunnen verkopen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zal hij niet voor meer gaan met zulke stats ?
jij bent zo'n kneusje om daar over te jankenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
Zon sukkel uit onze B1 had vorig jaar Messi uit zijn starterpack en nu Ramos
Ik heb normaal nooit iets, maar nu gewoon twee keer Marceloquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:53 schreef Djeetje het volgende:
Zon sukkel uit onze B1 had vorig jaar Messi uit zijn starterpack en nu Ramos
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heren, ik had FIFA 13 voor de PS3 gehaald, ga nu FIFA 14 voor de PC halen. Nu wil ik dus beginnen met de web app, maar moet ik dan eerst wachten tot ik de game voor de PC heb?
FUT op de PCquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
Heren, ik had FIFA 13 voor de PS3 gehaald, ga nu FIFA 14 voor de PC halen. Nu wil ik dus beginnen met de web app, maar moet ik dan eerst wachten tot ik de game voor de PC heb?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:
omdat niemand coins heeft denk ik. Zal wel steeds duurder worden vanaf nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:55 schreef BDIL het volgende:
Waarom the fuck zijn al die Real spelers zo goedkoop?
torrent waarschijnlijkquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ozzie, ik lees in het GTA topic dat je 'm al hebt? Hoe dan?
Pepe 3k ,Marcelo 7k, Modric 5k, Varane 2kquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
omdat niemand coins heeft denk ik. Zal wel steeds duurder worden vanaf nu
Heb hem van m'n neef en die heeft het weer van iemand anders.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ozzie, ik lees in het GTA topic dat je 'm al hebt? Hoe dan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem van m'n neef en die heeft het weer van iemand anders.Schijnt dat die gozer een doos vol heeft verkocht.
ik ga proberen een Benzema te kopen als ik het geld hebquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
Pepe 3k ,Marcelo 7k, Modric 5k, Varane 2kWel dikke bargains
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef n0ir het volgende:
Turken hebben altijd wel een criminele steeldief in hun kennissenkring
Die gaat ook maar voor 10kquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Dudeweiser het volgende:
[ afbeelding ]
yesyesyesyes pal
[..]
ik ga proberen een Benzema te kopen als ik het geld heb
Goede keuze, ik ga voor een combinatie van Franse spelers en Italianen met Benzema als spits.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:00 schreef Confetti het volgende:
Benzema was wel zwaar overpowered van wat ik in de video's heb gezien.
Ik heb nu een Serie A verdediging, zal ik maar voor een La Liga aanval gaan?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu buiten in rhodos, op het terras van mijn hotel. 27 graden. Vriendin is aan het douchen en opmaken dus kan ik mooi de web app op.
Dump die bitch. FUT FOR LIFEquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:04 schreef over_hedge het volgende:
ik zit nu buiten in rhodos, op het terras van mijn hotel. 27 graden. Vriendin is aan het douchen en opmaken dus kan ik mooi de web app op.
quote:
lekker belangrijk, er komen nog wel meer wedstrijden hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]Mis ajax ook al straks
Omdat we weer uiteten moeten.
Dat ga ik zeker doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
lekker belangrijk, er komen nog wel meer wedstrijden hoorGeniet maar van je vakantie
Ze mogen vanaf dit jaar maar een beperkt aantal wedstrijden uitzenden per club...quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:07 schreef wieisboos het volgende:
wtf Arsenal is niet eens op Foxtyfus zender
Waarom dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ze mogen vanaf dit jaar maar een beperkt aantal wedstrijden uitzenden per club...
Spelers die je in je starterteam krijgt kan je niet verkopen.quote:
Webapp al sinds gisteren los.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Oké, ik ben een tijd weggeweest , heb nu gelijk even FIFA 14 in de pre-order gezet. Ik heb de demo ook net gedownload. Maar praat me a.u.b. even bij, wat is er momenteel gaande waarbij iedereen hier al spelers aan het opdoeken is?
Thorb vertelde datquote:
Dat heb ik nu met alle non-shiny spelers.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Lindgren. het volgende:
Zo kut altijd.Dan denk je even een bazige smleno binnen te harken en dan blijkt dat er nog 7 voor die prijs op staan.
Aaaaah. Op die fiets. Kunnen er nog dingen van Fifa 13 meegenomen worden?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Webapp al sinds gisteren los.
Je gezond verstandquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Aaaaah. Op die fiets. Kunnen er nog dingen van Fifa 13 meegenomen worden?
Nop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Aaaaah. Op die fiets. Kunnen er nog dingen van Fifa 13 meegenomen worden?
Ah zo... De andere gouden spelers zaten in de pakjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef BDIL het volgende:
[..]
Spelers die je in je starterteam krijgt kan je niet verkopen.
Die mensen met zulke teamnamen komen toch ook 100x een team tegen met exact die naam...dat is toch al reden om iets anders te nemen zou je denkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:13 schreef Dudeweiser het volgende:
de hilarische teamnamen vliegen je weer om de oren hoor...
Ivory Toast, Dyslexia Untied, Getafe my Lawn etc
Daar gaat het toch ook helemaal niet om. Niemand zegt dat Eriksen wereldtop is en los daarvan..mag je geen fan van een speler zijn die minder goed is? Ik ben ook fan van Lorenzo Piqué. En van Bartje van Hintum. Lekker puh.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:39 schreef BDIL het volgende:
[..]Ik post er een commentaar over en ik kan wel aardig wat spelers opnoemen die boven niveau Eriksen zitten .Maar goed fap jij maar door op hem hier en dan weer zeiken als iemand anders dat doet bij een andere speler.
en Benson.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om. Niemand zegt dat Eriksen wereldtop is en los daarvan..mag je geen fan van een speler zijn die minder goed is? Ik ben ook fan van Lorenzo Piqué. En van Bartje van Hintum. Lekker puh.
quote:
Middelmatige Kroaten is dan wel iets wat je moet gebruiken in je argumentquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch ook helemaal niet om. Niemand zegt dat Eriksen wereldtop is en los daarvan..mag je geen fan van een speler zijn die minder goed is? Ik ben ook fan van Lorenzo Piqué. En van Bartje van Hintum. Lekker puh.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Middelmatige Kroaten is dan wel iets wat je moet gebruiken in je argumentLos daarvan is dit geen Spurs of Eriksen topic. Ik begrijp beste zoals net dat er 1 commentaar wordt gegeven over een 2e assist maar dat er dan 20 man hetzelfde moet delen en hier bespreken is heel wat anders dan 1 persoon die hier om de zoveel tijd een comment post over een team/speler. Ik laat je in je waarde, had alleen niet verwacht dat je zo laag zou reageren.
Het is toch ook niet een reactie op jouquote:
Vandaar niet gelezen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:23 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het is toch ook niet een reactie op jou!
Ga je dat bij alles posten dan ?quote:
Ik heb een jaar lang meegelezen en af en toe wat gepostquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:16 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Die hebben een heel jaar lang onder een steen geleefd en komen nu allemaal weer aanwapperen
Wat een belachelijke beslissing van de scheidsquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef poker4lifee het volgende:
2e afgekeurde goal voor Sunderland
idd wtfquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:28 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Wat een belachelijke beslissing van de scheids
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik beuk jullie allemaal in elkaar.
Alsof er vanaf nu iedere keer zo naar Eriksen gekeken wordt. Dit is zijn debuut, er is wat hype..Laat gaan joh, maak je ergens anders druk overquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef BDIL het volgende:
[..]
Middelmatige Kroaten is dan wel iets wat je moet gebruiken in je argumentLos daarvan is dit geen Spurs of Eriksen topic. Ik begrijp beste zoals net dat er 1 commentaar wordt gegeven over een 2e assist maar dat er dan 20 man hetzelfde moet delen en hier bespreken is heel wat anders dan 1 persoon die hier om de zoveel tijd een comment post over een team/speler. Ik laat je in je waarde, had alleen niet verwacht dat je zo laag zou reageren.
Volgens mij heeft hij de vloek wel van zich af kunnen schudden de afgelopen maandenquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
Voor de liefhebber.
Hierna nog een van 4700 en daarna pas vanaf 6200 ofzoHoeveel was hij vorige jaar op zijn hoogtepunt qua prijs ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
Voor de mensen die het niet gezien hebben:quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Holy shit die opstelling van Ajax
Hoesen, Serero, Denswil én Duarte
Damn, dat wordt al fappende kijken denk ikquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Nee, maar wat een matige spelers loop je daar op te hemelen zeg. Hoesen vind ik dan wel een aardige spits.quote:
jippiequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Had ook liever Immers gezien, maar helaas.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Nee, maar wat een matige spelers loop je daar op te hemelen zeg. Hoesen vind ik dan wel een aardige spits.
Dat wordt 5-0quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:31 schreef Reemi het volgende:
Ik zeg dan ook niet dat Immers fantastisch is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:33 schreef Reemi het volgende:
[..]
Had ook liever Immers gezien, maar helaas.
Staan er echt zoveel op voor <500cquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:26 schreef BDIL het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt mij wel een goudmijn
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:29 schreef Djeetje het volgende:
Voor de liefhebber.
Hierna nog een van 4700 en daarna pas vanaf 6200 ofzoHeb hem voor 5.5K binnen gehaald. Die gaat sowieso naar de 30K als de game uit is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
Voor mijn gevoel waren er vorig jaar echt veel minder silvers op de markt die eerste 2 dagen. Sure, FUT is weer groter geworden, maar dan nog. Als je alleen al die 800 Ariasjes zietquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staan er echt zoveel op voor <500c
Nee joh. Vorig jaar was 30k zijn max als 5* skiller. Nu veel minder. Niet dat je geen prima winst gaat pakken hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem voor 5.5K binnen gehaald. Die gaat sowieso naar de 30K als de game uit is.
hoezoquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb hem voor 5.5K binnen gehaald. Die gaat sowieso naar de 30K als de game uit is.
Hij is 4* skills..althans, volgens futhead maar die hebben wel meer fout gehadquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Dit alles voor 30k. Echt een goudmijn als je wat coins hebt nu
Nadat het spel uitkomt hequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Staan er echt zoveel op voor <500c
2 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef Confetti het volgende:
Hoelaat zijn die daily gifts elke dag trouwens? 1 uur dacht ik?
2 uurquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:39 schreef Confetti het volgende:
Hoelaat zijn die daily gifts elke dag trouwens? 1 uur dacht ik?
Ziek jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Die is hetzelfde. Die landenlinks doel je op toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Was die chemistry nou niet veranderd ?
jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is hetzelfde. Die landenlinks doel je op toch?
Enige kanttekening is dus dat je op 9 ipv 10 chem komt.quote:
Zelfde dus als in FIFA 12 of FIFA 11quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Enige kanttekening is dus dat je op 9 ipv 10 chem komt.
Nee, dat niet. Je kan nu gewoon max chem halen dmv je manger of loyalty.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zelfde dus als in FIFA 12 of FIFA 11
Hoe duur is nasri?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:38 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
En voegt dat nog wat toe ?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Je kan nu gewoon max chem halen dmv je manger of loyalty.
Voor 10k gekocht. Beetje randgeval maar hij lijkt redelijk rare. Zal wel naar 40-50k gaan op release.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met veel coins hier ?
gaat sowieso stijgenIk beuk jullie allemaal in elkaar.
Hogere statboost hè. Net als ieder jaar.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:48 schreef Djeetje het volgende:
Waarom zou iemand die nu verkopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met veel coins hier ?
gaat sowieso stijgen![]()
Die wordt niet veel meer waard met de release en hij is ook nog eens van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met veel coins hier ?
gaat sowieso stijgen
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Als je er 7 Benzema's van koopt maak je veel meer winst.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waarom zou iemand die nu verkopen
Waarom zou je die nu proberen te verkopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand met veel coins hier ?
gaat sowieso stijgen
hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die wordt niet veel meer waard met de release en hij is ook nog eens van jou
Alsof iemand nu 70k voor Hazard betaalt.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:49 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je er 7 Benzema's van koopt maak je veel meer winst.
Op de web app en op alle fut sites.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
ergens al stats te vinden van de fifa 14 spelers
futheadquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
Niet allequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:54 schreef Aerioz het volgende:
[..]
Op de web app en op alle fut sites.
Ik keek op wefut maar zag niksquote:
Futhead.comquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:53 schreef over_hedge het volgende:
Buffelquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:55 schreef Tim86 het volgende:
Genk heeft een leuk silverteam zo
[ afbeelding ]
En dan hebben ze Mboyo (silver) en Vossen (gold) ook nog.
Is er nog niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:57 schreef SoldMayor het volgende:
Iemand nog een oplossing als je niet op de web app kunt omdat die geheime vraag rommel niet werkt?
Maar bij fifa 13 was het zelfde probleem dus je zou verwachten dat ze er wel iets aan gedaan hadden.quote:
okequote:Op zaterdag 14 september 2013 17:57 schreef ToreJR het volgende:
Goedeavond,
Ik was hier vorig jaar in de begin tijd van FUT13, kom weer eens kijken
ik vind niet veel dealtjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef gazhims3lv het volgende:
Als ik nu alles wat ik heb verkoop heb ik ongeveer 55k
Die heeft toch een aardige rooie kop niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nederlander in die Colombiaanse league
Ja ben nu een beetje luiquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Terecht.. jij hebt Hazard al
2kquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:05 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Zo, de Webapp geopend. Heb niet veel bijzonders. Wel ene Bannan, net erop gezet en nu al bod van 1,5k.
Heb het zelfde probleem.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:05 schreef Jongentje. het volgende:
Bij de web app moet je je security question invullen, heb ik gedaan, geeft ie vervolgens aan dat deze niet klopt.. Aangepast op mn console en alsnog doet hij het niet? Iemand een idee?
dat hebben heel veel mensen je moet helaas geduld hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:05 schreef Jongentje. het volgende:
Bij de web app moet je je security question invullen, heb ik gedaan, geeft ie vervolgens aan dat deze niet klopt.. Aangepast op mn console en alsnog doet hij het niet? Iemand een idee?
Wil m'n complimenten weer uitdelen aan eaquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:07 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Heb het zelfde probleem.
Echt tof.
K later Rijst.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef JoeydeKoala het volgende:
Kut fifa. De demo speelt kut. Ik ga over naar Pes.
So longg gayboys
Mooi zo, dan mag je ook niet meer posten als baje.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef JoeydeKoala het volgende:
Kut fifa. De demo speelt kut. Ik ga over naar Pes.
So longg gayboys
Op dit moment puur coins sprokkelen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:10 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Handelen jullie puur voor geld of ook om een goed bronzen/zilveren/golden team op te zetten? Misschien ga ik eerst een goed bronzen team maken, heb met brons wel het meeste succes behaald in Fifa 13..
hij zei so long gayboys en rijst is aziaat dus 1 en 1 is 2quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef n0ir het volgende:
[..]
je denkt toch niet echt dat dat rijst is
Ja, leek mij ook wel. Ben vandaag dus met 1k begonnen en blijkbaar krijg je iedere dag nog 1k als je inlogt? Met die Bannan zit ik wel goed, nu al op 2,5k.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:18 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Op dit moment puur coins sprokkelen.Zodra ik een kapitaaltje heb, maak ik wel een leuk starterteampje. Nu is het handiger om wat speelruimte te creëren in de vorm van coins.
True. Hoezo weet je dit nu pas zeker dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
Ik had gewoon gelijk, EA is officieel het meest achterlijke bedrijf ooit.
Kan het serieus weer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
Confetti is al langs geweest neem ik aan?
Niet zoals vorig jaar, maar er zit wel weer een huge bug in. Gewoon 1 uur nadat ik de webapp opstart vind ik 'm al.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Kan het serieus weer?
En ja hij is langs geweest maar heeft niks losgelaten over glitches
kan het serieusquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef pascal08 het volgende:
Confetti is al langs geweest neem ik aan?
Nicequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet zoals vorig jaar, maar er zit wel weer een huge bug in. Gewoon 1 uur nadat ik de webapp opstart vind ik 'm al.
en word je nu rijk?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Niet zoals vorig jaar, maar er zit wel weer een huge bug in. Gewoon 1 uur nadat ik de webapp opstart vind ik 'm al.
Leg maar uit danquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
quote:
Precies, daar heb ik wel van geleerd. Vorig jaar deelde ik het ook en toen was ik zelf de pineut.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef n0ir het volgende:
je moet het sowieso niet gaan delen en uitleggen natuurlijk
hier ook hier ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bannan is inderdaad een prima pull uit je pack.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, leek mij ook wel. Ben vandaag dus met 1k begonnen en blijkbaar krijg je iedere dag nog 1k als je inlogt? Met die Bannan zit ik wel goed, nu al op 2,5k.
Dit stuur ze maar naar mijquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef n0ir het volgende:
Ik hoor het net van Pascal, er is een duplication-glitch.
Ik heb zelf geen spelers die de moeite waard zijn maar als jullie me jullie beste spelers sturen kunnen we vast wel wat regelen.
Heb je geDMt. Je mag mn Drenthe wel dupen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef n0ir het volgende:
Ik heb zelf geen spelers die de moeite waard zijn maar als jullie me jullie beste spelers sturen kunnen we vast wel wat regelen.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef n0ir het volgende:
kan je het ook met coins? kan nog geen spelers tradeofferenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef n0ir het volgende:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Mensen, geen paniek.Deze bug is lang niet zo erg als vorig jaar. Ik ga 'm ook niet in details uitleggen.
Ik wil jullie alleen een hint geven:
Open je starterpacks niet!
Ben je bijna 24 uur te laat meequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Mensen, geen paniek.Deze bug is lang niet zo erg als vorig jaar. Ik ga 'm ook niet in details uitleggen.
Te laatquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Het kan ook via daily gifts trouwensquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Leg uit via DMquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Het kan ook via daily gifts trouwens
Kom je nu meequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef pascal08 het volgende:
Heb al DM van hem gehad.quote:
Dan zeg ik niks.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:31 schreef BDIL het volgende:
Hier lopen hintenZeg het wel of zeg niks.
serieus?quote:
Niet van die onzin verkondigen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minipack als daily gift. Die kan je oneindig openen. Wat nou als dat ook kan met coins die je als daily gift.![]()
quote:
Oneindig veel bronzen zooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minipack als daily gift. Die kan je oneindig openen. Wat nou als dat ook kan met coins die je krijgt als daily gift.![]()
Je bent al heel warm.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef detennismaster het volgende:
Ik kreeg vanochtend een minipack als daily gift. Die kan je oneindig openen. Wat nou als dat ook kan met coins die je krijgt als daily gift.![]()
Niet alleen hier deed ie dat, ook op een ander forum waar ik zit postte ie nooit maar kreeg je nonstop PM's van mquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik 99% DM's van hem en 1% van de rest. En ik heb +/-3000 DM's gehad toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |