fap fap fapquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:41 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:GaryLineker twitterde op zaterdag 14-09-2013 om 16:35:47We're going to enjoy watching Ozil and Eriksen this season. Two of the World's most talented and creative players. reageer retweet
Stop alsjeblieft, je reacties zijn meer dan pijnlijk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze denken ook dat hun nationale elftal wereldkampioen kan worden
Je hebt nog een hoop te leren over de Aziatische cultuur voordat je vertrekt. Werkelijk iedereen zegt het daar.quote:
Hij speelt gelijk goed mee.quote:
Lamela er ook nog bij. Best lekker team danquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:54 schreef Tyron het volgende:
Van het Tottenham forum:
Great first half. Im impressed how well the movement between Soldado and Eriksen is working, they really swap positions well. And overall the team is looking a lot more dangerous with Eriksen as the playmaker. Only problem has been our right side. For the second half were gonna have to see how a front 4 of Soldado, Lamela, Gylfi and Eriksen works out
Oohja hij wou ook eens schietenquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:06 schreef Tyron het volgende:
[..]
Dat afstandsschot.
Maar nu weer betrokken hoor met een mooie pass
Uh, oké.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja hij wou ook eens schieten.
Maarja Eriksen is wel een toegevoegde waarde voor Spurs.
Bale verkopen voor 100 miljoen en Eriksen kopen voor 13 miljoen en nog beter worden ook. Niks mis mee voor Spurs.
Haha. Ik ben hem al langer aan het hypen daarquote:
Met die ene post daarvoor?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Ik ben hem al langer aan het hypen daarGewoon omdat het kan, en ik mij met regelmaat verveel
En om aan je Engels te werken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha. Ik ben hem al langer aan het hypen daarGewoon omdat het kan, en ik mij met regelmaat verveel
Interessante hobby.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ander account. Ze doen daar redelijk moeilijk. Fok! zou weinig users overhouden
quote:
Welke site is dat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee. Ander account. Ze doen daar redelijk moeilijk. Fok! zou weinig users overhouden
Dat is bijna hetzelfde inderdaad.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Aldus de moderator. nee sorry, je hebt geen recht van spreken.
Als je dit wil ontkennen dan lieg je jezelf goed voor in ieder gevalquote:
http://www.tottenhamhotspurs.tv/forum/quote:
Haha, oke.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Als je dit wil ontkennen dan lieg je jezelf goed voor in ieder geval
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |