De huur wordt relatief goedkoop omdat je nu geld vangt uit Turkije.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Goedkoop huren in NL kan niet als je een goede baan hebt.
Veel mensen zijn gehecht geraakt aan het stadsleven en de mensen hier (ze willen ook per se in een grote stad wonen en werken). Daarom durven ze die stap niet te zetten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:11 schreef Che_ het volgende:
Voor altijd in NL wonen... sfeerloos, uitzichtloos, grijs, geen landschappen niks. Liever niet.
Moet je eerst 80.000 sparen om een leuke woning te kopen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef Levolution het volgende:
[..]
De huur wordt relatief goedkoop omdat je nu geld vangt uit Turkije.
Wat is er gebeurd met de hypotheek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je eerst 80.000 sparen om een leuke woning te kopen.
Een keer daar geweest en vond dat iedereen een vreemd accent hadquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Nijmegen en ben verhuisd naar Utrecht (Leidsche Rijn). Ik vind het hier ronduit k*t, maar dat komt doordat het een dode wijk is. Ik had besloten om terug naar Nijmegen te gaan, maar ik ben Den Haag leuk gaan vinden én heb er bij twee bedrijven in de omgeving een contract aangeboden gekregen.Dus ik ga de Randstad gewoon een nieuwe kans geven.
Wat is dat stadsleven dan precies in NL? Hier is de hele randstad eigenlijk 1 stad te noemen. Ik ben net zo snel in sommige delen van Amsterdam als mensen die in Amsterdam wonen terwijl ik er zelf niet woon. Alles is hier op elkaar geplakt (in het westen tenminste). Daarom snap ik die mensen niet die per se in Amsterdam willen wonen, vind het eerder dom en onverstandig. Financieel gezien ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:13 schreef Levolution het volgende:
[..]
Veel mensen zijn gehecht geraakt aan het stadsleven en de mensen hier (ze willen ook per se in een grote stad wonen en werken). Daarom durven ze die stap niet te zetten.
Ik heb het 'geluk' dat ik een misantroop ben. Ik begeef me toch niet graag onder de mensen (behalve mijn naasten maar die willen ook wel naar TR). Denk dat de drempel daardoor lager wordt.
Welke Nederlandse bank verstrekt een hypotheek om een woning te kopen in het buitenland?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:17 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd met de hypotheek?
Je werkt gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:18 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Welke Nederlandse bank verstrekt een hypotheek om een woning te kopen in het buitenland?
Waarmee betaal je je hypotheek? Want inkomsten uit huur betaal je om goedkoper te wonen.
Is dat niet overdreven? Of zijn de prijzen inmiddels al zo hoog en is dit het gemiddelde?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:15 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet je eerst 80.000 sparen om een leuke woning te kopen.
Als je huur wilt ontvangen om hier goedkoop te kunnen wonen, dan betaal je dat wel ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Is dat niet overdreven? Of zijn de prijzen inmiddels al zo hoog en is dit het gemiddelde?
Daan woon je toch niet goedkoop?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:19 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je werkt gewoon nog hoor.
En de hypotheek uit Turkije.
Denk jij echt dat alle woningen met winst worden verkocht?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:29 schreef xminator het volgende:
Sowieso nooit:
- huis van een ander kopen (fuck die flikkers die hun huis met winst willen verkopen, laat ze maar creperen in hun oude huis dat uitgewoond is. )
- appartement kopen.
Niet met winst, laten we het op mensen die hun huis willen verkopen voor een prijs die het niet waard is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:37 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Denk jij echt dat alle woningen met winst worden verkocht?
En het gaat er toch niet om dat iemand winst maakt? Het gaat er om wat jij een woning waard vind.
Dat dus. De markt is verziekt door onder andere mensen die een huis hebben gekocht als investering.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Mensen die hun huis kopen als investering. Je moet gewoon een huis kopen om in te wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |