Keuze is gemaakt o.a. omdat wij in Delft willen blijven, nieuwbouw, betaalbaar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:56 schreef xminator het volgende:
Ik begrijp alleen niet waarom je een appartement heb gekocht xaban...
Klopt man, moet je eens op funda.nl kijken. Wat sommige mensen vragen voor keilelijke+ oude huizenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef Che_ het volgende:
Sowieso zijn de huizenprijzen in NL zwáár overgewaardeerd of wat
Eh bak iste je wordt genaaid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Keuze is gemaakt o.a. omdat wij in Delft willen blijven, nieuwbouw, betaalbaar.
2 onder 1 kap is onbetaalbaar.
rijtjeshuis is 200.000 of meer, dan zitten wij aan een tophypotheek.
Alternatief?
Noem eens een realistische alternatief, waarbij je niet wordt genaaid?quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Eh bak iste je wordt genaaid.
Ik zie ze vaak voorbij komen ja in dit topicquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:59 schreef xminator het volgende:
[..]
Klopt man, moet je eens op funda.nl kijken. Wat sommige mensen vragen voor keilelijke+ oude huizen.
Huis kopen in TR en verhuren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:00 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Noem eens een realistische alternatief, waarbij je niet wordt genaaid?
Huren voor 700-800 in de vrije sector? Dat is goedkoop.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:54 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Als jij voor de keuze staat:
Huren voor 700-800 of kopen voor hetzelfde, wat doe je dan? Kopen, of bij uitzonderingen huren, zoals in jouw geval.
Wat is daar onrealistisch aan dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Realistisch zei ik. Dat doet niet eens 1 op de 100 van de Turken in Nederland.
Zolang het niet de schilderswijk is kan het oke zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huren voor 700-800 in de vrije sector? Dat is goedkoop.
Ik heb trouwens mogelijk een leuk appartement (65m² woonoppervlak) gevonden vlakbij het centrum van Den Haag. Met balkon en dakterras. Kost me wel fucking ¤ 795 per maand, excl g/w/l.
Levo, het is niet voor iedereen weggelegd om naar Turkije te verhuizen, werk te vinden, woning te kunnen kopen, alles hier achter te laten. kind van school en taal veranderen, etc.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef Levolution het volgende:
[..]
Wat is daar onrealistisch aan dan?
Wie zegt dat je daarvoor naar TR moet verhuizen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Levo, het is niet voor iedereen weggelegd om naar Turkije te verhuizen, werk te vinden, woning te kunnen kopen, alles hier achter te laten. kind van school en taal veranderen, etc.
Bezuidenhoutquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:03 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Zolang het niet de schilderswijk is kan het oke zijn
Waar dan? En wat is "niet voor lange duur"?quote:Misschien wil je mijn broers woning wel huren, ruimer, rijtjeshuis, goedkoper, maar niet in Den HaagEn zal niet voor lange duur zijn.
Volgens mij bedoelde hij dat je hier bleef, maar het huis in TR verhuurde voor meer inkomen hier.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Levo, het is niet voor iedereen weggelegd om naar Turkije te verhuizen, werk te vinden, woning te kunnen kopen, alles hier achter te laten. kind van school en taal veranderen, etc.
Delft, 30 seconde loop afstand naar bushalte. Hij is bezig met hypotheek regelen, maar gaat er nog niet wonen. Ik denk een jaar, bij uitzondering 2.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bezuidenhout
[..]
Waar dan? En wat is "niet voor lange duur"?
Ja als je hartje centrum wil wonen is dat niet te doen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Huren voor 700-800 in de vrije sector? Dat is goedkoop.
Ik heb trouwens mogelijk een leuk appartement (65m² woonoppervlak) gevonden vlakbij het centrum van Den Haag. Met balkon en dakterras. Kost me wel fucking ¤ 795 per maand, excl g/w/l.
En hier op straat leven? Ik snap 'm niet. Je koopt een woning in TR, je vangt er huur voor, en hier? Kopen? Wonen? Wat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelde hij dat je hier bleef, maar het huis in TR verhuurde voor meer inkomen hier.
Kinderen zijn de grootste barrière om te emigreren mijns inziens. Daarom hoop ik weg te zijn voordat ik kinderen heb.
Ik kom zelf oorspronkelijk uit Nijmegen en ben verhuisd naar Utrecht (Leidsche Rijn). Ik vind het hier ronduit k*t, maar dat komt doordat het een dode wijk is. Ik had besloten om terug naar Nijmegen te gaan, maar ik ben Den Haag leuk gaan vinden én heb er bij twee bedrijven in de omgeving een contract aangeboden gekregen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:05 schreef expans het volgende:
Als je echt ruime woningen wilt hebben moet je denk ik de randstad uit, maar dan zit je weer tussen boeren en heb je het risico dat je kinderen geassimileerd raken. Liever randstad.
Goedkoop huren. Genoeg te vinden voor redelijke prijzen hoor. Alleen grote steden en centrum moet je dan niet willen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
En hier op straat leven? Ik snap 'm niet. Je koopt een woning in TR, je vangt er huur voor, en hier? Kopen? Wonen? Wat?
Nee, niet hartje centrum. Vlakbij het centrum...quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:06 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja als je hartje centrum wil wonen is dat niet te doen...
Sowieso waarom zou je in het centrum willen wonen. Allemaal mongooltjes 's nachts, je raakt je auto niet kwijt, ook nog eens duurder etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |