Uit welk KLB-topic komt dit ook alweer?quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil wel samen stappen met jou! Ben nog nooit hier naar discotheek geweest.
[..]
Je bent nooit te oud voor snollywood. [ afbeelding ]
Sfeerfoto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, maar de breezah sletjes om mij heen altijd wel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Krijg jij ook altijd gratis drankjes?
Wees blij dat je geen Breezertjes krijgt. Dat is toch niet te zuipen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar de breezah sletjes om mij heen altijd wel.
Holly meet van Gulmez.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Uit welk KLB-topic komt dit ook alweer?
Ik ga gewoon voor de baco..quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar de breezah sletjes om mij heen altijd wel.
Gel gidelim, ik ben je wingman.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:43 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik wil wel samen stappen met jou! Ben nog nooit hier naar discotheek geweest.
Mojito.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de baco..
Hou je je hoofddoek aan als je uitgaat of gaat die dan voor even af?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de baco..
Wat heb jij tegen cocktails?quote:
Hoe oud ben je dat je je afvraagt of de jeugd dat nog drinkt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef Levolution het volgende:
Wie kent deze nog:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd kotsen.
Drinkt de jeugd dit nog?
23 man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe oud ben je dat je je afvraagt of de jeugd dat nog drinkt?
Jeugdsentiment. Ik kreeg hier altijd een paar druppels van in mijn 7evenup toen ik klein was. Vond ik zooo cool.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef Levolution het volgende:
Wie kent deze nog:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd kotsen.
Drinkt de jeugd dit nog?
Nice nice.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:33 schreef Levolution het volgende:
[..]
Gel gidelim, ik ben je wingman.
Met mijn zieke lats letterlijk en figuurlijk.
Of dezequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:42 schreef Levolution het volgende:
Wie kent deze nog:
[ afbeelding ]
Gegarandeerd kotsen.
Drinkt de jeugd dit nog?
Mooie tijden man. Toen je nog als stel tieners drank kon kopen. Op de fiets enzo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jeugdsentiment. Ik kreeg hier altijd een paar druppels van in mijn 7evenup toen ik klein was. Vond ik zooo cool.
Ik voel me opeens oud.quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nice nice.
Ik heb nu al een paar keer familie horen vragen: "doe je aan sport?"
Progressie begint nu al zichtbaar te worden door m'n kleding heen. Gunstige schouders + chest.
Ik bedoel dus toen ik een kind was, 10 of zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooie tijden man. Toen je nog als stel tieners drank kon kopen. Op de fiets enzo.
Toen ben ik juist min of meer gestopt. Ik ben vroeg begonnen, rond 14-15 (Nederlandse vrienden hèquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik voel me opeens oud.
Ik ben pas 7 jaar geleden (op m'n 20ste) wat gaan drinken. Alhoewel, volgens mij heb ik op mijn 19e tijdens oud en nieuw ook wat gedronken, maar ik kan het me niet herinneren.
Ja zoiets.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:46 schreef Levolution het volgende:
[..]Goed bezig brah.
Ik had je pic gezien toen, je hebt wel genetics, zorg gewoon dat je goed groeit.
Zeggen ze ook: "bady mi yapiyorsun?"
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:49 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Mijn dayi in Turkije: "vucut mu calistiriyorsun?" -> "doldurmussun"
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:50 schreef Levolution het volgende:
[..]![]()
Echt geniale opmerkingen die Turken.
Bij mij vroegen ze vorig jaar ook "ürün kullaniyormusun?"
Hier vragen ze dat nooit, voor Nederlandse begrippen ben ik niet zo groot. In Turkije val je meteen op.
uit DUH.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hou je je hoofddoek aan als je uitgaat of gaat die dan voor even af?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:46 schreef Levolution het volgende:
Heb zin in een echt goed Turks nummer. Beetje piskedelik folk ofzo.
Wie weet iets?
AMCAAAquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Dag mensen!Lev heeft mij ontvoerd.
Levquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Goeie shit, thnx.quote:
Deze man gaat zieke lifts zetten. 1,82 schoon aan de haak + Turkse genetics.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ziet er uit als een onvergetelijke avond.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/(...)8&id=111236018962323
Iemand zin om mee te gaan? Ik heb een uitnodiging ontvangen.
Weet je wat erg is? Deze nepturk kent de eregast gewoon persoonlijk.
Tot m'n 12e werd ik door m'n broer continu meegesleept naar dat soort gelegenheden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Ziet er uit als een onvergetelijke avond.
()
Waar is het misgegaan bij jou...quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot m'n 12e werd ik door m'n broer continu meegesleept naar dat soort gelegenheden.
Vind je het gek dat je zo'n afkeer voor Turken hebt gekregen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Tot m'n 12e werd ik door m'n broer continu meegesleept naar dat soort gelegenheden.
Er zijn volgens mij nog foto's van mij toen ik verkleed was als een "nationalist" (Turkse vlag als cape, zo'n MHP-lintje om m'n hoofd etc).quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Waar is het misgegaan bij jou...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 23:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je zo'n afkeer voor Turken hebt gekregen?
Stuur eensquote:Op zaterdag 14 september 2013 23:43 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nog foto's van mij toen ik verkleed was als een "nationalist" (Turkse vlag als cape, zo'n MHP-lintje om m'n hoofd etc).Damn, dat ik dat hier durf toe te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |