SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!Flesje bier![]()
Denk dat je die van Yuri_Boyka bedoelt, die zal wel liggen te pitten.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef delano.888 het volgende:
Gisteren was er een Nederlandse stream toch, is die er nog?Flesje bier![]()
http://instagib.tv/icculusquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Niek. het volgende:
http://video.gamecreds.co(...)A9%C2%A9%C2%A9%C2%A9
Magic Mike stream
En de andere, voor nieuwe mensen.
Alhoewel die nu even niks doet.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!![]()
Moet die Magic Mike niet inmiddels al dood zijn ofzo? Hoe lang is die nu al aan het spelen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Niek. het volgende:
Magic Mike stream![]()
![]()
Ik durfde het allemaal niet aan, ik heb maar stiekem een pre-order bij Bart Smit gezet, kan ik dinsdag bij het filiaal ophalen. Dan maar niet eerder aan de slag![]()
![]()
Complete waanzin!! Ik ben op vakantie op de release(was met 4 ook op 1 of andere manier) maar daar heb ik m gewoon een week later bij de mm gehaald...
Nu ziet het er gewoon naar uit dat dit niet gaat lukken dit keer, de hype is vele malen groter... Ik zie ook geen online store meer om hem op te bestellen, overal uitverkocht!!
Wel leuk deze hype, had er toch op moeten inspelen en gewoon pre orderen:pPSN: Metal_Akilla![]()
Bart Smit kan nog.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:18 schreef Akilla het volgende:
Complete waanzin!! Ik ben op vakantie op de release(was met 4 ook op 1 of andere manier) maar daar heb ik m gewoon een week later bij de mm gehaald...
Nu ziet het er gewoon naar uit dat dit niet gaat lukken dit keer, de hype is vele malen groter... Ik zie ook geen online store meer om hem op te bestellen, overal uitverkocht!!
Wel leuk deze hype, had er toch op moeten inspelen en gewoon pre orderen:p![]()
Nachtrelease geen optie dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Vleermuisspin het volgende:
Ik durfde het allemaal niet aan, ik heb maar stiekem een pre-order bij Bart Smit gezet, kan ik dinsdag bij het filiaal ophalen. Dan maar niet eerder aan de slagze zijn fucking nice.![]()
Ik heb hem besteld via MM met thuisbezorging en gereserveerd bij Dixons in Utrecht, mocht ik hem op tijd thuis hebben dan zal ik hier mn reservering wel weggeven die dag zodat iemand anders hem op kan halen.![]()
Nee moet half 9 werken en ben bang dat er dan van slapen niet veel terecht komtquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Nachtrelease geen optie dan?![]()
![]()
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eensquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:20 schreef Vleermuisspin het volgende:
[..]
Nee moet half 9 werken en ben bang dat er dan van slapen niet veel terecht komt
ze zijn fucking nice.![]()
Ik zag het ook gisteren toevallig toen ik er langs liep, denk niet dat het daar erg druk gaat worden dus waarschijnlijk heb je hem dan snel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eens![]()
Ik moet dan helaas ook werken waarschijnlijk... Nouja, dan maar savonds spelenMisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Gelukkig hoef ik maar tot 1 te werkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Oh zonde. Ik ben normaliter iedere maandag vrij (werk 4x9), maar afgelopen week 5 dagen moeten werken. Heb die flexdag verplaatst naar aankomende dinsdag, awww yissss. Was blij dat je bij de intertoys gewoon nog kon pre-orderen, en dat ze ook een nachtrelease doen in Utrecht. Wist ik niet eenslekker vroeg klaar en ik heb net 10 minuten geleden die pre-order gedaan, Hopelijk ligt hij dan gewoon in het Bart Smit filiaal in Breda klaar om meegenomen te worden uit m'n werk.
![]()
Er staat nu nog heel groot: BESTEL NU EN ONTVANG OP DE DAG VAN DE RELEASE.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef Akilla het volgende:
[..]
Ook thuis bezorgen?
Dan ga ik dat maar is proberen
Dus ik hoop het wel
Ik ga hem ophalen bij een filiaal voor de zekerheid, ik woon in een enorm studentenhuis.![]()
Ja, het was ook puur toeval... was op weg naar het station om Game Mania te proberen, en liep daar naar binnen om te kijken of hij er al lag. Ze wisten me te vertellen dat ze al behoorlijk wat pre-orders binnen hadden voor de midnight-release maar het zullen geen Gamemania taferelen worden wsl. Ze zijn ook maar open van 00:00 tot 01:00.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:22 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik zag het ook gisteren toevallig toen ik er langs liep, denk niet dat het daar erg druk gaat worden dus waarschijnlijk heb je hem dan snel.ze zijn fucking nice.![]()
Die heuvels
Ik moet misschien woensdag werken. Sowieso donderdag, vrijdag en misschien nog zaterdag met werkdagen van ruim 10 uurDat wordt even een GTA-pauze
"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Alleen XBOX geloof ikquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Zo, die vrouw wordt ineens kei hard gehoekt
Over ruim 2 weken doen we dit allemaal gezamenlijk online...
Wat ik begrijp uit de streams:
banden kunnen niet lek worden geschoten?
auto's kunnen niet ondersteboven liggen?
bij een erg harde crash explodeert de auto?![]()
Ja of nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Over ruim 2 weken doen we dit allemaal gezamenlijk online...He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Over ruim 2 weken doen we dit allemaal gezamenlijk online...![]()
Nog wel even de FOK! crew op social club joinen."Thats how we roll in the Shire!"![]()
Banden kunnen wel lek.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:28 schreef Skwish het volgende:
bij een erg harde crash explodeert de auto?
Auto's kunnen wel over de kop (maar auto is bestuurbaar mid-air)
En dat laatste, ja, vaak wel.![]()
Heb je dat nu nog niet gedaan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef Giester het volgende:
[..]![]()
Nog wel even de FOK! crew op social club joinen."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
gta san andreas was ook prima en die kon ook niet onlinequote:
He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Nope, nog niet!quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:29 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog niet gedaan?
Zijn er meer PS of Xbox FOK!kers?"Thats how we roll in the Shire!"![]()
Geen idee. Dacht dat laatst Xbox iets meer de overhand had. Ik zit in ieder geval op de PS3quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
Zijn er meer PS of Xbox FOK!kers?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ja ik. ps3.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
Zijn er meer PS of Xbox FOK!kers?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Saturn is maar ¤47,-
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef rickyszz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Saturn is maar ¤47,-
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11quote:Vanwege de beperkte beschikbaarheid van het spel GTA V is een levering op de dag van release niet gegarandeerd indien u een bestelling na 12 september heeft geplaatst. De leverdatum van de bestellingen die na 12 september 2013 zijn geplaatst is onbekend. Uiteraard leveren wij het product zo spoedig mogelijk bij u af.![]()
![]()
PS3 hierquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Giester het volgende:
[..]
Nope, nog niet!
Zijn er meer PS of Xbox FOK!kers?![]()
Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijlquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Koopsie het volgende:
Die magic mike kan echt niet rijden.![]()
Dit,quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijl
zoals ik eerder al zei, ze moeten een optie maken dat je kunt kiezen voor GTA IV handling of de nieuwe handling. Zo is iedereen over die kwestie tevreden.
Het ziet er namelijk niet uit als je met een oude Amerikaanse bak rijd die zo stijf is als een baksteen.![]()
Is arcadestijl niet juist makkelijkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:35 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Omdat het rijden gewoon kut is. fokking lelijke arcadestijl
Niet als je dat niet gewend bent.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
Is arcadestijl niet juist makkelijker![]()
wow, zelfs met een brandweerwagen niet uit de bocht vliegen en zo snel als een bmx fiets kunnen sturen![]()
Loop net door de stad hier... Gasten van de FRS ken ik goed maar geven niks mee. "Kom maar met een bonnetje en een spel, of een foto daarvan... Dan geef ik hem je mee".
Geven dus wel te kennen dat ze hem hebben liggen.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
-- YOU FOUND YOURSELF --![]()
Misschien, maar 4 was mooierquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
![]()
Daarom, non-argument. Die Mike heeft amper geslapen en is gewoon een idioot.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:37 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
[..]
MTA san andeasquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Ironisch het volgende:
[..]
gta san andreas was ook prima en die kon ook niet online![]()
![]()
Besteld bij MM op 12 september om 02:40. Hoop dat ik m bij de nachtrelease gewoon op kan halen.quote:![]()
Heb nu 4 uur gta v gespeeld en eigenlijk nog niks gedaan. Bij een random shooter/ adventure ben je dan al bijna weer klaar![]()
![]()
Dat er serieus mensen zijn die meer dan 30 euro extra neerleggen om deze game via marktplaats te kopen voor die paar dagen
Apart... Dat poppeke loopt over een trein zoals ik door mijn huiskamer.They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Hoe bevalt ie?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:42 schreef Zolder het volgende:
Heb nu 4 uur gta v gespeeld en eigenlijk nog niks gedaan. Bij een random shooter/ adventure ben je dan al bijna weer klaar![]()
oh oh... Magic mike en treinenals ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Voorovergebukt met een gun in je handen?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef jackson het volgende:
Apart... Dat poppeke loopt over een trein zoals ik door mijn huiskamer."The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Trolling right?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef Puzom het volgende:
Ga PS3 versie kopen, had wel even hele kleine twijfel toen ik dit zag![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan verwacht zelfs, de graphics zijn mooier dan in de trailers op je HD scherm, echt de kwaliteit van MP3 geëvenaardquote:
De wereld is zo gigantisch, in de trailer leek soms iets klein omdat we gta san andreas kennen.
Maar bijvoorbeeld de vinewood hills zou al bijna zo groot kunnen zijn als heel los santos in san andreas.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:43 schreef Puzom het volgende:
Ga PS3 versie kopen, had wel even hele kleine twijfel toen ik dit zag![]()
![]()
MentionedDCMJ![]()
Iets voorover gebukt maar verder liep dat poppeke wel erg casual over die trein te marcheren.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Voorovergebukt met een gun in je handen?They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Onzin, onzin en soms waar.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:28 schreef Skwish het volgende:
bij een erg harde crash explodeert de auto?![]()
Dat fietsen
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Je gaat wel snel dood zeg!Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
![]()
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Wat dacht je van dezelfde prijs? Saturn heeft ze nog voor 47, kunnen alleen geen garanties bieden dat je hem nog op de 17e krijgt mocht je nu nog bestellen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:47 schreef fotostarter het volgende:
wat kost de normale versie eigenlijk als je hem woensdag gaat halen?![]()
Dit! Echt, wat een figuren bestaan er tochquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde prijs?
They always leave the best 'till last -- Have understanding, no questions asked -- You find yourself in what you see -- You found yourself in me....
Neequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Saind het volgende:
Kun je eigenlijk van personage wisselen met een wanted level?"The greatest distance in the universe is that between two minds"![]()
Ff gepreorderd bij Bart Smit, 55 eurotjes voor dat spel is nog een leuk bedrag, hopelijk komt ie gewoon de 17e en hopelijk zit de atomic blimp erbij, alhoewel me dat niet heel erg veel kan boeien.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Thanx for the infoquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat dacht je van dezelfde prijs? Saturn heeft ze nog voor 47, kunnen alleen geen garanties bieden dat je hem nog op de 17e krijgt mocht je nu nog bestellen.
Wat tof man, in een gare bak over de snelweg met die muziek.![]()
![]()
quote:quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:15 schreef Niek. het volgende:
Magic Mike streamOp vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ok, de berg op met een benzine tanker, dit moet wel epic worden zo.Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Haha, as we speak.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef delano.888 het volgende:
Ok, de berg op met een benzine tanker, dit moet wel epic worden zo.![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef delano.888 het volgende:
Ok, de berg op met een benzine tanker, dit moet wel epic worden zo.![]()
Check dat uitzicht. Die zon en die wolken boven de bergen
quote:![]()
Deze had ik net ook maar toen was mn telefoon opeens leeg, toch een reden uit bed te komen
“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:50 schreef Ironisch het volgende:
Ff gepreorderd bij Bart Smit, 55 eurotjes voor dat spel is nog een leuk bedrag, hopelijk komt ie gewoon de 17e en hopelijk zit de atomic blimp erbij, alhoewel me dat niet heel erg veel kan boeien.
mail van Bart Smit."Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
stoer hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:53 schreef sleutelmes het volgende:
Ik speel hem al vanaf gister middag 16.00Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Ik wil niet kijken, maar ik heb nu al meer dan 2 uur die stream zitten kijken.
steeds wil ik die controller hebben want die gast brengt me op ideeën, maar doet ze danniet![]()
![]()
Die heb ik besteld, weet alleen niet zeker of ik hem op 17 september binnen krijg, hopelijk wel dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:52 schreef Koopsie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mail van Bart Smit.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Zou je niet een gat kunnen maken in die tanker, schieten of losdraaien of iets dergelijks zodat er een spoor aan bezine ontstaat. Bovenaan het lijntje in de fik steken en kijken maar.
Moet in de nacht wel wat moois opleveren.![]()
Net in dat vliegtuig hoopte ik op een crash met een airlinerquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:53 schreef fotostarter het volgende:
Ik wil niet kijken, maar ik heb nu al meer dan 2 uur die stream zitten kijken.
steeds wil ik die controller hebben want die gast brengt me op ideeën, maar doet ze danniet
Dat ga ik Di zelf eens proberenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:54 schreef Le_Professeur het volgende:
Zou je niet een gat kunnen maken in die tanker, schieten of losdraaien of iets dergelijks zodat er een spoor aan bezine ontstaat. Bovenaan het lijntje in de fik steken en kijken maar.
Moet in de nacht wel wat moois opleveren.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"![]()
Waar vandaan dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:53 schreef sleutelmes het volgende:
Ik speel hem al vanaf gister middag 16.00![]()
Wacht maar tot je auto stuk gaat midden op de snelweg en zodra je uitstapt wordt overredenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:52 schreef rickyszz het volgende:
Diie auto's op de snelweg rijden nu lekker snel
Maar fijn is het inderdaad welGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Apple TVZit nu gewoon op de tv te kijken, crappy kwaliteit valt meteen minder op
Ik dacht aan de eerste far cryquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:55 schreef Poffert het volgende:
Lijkt wel een COD map waar die nu zit.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
nu preorderen bij bart smit dan, laatste kans.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb nog niet gepreorderd. En ik wil hem voor de PS3. Heb ik een probleem dinsdag?He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
met de klepquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Haha die truck past er niet onderdoor
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb nog niet gepreorderd. En ik wil hem voor de PS3. Heb ik een probleem dinsdag?![]()
Rij m goffer nou van die berg af
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
Nu naar barstmit.nl anders lukt het je niet.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:56 schreef Beaudelaire het volgende:
Ik heb nog niet gepreorderd. En ik wil hem voor de PS3. Heb ik een probleem dinsdag?![]()
Johnny Cash
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!![]()
Levering niet gegarandeerd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
http://www.saturn.nl/mcs/(...)8402.html?langId=-11![]()
![]()
Welke is deze?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:57 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
En ook nog Cash! Ik weet al wat mijn radio station gaat worden!If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
BART SMIT HANNESquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:58 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Levering niet gegarandeerd.![]()
niet slecht. ik 'moet' gow3 en lara croft nog spelen maar totaal geen zin inquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat uitzich vanaf daar op die stad met die lichten ook he.
focking realistisch allesHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
T zal m vast wel lukken ookquote:
Ga naar de Saturn/mediamarkt, reserveer em daar en haal em dinsdag opquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:59 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik wil hem bij Saturn, 47 euro.
In Amsterdam zouden ze hem toch wel op voorraad hebben?![]()
Wat een mongol dat hij die tanker achter laat
Maandag 16:00 vervalt embargo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef Knuck-les het volgende:
Zijn er eigenlijk al reviews van de game?![]()
niet eens ge-jamal-dquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef delano.888 het volgende:
Wat een mongol dat hij die tanker achter laat“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
godver ik kan niet wachten en nu moet ik ontbijten met vriendinik zal t maar doen want die ziet mij straks niet meer
![]()
![]()
![]()
Dan ben je de enige hier volgensmij.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
Kijken vind ik eigenlijk leuker dan spelen, maarja moet em toch hebben![]()
![]()
Voor 5 euro per uur mag je bij mij kijken als ik speel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
Kijken vind ik eigenlijk leuker dan spelen, maarja moet em toch hebbenOp zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Hahaha denk het wel, freeroamen vind ik wel leuker om te kijken, maar doe liever missies dan freeroamingquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben je de enige hier volgensmij.![]()
![]()
5euro per uur en dan krijg je ook nog eens onbeperkt limonade!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:01 schreef J03llV het volgende:
Kijken vind ik eigenlijk leuker dan spelen, maarja moet em toch hebben![]()
Dat heb ik nog niet gezien, stel er zit 1 ster achter je aan (politie). En je stopt gewoon? kun je dan iets van een boete betalen ofzo?
In de oude GTA's hoefde je maar een politie auto aan te tikken en ze schoten je al morsdood.
![]()
vind bij mn broertje kijken wel leuk maar dan zeg ik min of meer wat ik wil zien (want mijn poten hebben lepra)quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:02 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Voor 5 euro per uur mag je bij mij kijken als ik speel.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef n8n het volgende:
[..]
vind bij mn broertje kijken wel leuk maar dan zeg ik min of meer wat ik wil zien (want mijn poten hebben lepra)![]()
![]()
Nieuwe tanker
Toch niet
Waarom? een ps3 tik je op de kop voor een paar tientjesquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef STING het volgende:
Bleh, ik zou bijna gaan overwegen om straks de PS4 of de nieuwe Xbox te gaan halen![]()
deze gta gaat me beter af, ik kon nooit met de quirky controls omgaan, speelde laatste RDR na een lange tijd en dat is ook vrij houterig, dit ziet er veel beter uitquote:“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
zou wel nice zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat heb ik nog niet gezien, stel er zit 1 ster achter je aan (politie). En je stopt gewoon? kun je dan iets van een boete betalen ofzo?
In de oude GTA's hoefde je maar een politie auto aan te tikken en ze schoten je al morsdood.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:04 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Waarom? een ps3 tik je op de kop voor een paar tientjes
Net als ik een film graag gelijk in de beste kwaliteit zieNiets ten nadele van PS3, daar kan ik niet eens over oordelen.
![]()
![]()
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:03 schreef indiaantje89 het volgende:
![]()
vind het er prima uit zien voor deze generatie, water bijvoorbeeld zag er best impressive uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.
Net als ik een film graag gelijk in de beste kwaliteit zieNiets ten nadele van PS3, daar kan ik niet eens over oordelen.
Ah, de broer van..?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ik, maar als ik het dan ga spelen, dan wel gelijk met de 'next-gen' graphics.
![]()
Ziet er idd ook mooi uit, van wat ik zo zie op de stream.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef n8n het volgende:
[..]
vind het er prima uit zien voor deze generatie, water bijvoorbeeld zag er best impressive uit![]()
Zou een soort misdaad systeem in moeten zitten. Als je iemand neerschiet dan hoor je natuurlijk te brommen. Maar voor een tikje tegen een Politie auto toch nietquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.?
Al hoewel denk ik dat ik in alle gevallen de politie probeer af te schudden.
![]()
nu nog niet meer dan 3 sterren gezien, zelfs niet als je met een vliegtuig over controlled airspace vliegt, 9/11 bestaat niet in gtaquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
In het echt rennen ze achter je aan met of zonder hond, en tackelen ze je. Als je wegrent in GTA schieten ze op jequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:06 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In GTAIV wordt je ook ingerekend, gearresteerd dus, als je dan besluit weg te rennen krijg je er 2 en schieten ze je lek ja.
Moderator DIG
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)quote:
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.![]()
Gewoon nu PS3 en later PC versie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.![]()
![]()
En dat je geen gebouwen in kan vliegen om 9/11 na te spelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef Knuck-les het volgende:
wel weer jammer van de onverwoestbare hekken/bomen
Moderator DIG
GTA is juist chill op de bank met een biertje en een jointjequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:08 schreef STING het volgende:
[..]
Haha, dat zou genetisch niet mogelijk zijn (denk ik)
Liefst wacht ik gewoon op de PC versie, maar dat zal nog wel even gaan duren, if at all.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Auto's hebben wel lekker de vaart er in, zitten er nog motoren in? vond ringweg met de motor altijd wel relax“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
4 heb ik gezien, dan komen ze met kabels naar beneden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:07 schreef n8n het volgende:
[..]
nu nog niet meer dan 3 sterren gezien, zelfs niet als je met een vliegtuig over controlled airspace vliegt, 9/11 bestaat niet in gtaMaar inderdaad, 3 sterren is al ontzettend lastig.
![]()
Ik ga btw geen stream meer kijken, al die omgevingen wil ik zelf ontdekken
Moderator DIG
nee manquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?
Moderator DIG
nou ik zag laatst op een stream iemand wel ver uit zijn auto geflikkerd worden hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Ironisch het volgende:
zitten er trouwens ook kinderen in de game of niet?.. Dat is iets dat te nimmer voor zal komen.
![]()
nog geen achterzijkant-tikkie gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij 3 sterren rammen ze je ook gewoon snoeihard van achteren.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
ben ik juist blij mee man, was zo irritant altijdquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef n8n het volgende:
[..]
nog geen achterzijkant-tikkie gezien
EDIT: Oh, zijkant.. dat ze je om proberen te laten keren.![]()
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..].. Dat is iets dat te nimmer voor zal komen.
niet gelijk zo opgefuckt worden jullie is gewoon een vraagjeHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
ik kijk nog maar staat op de achtergrondquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
1e postquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Goedemorgen.
Zo te lezen is er weer een stream.
Link bitte.He's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
best raar dat als het historische setting heeft dat kinderen wel dood kunnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Ironisch het volgende:
[..]
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderen
Kan wel, gister gezienquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Row-1 het volgende:
Volgens mij kun je ook niet meer door je voorruit heen vliegen bij een zware klap, ook wel jammer.
oh ah toma toma vem vem vem vem![]()
Maar wat een held die Mike, gewoon bijna 24 uur achter elkaar doorspelen![]()
![]()
Moderator DIG
maar die kan je ook niet verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Ironisch het volgende:
[..]
hoeft ook niet van mij eerlijk gezegd, maar in skyrim bijvoorbeeld zaten wel kinderen
niet gelijk zo opgefuckt worden jullie is gewoon een vraagjeOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Zag je hem? Zag je hem? Perfect uitgevoerd, werd gelanceerd en dood.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:12 schreef n8n het volgende:
[..]
ik kijk nog maar staat op de achtergrond![]()
![]()
Snoei-en-snoei hard.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef Le_Professeur het volgende:
Bij 3 sterren rammen ze je ook gewoon snoeihard van achteren.
Op zaterdag 5 januari 2013 00:14 schreef LompeHork het volgende:
Deze username is gewoon perfect.
-------------------------------------------------
- Dearest (UI)![]()
Volgens mij zit die gast ook aan de pep ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef ChevyCaprice het volgende:
Maar wat een held die Mike, gewoon bijna 24 uur achter elkaar doorspelen![]()
![]()
![]()
![]()
ik zag de crashquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zag je hem? Zag je hem? Perfect uitgevoerd, werd gelanceerd en dood.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
kon niet hoorquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef n8n het volgende:
[..]
best raar dat als het historische setting heeft dat kinderen wel dood kunnenHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Snoei-en-snoei hard.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Dat gebeurde in SA nog wel eens, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kijk je de stream wel? Daarnet nog man.
EDIT: Oh, zijkant.. dat ze je om proberen te laten keren.
Ik vind de achtervolgingen er tot nu toe wel goed uit zien. Politie is lekker agressief, in GTA 4 werd het vanaf vier sterren pas uitdagend, dat lijkt hier beter.-nee-![]()
Zou best kunnenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Poffert het volgende:
[..]
Volgens mij zit die gast ook aan de pep ofzo
Moderator DIG
Is ergens ook wel logisch, een schooltje erin is dan een logisch gevolg waar je dan lekker je minigun kan legen.. die stemmetjes maken het dan af.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die kan je ook verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,
Nah, liever niet.![]()
dacht in ACreed ook maar dan werd je de onimus (of whatever) uitgekickt, zal wel vergissing zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die kan je ook verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Toen ik het typte voelde ik dat ook ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Snoei-en-snoei hard.
[ afbeelding ]![]()
![]()
online 16(?), split geen ideequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef rickyszz het volgende:
Kun je nu ook eigenlijk 2 players zoals op de ps2 altijd kon in SA?“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Welk spel?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:13 schreef leeell het volgende:
[..]
maar die kan je ook verwonden, er is maar 1 spel in de geschiedenis geweest (AAA titel iig) waarbij dat kon, en die kregen toch een shitload aan gezeik over hun heen en moesten ze dat eruit patchen,![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef J03llV het volgende:
Wel mooi weer dat je een baard kan laten zetten bij de kapper![]()
![]()
Kunnen honden ook dood? Dat je ze doodschiet? Vast niet denk ik, wie zou dat ook doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:15 schreef n8n het volgende:
[..]
in gat moet wel alles dood kunnen natuurlijkHe's Simple, He's Dumb, He's the Pilot![]()
Falloutquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Kan wel, net zoals in RDRquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:16 schreef Ironisch het volgende:
[..]
Kunnen honden ook dood? Dat je ze doodschiet? Vast niet denk ik, wie zou dat ook doen.![]()
Splitscreen is mogelijk?quote:![]()
YES![]()
![]()
![]()
![]()
Moderator DIG
ai is er wel op vooruit gegaan, kan je nou eindelijk GTAI & II spelen op een arcade kast in de bibliotheek?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Le_Professeur het volgende:
Die zon. Politie is echt wel een stuk genialer man.
Haha, niet dat ik weet, niet gezien iig.quote:
Hahah, die dispatch elke keer "suspect heading north in uuuuhhhmmmm....... <car name here> "![]()
Hoe zat dat ook alweer met de achtergrond muziek?
Hoor er vrij weinig van als hij over straat loopt, of is dat alleen in missies?![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Ironisch het volgende:
GTA IV is echt totale bagger als je het vergelijkt met VOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
een OV bus was net een truckquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Row-1 het volgende:
[..]
Haha, niet dat ik weet, niet gezien iig.
Hahah, die dispatch elke keer "suspect heading north in uuuuhhhmmmm....... <car name here> "“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
jaquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
san andreas met een vleugje vice cityquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Ironisch het volgende:
GTA IV is echt totale bagger als je het vergelijkt met V“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
Dat geluid ook van alleen die golven en meeuwen
game van de eeuw ditGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
is ie al tot de grens gegaan, van het water en zulks? wel lachen als je dan aan de andere kant eindigt (a la snake 2)“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein![]()
jawel.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:21 schreef Le_Professeur het volgende:
IV was helemaal geen bagger toen het uitkwam.Gewoon een andere insteek.
![]()
![]()
Die muziek, wat een overgang ineens
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: