quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ideaalquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Depri kutweer icm depri TT
ideale combi toch?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:21 schreef JamesTKirk het volgende:
Zal ik eens wat positiviteit meebrengen? Geen kater jeuj!
duurt toch nog 3 dagen ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
gedumpt als oud vuil
maarja wel de nieuwe GTA
[..]
Ideaal
zoiets jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duurt toch nog 3 dagen ofzo?
hier komt hij er ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets jaik moet hem ook nog gaan kopen zelfs
![]()
maarja ik heb het nu al veel te druk met allesik zit al volgepland tot aan 27 september
maar 3 vrije avonden tot die datum, kutleven
Zeker voor de kinderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier komt hij er ook
Maar nu naar de sportschool
kinderen zijn daar nog te jong voor Aldoquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker voor de kinderen
Veel plezier en succes!!
Gewoon in het algemeenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertel.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Dven het volgende:
Als ik iets heb geleerd van gedumpt worden is dat er voor iedere chick honderd anderen en ook betere beschikbaar zijn. Eigenlijk moet je haar dus dankbaar zijn
de fik erinquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:37 schreef Dven het volgende:
Ben m'n huidige woning aan het leegruimen voor verhuis naar nieuw appartement. Vooral opvallend hoe veel kleding ik heb en hoe veel kleding mevrouw heeft..
Ik ben alles in een grote zak aan het gooien zodat het naar de arme zigeunertjes kan in de provinciequote:
Die jatten toch wel spullen als ze het nodig hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben alles in een grote zak aan het gooien zodat het naar de arme zigeunertjes kan in de provincie
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
Toch nog kunnen slapen, woei
Mogge
Dat zijn niet de arme zigeunertjes in de provincie maar de kutzigeuners die in een stad zijn gaan wonen om naar herrie te schoppen. Gelukkig heeft deze stad/oblast 1 van de laagste percentages zigeuners. In de stad zijn het er officieel iets van 100 (onofficieel eerder 500/750) op 70.000 inwoners. Maar ze staan wel garant voor 85% van de petty crime. Dan heb je ook nog de Turken (hier in de stad iets van 2500) en die staan garant voor 10% van de petty crime.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die jatten toch wel spullen als ze het nodig hebben
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn niet de arme zigeunertjes in de provincie maar de kutzigeuners die in een stad zijn gaan wonen om naar herrie te schoppen. Gelukkig heeft deze stad/oblast 1 van de laagste percentages zigeuners. In de stad zijn het er officieel iets van 100 (onofficieel eerder 500/750) op 70.000 inwoners. Maar ze staan wel garant voor 85% van de petty crime. Dan heb je ook nog de Turken (hier in de stad iets van 2500) en die staan garant voor 10% van de petty crime.
De zwaardere criminaliteit zal wel voor 90% door Bulgaren zijn maar dat is Mafia en daar heb je als gewone burger dan weer totaal geen of in ieder geval zo goed als geen last van.
Ja hequote:
Maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen, afgezien van de bios vanavondquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijn
[..]
Ja he
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen, afgezien van de bios vanavond
Deze stad is vrij homogeen, 95% zal Bulgaars zijn, 2.5% Turks en en de rest zigeuner, Belgisch, Nederlands of Engelsquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijn
[..]
Ja he
Hier ook zonnig maar wel fris met flink wat wind en maar een graadje of 24quote:
Waar de fuck woon jij?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze stad is vrij homogeen, 95% zal Bulgaars zijn, 2.5% Turks en en de rest zigeuner, Belgisch, Nederlands of Engels
Maar je hebt hier ook steden waar 90% Turks of zigeuner is
Fris en 24 graden gaat bij mij niet opquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook zonnig maar wel fris met flink wat wind en maar een graadje of 24
Als het 'mijn' vriendin was geweest had ik.dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja een vriendin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het 'mijn' vriendin was geweest had ik.dat wel gezegd.
Nee, is er niet en zal er ook nooit komenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar zit er actie in ofniet?
Mijn stadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wel als het al een maand of 5 rond de 30 graden isquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fris en 24 graden gaat bij mij niet op
Schadequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is er niet en zal er ook nooit komen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn stad
[ afbeelding ]
Mijn wijk
[ afbeelding ]
En mijn straat
[ afbeelding ]Nice welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ga je met F?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is er niet en zal er ook nooit komen
Windquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook zonnig maar wel fris met flink wat wind en maar een graadje of 24
Ja okequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel als het al een maand of 5 rond de 30 graden is
Nee, maar dat zou wel uitkomst biedenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ieder meisje die je kent potentieel neukmateriaal zou moeten zijn?
Dat spreekt toch voor zichquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat ieder meisje die je kent potentieel neukmateriaal zou moeten zijn?
Alsof alles altijd maar om seks draaitquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:14 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, maar dat zou wel uitkomst bieden
Gezelligquote:
Oh das klote. Ja die laatste is pas om 1:15 afgelopen ofzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gezellig
Ik heb wéér nachtdienst, dus kan weer niet "gewoon aanschuiven" zoals ze dat zelf ze mooi zei laatste keer
Dan lig ik een hazenslaapje te doen op schiphol als t goed isquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh das klote. Ja die laatste is pas om 1:15 afgelopen ofzo
Oh moet je weer eeuwenlang wachten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan lig ik een hazenslaapje te doen op schiphol als t goed is
Yupquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh moet je weer eeuwenlang wachten?
Lekkere planningquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup
Moet vanavond om 19:00 naar Brussel, daar ben ik rond 23:00 van klaar, dan moet ik vervolgens om 04:00 mensen ophalen op schiphol, en tussendoor ook nog even busje wisselen..
Mjah, en dan even nog om 6:30 een bende scheepslui van hotel naar de scheepswerf scheuren.. Ik lig morgen dood in m'n bed denk ikquote:
Wie dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
En tevens is de persoon waar Vin mee gaat heul niet lelijk
Heb je morgen ook nachtdienst of dat niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, en dan even nog om 6:30 een bende scheepslui van hotel naar de scheepswerf scheuren.. Ik lig morgen dood in m'n bed denk ik
Ja ook, tenminste, een ritje van 21:00 tot 01:30..quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je morgen ook nachtdienst of dat niet?
Ga wat doen jonge damequote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Wie schupt mij in in doe-modus
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn stad
[ afbeelding ]
Mijn wijk
[ afbeelding ]
En mijn straat
[ afbeelding ]Veliko rules! Kunt er nog prima stappen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The more complex the mind, the greater the need for the simplicity of play.
*schopt*quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:10 schreef rhubarbje het volgende:
Goeiemorgen!
Wie schupt mij in in doe-modus
Als je van alles behalve grote clubs houdt wel jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:11 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Veliko rules! Kunt er nog prima stappen ook
Na een halve fles rakija maakt dat niet meer uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je van alles behalve grote clubs houdt wel ja
qua muziek zit jij sowieso in het verkeerde lichaam Aldoquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word oudik heb gewoon radio Veronica aanstaan
Ja hequote:Op zaterdag 14 september 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
qua muziek zit jij sowieso in het verkeerde lichaam Aldo
Nee niet echtquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Goed je billetjes getraind ja ?
Dat is geen seks vanavond dusquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee niet echt
meer buikspieren en beenspieren
Haha sukkelquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:19 schreef AldoTheApache het volgende:
gister in mijn slaapzak slapen was echt te chill trouwens![]()
moet ik vaker doenSlaapzakken liggen gewoon chiller dan dekbedden
![]()
Dan kan ik er ook nog in neuken bedoel je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha sukkel
Koop zo'n zelfde en rits ze aan elkaar. Heb je een 2 persoons slaapzak
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dan kan ik er ook nog in neuken bedoel je?
Ik heb liever niet dat jij gaat bukkenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het niveau, zelfs ik moet bukken om erbij te kunnen..
Oh echt welquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dat is geen seks vanavond dus
Flikker op je bent 19quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:06 schreef AldoTheApache het volgende:
ik word oudik heb gewoon radio Veronica aanstaan
In een twee persoons slaapzak is het goed te doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:56 schreef Vinniiee het volgende:
Alhoewel, ik denk dat neuken in een slaapzak toch vrij moeilijk is
Ah, we hebben hier een ervaringsdeskundigequote:Op zaterdag 14 september 2013 14:34 schreef Raene het volgende:
[..]
In een twee persoons slaapzak is het goed te doen.
Bitch please dan schop je em toch omhoog met je voetenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Het niveau, zelfs ik moet bukken om erbij te kunnen..
Moet toch wat op lowlands o.a.quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah, we hebben hier een ervaringsdeskundige
Dat is ook een optie als het niet fucking koud is 's nachtsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gewoon slaapzak aan de kant gooien
Harder neukenquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:38 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is ook een optie als het niet fucking koud is 's nachts!
Jamaar dan hoort de hele camping je enzoquote:
Alsof je de enige bentquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:41 schreef Raene het volgende:
[..]
Jamaar dan hoort de hele camping je enzo![]()
...
Dat is ook wel weer zoquote:
Mja zit wat inquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:44 schreef Raene het volgende:
[..]
Dat is ook wel weer zo!..
Maar toch al wil je je vrienden nog aan kunnen kijken de volgende dag.. en stiekem doen heeft ook wel iets
?
Ik wilde juist niet showen met mijn omhoog-schop-skillsquote:Op zaterdag 14 september 2013 14:36 schreef Raene het volgende:
[..]
Bitch please dan schop je em toch omhoog met je voeten.
Truequote:Op zaterdag 14 september 2013 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Jij moet t nog maar zien te halen!
Vinnie kan dat wel regelenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:55 schreef -Engel- het volgende:
Ik heb een afwasmachine verdiend... wie komt die ff brengen en aansluiten ... ja mooi...
Je hoeft 'm alleen te brengen, je hoeft er niet zelf 1 te hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen afwasmachineEn als ik die wel had gaf ik 'm niet weg
hehequote:
flauws welquote:Op zaterdag 14 september 2013 15:58 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb geen afwasmachineEn als ik die wel had gaf ik 'm niet weg
Dat ligt eraan hoe je de zin interpreteertquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft 'm alleen te brengen, je hoeft er niet zelf 1 te hebben
Ga ik het mezelf moeilijk maken door dat ding weg te doen, dies gekquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:09 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehe
ik ga zo braaf afwassen
[..]
flauws wel
Nomz!quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
Breng je afwas maar naar mij Engel
Tevens ga ik vers brood bakken
Ik ga wel braaf aan de bananen..quote:
Ook lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ga wel braaf aan de bananen..
Of zoute drop.. hmmm..
Das toch geen hollandse kostquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef JamesTKirk het volgende:
Vandaag schaft de pot lekker hollandse kost. Sjwarmaa! Met sla, dat wel.
Das geen hollandse kostquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:22 schreef JamesTKirk het volgende:
Vandaag schaft de pot lekker hollandse kost. Sjwarmaa! Met sla, dat wel.
Was toch zo'n stukje dat dan bij Kopspijkers was toen? Overigens is die varkensshoarma hier denk ik nog redelijk typisch hollands ook.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Das toch geen hollandse kost
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes, kleine kipsatés, kipvingers, kaas/pesto loempia's, vleesloempia's en paddestoelkroketjes.En stokbrood en aioli.
Zo laatste dingetjes nog afmaken en dan lekker eten en wijntjes drinken.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:34 schreef Myraela het volgende:
Gehaktballetjes, kleine kipsatés, kipvingers, kaas/pesto loempia's, vleesloempia's en paddestoelkroketjes.En stokbrood en aioli.
Zo laatste dingetjes nog afmaken en dan lekker eten en wijntjes drinken.
Precies, geen neuk geven dus.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Handig joh als mensen je bellen met een privé nummer, maar vervolgens te vlug ophangen, hoe de neuk kan ik je dan terugbellen
Doe ik verder ook niet, het kunnen hooguit van die telemarketeers zijn gok ik.. De rest is wel slim genoeg om nummerweergave aan te zetten..quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:38 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Precies, geen neuk geven dus.
Ik zou als ik jou was een thai pakken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Vanavond gewoon chinees bestellen, ja toch?
Nee ik ga morgen pas naar de massagesalonquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was een thai pakken.
Met happy end?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee ik ga morgen pas naar de massagesalon
Waarom bel je uberhaupt mensen terug die jou bellen? Ze bellen me nog maar een keertje als ze wat van me willen. Vind dat altijd van die ongemakkelijke gesprekken. "Jij had me gebeld?"quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
Handig joh als mensen je bellen met een privé nummer, maar vervolgens te vlug ophangen, hoe de neuk kan ik je dan terugbellen
De enige mensen die ik terugbel normaal gesproken zijn of mn ouders of m'n planner.. Maar die hebben gewoon nummerweergave..quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:27 schreef twi het volgende:
[..]
Waarom bel je uberhaupt mensen terug die jou bellen? Ze bellen me nog maar een keertje als ze wat van me willen. Vind dat altijd van die ongemakkelijke gesprekken. "Jij had me gebeld?"
Massage met happy ending?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:12 schreef AldoTheApache het volgende:
Vanavond gewoon chinees bestellen, ja toch?
Boeiendquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
De enige mensen die ik terugbel normaal gesproken zijn of mn ouders of m'n planner.. Maar die hebben gewoon nummerweergave..
Mjah, het enige andere wat ik kan bedenken is dat het de klant van vannacht was, maar beetje vreemd dat die mijn privénummer heeft ipv het nummer van de bus..quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Boeiend![]()
Als het belangrijk is dan bellen ze nog wel een keer
Als jullie voor morgen nog wat wind sturen...quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Neem je wat zon en warmte mee terug?
Bruine bonen etenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als jullie voor morgen nog wat wind sturen...
Nog she-males versiert?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gisteren chili con carne op. Heeft niet geholpen
quote:
You don't have a dirty mind, just a sexy imagination hahahaquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
Eerder met je bruine poepert
/laaaag niveau
ik heb wel een dirty mind.... niks sexies aanquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:08 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
You don't have a dirty mind, just a sexy imagination hahaha
Zelfmedelijden is voor niemand opwindend.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
Helemaal niks. Zelfs hier moeten ze me niet snik snik
truequote:Op zaterdag 14 september 2013 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfmedelijden is voor niemand opwindend.
Go for the pity fuckquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Helemaal niks. Zelfs hier moeten ze me niet snik snik
Liegen, zeker als de ander erachter komt, is ook voor niemand opwindend.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:58 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon denken dat je leven tha bomb is toch?
Dan moet je zorgen dat de ander er niet achter komtquote:Op zaterdag 14 september 2013 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Liegen, zeker als de ander erachter komt, is ook voor niemand opwindend.
Teveel moeite, ik ben liever gewoon eerlijk en hoop dat een ander dat waardeert.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:00 schreef AldoTheApache het volgende:
Dan moet je zorgen dat de ander er niet achter komt
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ben liever gewoon eerlijk en hoop dat een ander dat waardeert.
Ja, maar wat als je nou echt een kutleven hebt?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Teveel moeite, ik ben liever gewoon eerlijk en hoop dat een ander dat waardeert.
Dan pak je dat als eerste aan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
Ja, maar wat als je nou echt een kutleven hebt?
Eenoog in het land der blinden he.quote:
godverquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eenoog in het land der blinden he.
Dan moet je denken aan alle mensen in syrie die al hun geliefden zijn verloren.. de kinderen die in kolenmijnen werken.. en iets opbouwends gaan doen met je leven.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja, maar wat als je nou echt een kutleven hebt?
Humor doet het ook goed trouwens.quote:
Ik zeg niet dat ik een kutleven heb hequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef Evie het volgende:
[..]
Dan moet je denken aan alle mensen in syrie die al hun geliefden zijn verloren.. de kinderen die in kolenmijnen werken.. en iets opbouwends gaan doen met je leven.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Humor doet het ook goed trouwens.
Waarom werkt het dan niet bij jou?quote:
Als er niets meer beter kan.. dan lijkt het me dat je weinig hebt om nog voor te leven..quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik een kutleven heb he![]()
ook al zijn er aspecten die beter kunnenmaar dat is bij iedereen wel volgens mij
Ik heb geen humor nodig, ik ben groot geschapenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Humor doet het ook goed trouwens.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom werkt het dan niet bij jou?
Da's inderdaad een mooi voorbeeld van humor.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:04 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik heb geen humor nodig, ik ben groot geschapen
Nee hoor, enkel in de G4.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef Evie het volgende:
omdat je niet alles kan hebben in het leven..
jij wil gewoon in ieder stadje een schatje
![]()
![]()
badumm tssquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's inderdaad een mooi voorbeeld van humor.
Enkel een langlopend project met zeer beperkt succes, genaamd Evie.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:07 schreef Evie het volgende:
ooooh... maar dacht dat je er hier al een had![]()
Ben ik een project?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enkel een langlopend project met zeer beperkt succes, genaamd Evie.
Zo'n project waar geen enkele mijlpaal wordt gehaald en de begroting 4x wordt overschreden.quote:
Ahhh.. because I'm worth itquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zo'n project waar geen enkele mijlpaal wordt gehaald en de begroting 4x wordt overschreden.
Hi Eviequote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
[..]
Ahhh.. because I'm worth it![]()
hihihihi jeej Evie de diva
diEva. Heb ik ook eindelijk zo'n mooie, lekkerbekkende projectnaam.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:12 schreef Evie het volgende:
Ahhh.. because I'm worth it![]()
hihihihi jeej Evie de diva
Het 'praat Evie uit haar kleren' project.quote:
Ohquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het 'praat Evie uit haar kleren' project.
Hihihi had een hele toffe naam gedacht zoals project DD oidquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
diEva. Heb ik ook eindelijk zo'n mooie, lekkerbekkende projectnaam.
Dikke Dijen? Domme Diva? Drankverslaafde Doos?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef Evie het volgende:
Hihihi had een hele toffe naam gedacht zoals project DD oid
Toch wel een hele teleurstelling
Filmpie kijken....quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef AldoTheApache het volgende:
ik verveel meen dat op een zaterdagavond ...
Dikke doosquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikke Dijen? Domme Diva? Drankverslaafde Doos?
Dubbel Dikketietenquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dikke Dijen? Domme Diva? Drankverslaafde Doos?
tja ...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Filmpie kijken....
Ach nog 2 dagen![]()
Dat valt wel mee is mijn eerste inschatting. Dus nee, dat zou enkel wishful thinking zijn.quote:
GTA V?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben dinsdag vrij... 3 x raden wie er om 00:00 bij de MM staat
nou?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben dinsdag vrij... 3 x raden wie er om 00:00 bij de MM staat
Ik gokte ook maar watquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is mijn eerste inschatting. Dus nee, dat zou enkel wishful thinking zijn.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat valt wel mee is mijn eerste inschatting. Dus nee, dat zou enkel wishful thinking zijn.
Ik gok op een 80C.quote:
Ik vergeef het je.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:22 schreef Evie het volgende:
jonge kan ik niks aan doen.. ben gestopt met pillen grmbl
![]()
![]()
Ik hoopte stiekem dat 'ie hier vandaag in de bus zou liggen. Helaas.quote:
Maandag dan?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoopte stiekem dat 'ie hier vandaag in de bus zou liggen. Helaas.
Dan bezorgt PostNL niet.quote:
Dus dinsdag pasquote:
Is het gezellig onder je steen? Da's al ruim een jaar zo hoor in het hele land.quote:
Dat sowieso, want dinsdag uitje met mijn bedrijf. En zaterdag op vakantie, beroerd getimed zo.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef LovelyLady het volgende:
Dat wordt woensdag brak op je werk aankomen?
Ik ben dinsdag vrij![]()
Is dat al een jaar zo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Is het gezellig onder je steen? Da's al ruim een jaar zo hoor in het hele land.
Een digitale wereld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef AldoTheApache het volgende:
Is dat al een jaar zo?In wat voor wereld leven wij?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat sowieso, want dinsdag uitje met mijn bedrijf. En zaterdag op vakantie, beroerd getimed zo.
Kortom: luxeproblemen!quote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:44 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb het topic doodvermoord![]()
Morgen lekker zwemmen![]()
Jullie geven geen neuk![]()
Ik ook niet![]()
quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:52 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ben trots dat jij mijn FOK!mama bent
Beidequote:Op zondag 15 september 2013 00:16 schreef Tamashii het volgende:
Ipv bindingsangst heb ik verlatingangst ofzonooit leuk als iemand weer weggaat.
succes zoonquote:Op zondag 15 september 2013 08:53 schreef AldoTheApache het volgende:
goedemorgen
vandaag 2e competitiewedstrijd
hier is ook de zon
Dank jequote:
Het zegt me echt geen flikkerquote:Op zondag 15 september 2013 08:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dank je
Gaan we eens zien hoeveel er van onze kampioensaspiraties overblijvenvorige week al gelijksgespeeld tegen een degradatiekandidaat ... en vandaag tegen plek 8/12 van vorig seizoen ...
quote:Op zondag 15 september 2013 08:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zegt me echt geen flikker
Ik ga zo zwemmen
keine ahnungquote:Op zondag 15 september 2013 09:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waar is huppel eigenlijk heen? Al tijden niet gezien.
Als je ook een mooie fiat voorbij ziet rijden zie je mij zittenquote:
Een fiat multivla zekerquote:Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je ook een mooie fiat voorbij ziet rijden zie je mij zitten
Kittensquote:Op zondag 15 september 2013 12:52 schreef JamesTKirk het volgende:
Twee kleine pluizenbollen verkennen onze woonkamer. Kittens zijn altijd zo leuk om bezig te zien
Wrijf het er nog maar ff in.quote:Op zondag 15 september 2013 13:42 schreef Tamashii het volgende:
Kittens
En goedemorgen deze morgen cq middag. Bijna geen weekend meer
Nou ben er zelf alles behalve blij mee.quote:
Dan is het goed.quote:Op zondag 15 september 2013 13:46 schreef Tamashii het volgende:
Nou ben er zelf alles behalve blij mee.
Wassen, opruimenquote:Op zondag 15 september 2013 13:48 schreef JamesTKirk het volgende:
Ge hebt nog bijna een hele dag niksen voor je. Geniet ervan.
Uiteraard. Anders zou ik nooit zo'n opmerking maken.quote:Op zondag 15 september 2013 13:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is het goed.Gedeelde smart...
Dat ze zo aan het opruimen is in een niemendalletje en dat ze zo voorover bukt en dat je hem er dan zo inprikt van achter enzo.quote:
Nee dat hebben we al van het lijstje afgestreept.quote:
fiatquote:Op zondag 15 september 2013 09:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Als je ook een mooie fiat voorbij ziet rijden zie je mij zitten
Damn goed idee. Heb je binnenkort tijd, Tam?quote:Op zondag 15 september 2013 14:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat ze zo aan het opruimen is in een niemendalletje en dat ze zo voorover bukt en dat je hem er dan zo inprikt van achter enzo.
Jij hebt toch een relatie?quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Damn goed idee. Heb je binnenkort tijd, Tam?
Er moet hoognodig schoongemaakt worden bij jou?quote:Op zondag 15 september 2013 14:29 schreef JamesTKirk het volgende:
Damn goed idee. Heb je binnenkort tijd, Tam?
Ja. Wel eentje waarbij buiten 'spelen' mag hoor.quote:
ook datquote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet hoognodig schoongemaakt worden bij jou?
Ja doehoei.quote:Op zondag 15 september 2013 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet hoognodig schoongemaakt worden bij jou?
Open relatie of polygamie?quote:Op zondag 15 september 2013 14:37 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
Ja. Wel eentje waarbij buiten 'spelen' mag hoor.
open relatie. Aan 1 relatie heb ik wel genoegquote:
Meerdere malen de lusten is niks mis mee. Meerdere malen de lasten, dan ben je gewoon een masochist.quote:Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef JamesTKirk het volgende:
open relatie. Aan 1 relatie heb ik wel genoeg
Leuk hoor!quote:Op zondag 15 september 2013 14:39 schreef JamesTKirk het volgende:
[..]
open relatie. Aan 1 relatie heb ik wel genoeg
Mja, ik heb nog gezond eten hier dat op moet.quote:Op zondag 15 september 2013 14:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Vanavond pas, op de bank kijkend naar studio sport. Toch.
Heb mentaal de ruimte niet voor meerdere volwaardige relaties. Mijn gezin komt eerst. En als er daarnaast wat lekkers voorbij komt. Jeujquote:Op zondag 15 september 2013 14:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meerdere malen de lusten is niks mis mee. Meerdere malen de lasten, dan ben je gewoon een masochist.
Kan niet wachten tot morgen? Dat kan namelijk in de spaghetti.quote:Op zondag 15 september 2013 14:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mja, ik heb nog gezond eten hier dat op moet.
Paprika, gehakt, bosui, wortel.
Zekers. Dus...wanneer heb je tijd? Hahahaquote:
Klinkt logisch!quote:Op zondag 15 september 2013 14:43 schreef JamesTKirk het volgende:
Heb mentaal de ruimte niet voor meerdere volwaardige relaties. Mijn gezin komt eerst. En als er daarnaast wat lekkers voorbij komt. Jeuj
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |