quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Ideaalquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Depri kutweer icm depri TT
ideale combi toch?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:21 schreef JamesTKirk het volgende:
Zal ik eens wat positiviteit meebrengen? Geen kater jeuj!
duurt toch nog 3 dagen ofzo?quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:17 schreef AldoTheApache het volgende:
gedumpt als oud vuil
maarja wel de nieuwe GTA
[..]
Ideaal
zoiets jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
duurt toch nog 3 dagen ofzo?
hier komt hij er ookquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
zoiets jaik moet hem ook nog gaan kopen zelfs
![]()
maarja ik heb het nu al veel te druk met allesik zit al volgepland tot aan 27 september
maar 3 vrije avonden tot die datum, kutleven
Zeker voor de kinderenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hier komt hij er ook
Maar nu naar de sportschool
kinderen zijn daar nog te jong voor Aldoquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeker voor de kinderen
Veel plezier en succes!!
Gewoon in het algemeenquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vertel.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 14 september 2013 09:52 schreef Dven het volgende:
Als ik iets heb geleerd van gedumpt worden is dat er voor iedere chick honderd anderen en ook betere beschikbaar zijn. Eigenlijk moet je haar dus dankbaar zijn
de fik erinquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:37 schreef Dven het volgende:
Ben m'n huidige woning aan het leegruimen voor verhuis naar nieuw appartement. Vooral opvallend hoe veel kleding ik heb en hoe veel kleding mevrouw heeft..
Ik ben alles in een grote zak aan het gooien zodat het naar de arme zigeunertjes kan in de provinciequote:
Die jatten toch wel spullen als ze het nodig hebbenquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ben alles in een grote zak aan het gooien zodat het naar de arme zigeunertjes kan in de provincie
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:44 schreef Vinniiee het volgende:
Toch nog kunnen slapen, woei
Mogge
Dat zijn niet de arme zigeunertjes in de provincie maar de kutzigeuners die in een stad zijn gaan wonen om naar herrie te schoppen. Gelukkig heeft deze stad/oblast 1 van de laagste percentages zigeuners. In de stad zijn het er officieel iets van 100 (onofficieel eerder 500/750) op 70.000 inwoners. Maar ze staan wel garant voor 85% van de petty crime. Dan heb je ook nog de Turken (hier in de stad iets van 2500) en die staan garant voor 10% van de petty crime.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:42 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Die jatten toch wel spullen als ze het nodig hebben
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn niet de arme zigeunertjes in de provincie maar de kutzigeuners die in een stad zijn gaan wonen om naar herrie te schoppen. Gelukkig heeft deze stad/oblast 1 van de laagste percentages zigeuners. In de stad zijn het er officieel iets van 100 (onofficieel eerder 500/750) op 70.000 inwoners. Maar ze staan wel garant voor 85% van de petty crime. Dan heb je ook nog de Turken (hier in de stad iets van 2500) en die staan garant voor 10% van de petty crime.
De zwaardere criminaliteit zal wel voor 90% door Bulgaren zijn maar dat is Mafia en daar heb je als gewone burger dan weer totaal geen of in ieder geval zo goed als geen last van.
Ja hequote:
Maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen, afgezien van de bios vanavondquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijn
[..]
Ja he
Met wie ga je?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Maar eens bedenken wat ik vandaag ga doen, afgezien van de bios vanavond
Deze stad is vrij homogeen, 95% zal Bulgaars zijn, 2.5% Turks en en de rest zigeuner, Belgisch, Nederlands of Engelsquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik heb niet de nummers van Rotterdam zo bij de hand, maar dat zal wel anders zijn
[..]
Ja he
Hier ook zonnig maar wel fris met flink wat wind en maar een graadje of 24quote:
Waar de fuck woon jij?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Deze stad is vrij homogeen, 95% zal Bulgaars zijn, 2.5% Turks en en de rest zigeuner, Belgisch, Nederlands of Engels
Maar je hebt hier ook steden waar 90% Turks of zigeuner is
Fris en 24 graden gaat bij mij niet opquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Hier ook zonnig maar wel fris met flink wat wind en maar een graadje of 24
Als het 'mijn' vriendin was geweest had ik.dat wel gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:59 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jaja een vriendin
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als het 'mijn' vriendin was geweest had ik.dat wel gezegd.
Nee, is er niet en zal er ook nooit komenquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
maar zit er actie in ofniet?
Mijn stadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Wel als het al een maand of 5 rond de 30 graden isquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Fris en 24 graden gaat bij mij niet op
Schadequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is er niet en zal er ook nooit komen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Mijn stad
[ afbeelding ]
Mijn wijk
[ afbeelding ]
En mijn straat
[ afbeelding ]Nice welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ga je met F?quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, is er niet en zal er ook nooit komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |