Stoners: Iedereen in dit topicquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
Ook echt nog steeds die trollface in de banner
Ik vond het wel leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:38 schreef Moira. het volgende:
Ook echt nog steeds die trollface in de banner
ik was zo'n rund die het ff geloofdequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:52 schreef Moira. het volgende:
Ze besloten achter de schermen dat ze een beetje zouden gaan kloten, gewoon iets eigenlijk heel ongeloofwaardigs dat de stoners dicht zou moeten met een of andere vage reden.
Volgens mij deed murp dat in eerste instantie, gewoon voor de grap.
Maar omdat stonede stoners hapten een aantal (waaronder Ama) daar nogal op, waardoor ze er achter de schermen steeds meer een lolletje van maakten en steeds meer mensen hier het begonnen te geloven
Allemaal drama dus, ik kwam de stoners binnen en dacht gelijk al, lol wat
Mono was toen nog mod, dus ik smste gelijk al van "lol lekker de stoners aan het trollen? ik doe mee".
Die mocht eigenlijk niks zeggen tegen mij maar ik wist 't toch al, kan me nog steeds niet voorstellen dat iemand daarin zou trappen als je ziet hoe ongeloofwaardig het begon
Mja toen gingen we dus beetje doen alsof de reeks zou vergaan, was wel grappig.
Ik ook, alleen op het laatst niet meerquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik was zo'n rund die het ff geloofde
Nee ik ook idd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook, alleen op het laatst niet meer
Maar echt op het allerlaatst hoorquote:
Ja was nog wel een of 2 topics eerder dan dat waar het begonquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende:
ONZ / [ONZ STONERS!] #102 - Maar ligt het ook aan jou?
Deal.quote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Michhas het volgende:
Ik ben niet stoned, maar doe wel anaal voor 17,50. Is dat ook goed?
Ja ik weet dat het hier niet begon maar vanaf hier is het allemaal wel vindbaarquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja was nog wel een of 2 topics eerder dan dat waar het begonMaar serieus hoe kun je dat nou for fucks sake serieus nemen
![]()
Het werd ook zo'n mooie 'ruzie' onderling door mods en dat iedereen ineens tegen elkaar ging uitvallen
![]()
Het was vooral een mooie troll omdat het gewoon werkte, hoe ongeloofwaardig het allemaal ook was trapten er toch mensen in
Ja dat deden ze natuurlijk ook expres om het af te rondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar echt op het allerlaatst hoorHeb lang gedacht dat het waar was maar op het allerlaatst werd het me toch te ongeloofwaardig
Haha ja, dat is idd vaak het bestequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het hier niet begon maar vanaf hier is het allemaal wel vindbaarIk was sowieso nog niet lang lid hier dus ik geloofde het maar. Moet zeggen als dit een 2de keer gebeurd hou ik me op de achtergrond en zie ik vanzelf wel of het echt is of niet haha
At the right place at the right timequote:Op zaterdag 14 september 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
Stoners loopt gewoon al 430 delen. Ik ben dus ook al precies 430 delen lid van FOK!
Zekers!quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
At the right place at the right time
Er wordt hier regelmatig stoned gefucktquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Amarantha het volgende:
Ik werd lid hier, ging rondkijken en toevallig had Moira net stonerstopic geopend. De plek voor een stonende fuck
props enzquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk best vet dat ik gewoon een topic heb geopend en dat dat is uitgelopen tot een motherfucking grote reeks
In ONZ zijn er niet veel die dat kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er wordt hier regelmatig stoned gefuckt
Er zijn wel een paar weg die er in het begin wel warenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ook echt nog steeds one big happy familyBazenstoners
Ik bied mezelf...quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]Ik wil ook stoned neuken. $^$#@
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha ja zei ik net ook alquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar weg die er in het begin wel waren
RIP sommige users wel die er niet meer zijn hierquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
En ook echt nog steeds one big happy familyBazenstoners
quote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
'Huu ik ben moira en ik ga slapen doei tc'
Niet weten dat vrouwen meerdere dingen in een zin zeggenquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
JA GOFTEDOMME IK GING TOCH ETEN MAKEN EN PISSEN EN THE TRIP KIJKEN ENZO. dat kan niet met TC. en nu ga ik wegquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Klojo120 het volgende:
Weltrusten alvast moiraquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:04 schreef Moira. het volgende:
Maargoed ik ga nog ff wat kijken en dan slapen![]()
Mono's dag duurt nog wat langer omdat hij met z'n trein is gestopt toen hij een motorrijder in de kreukels langs de weg zag liggenDus hulpdiensten dit dat alles erbij halen.
Mja hoor dat nog wel
Slaap lekker schatjons
Nog nooit gedaanquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:02 schreef Moira. het volgende:
[..]
Er wordt hier regelmatig stoned gefuckt
quote:
quote:
Nooit je stress wegblowenquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:48 schreef Amarantha het volgende:
Zekers (op wat liefdesverdriet na*) en daar?
*Veel blowen helpt prima om de pijn te verzachttenKan momenteel echt niet huilen erom ook al vind ik het wel fucked
Ik heb je gisteren het hele verhaal gestuurdquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nooit je stress wegblowen [ afbeelding ]
Je kan me altijd DM'en als je erover wilt praten
Bij mij gaat het wel goed, net terug van een maat, beetje zitten zuipen, gamen, doner eten, etc,
Ben helaas maar een heeeeel klein beetje aangeschoten
Ah, goedzoquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:55 schreef Amarantha het volgende:
Ik blow ook niet alleen mijn stress weg hoorDoe het nog steeds voornamelijk omdat ik het chill vind
Vind het gewoon een fijne bijkomstigheid dat ik me even niet focus op de kut dingen
What the fuck dat meen je niet? Wat een slet.quote:
godverdomme ik ben zo boos nu echt ik kan alles wat ik zie wel kapot makenquote:Op zaterdag 14 september 2013 03:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
What the fuck dat meen je niet? Wat een slet.
Snap dat je alles kapot wilt maken.. Zou ik ook willen ja op zo'n moment. Echt wtf dude..quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
godverdomme ik ben zo boos nu echt ik kan alles wat ik zie wel kapot maken
waarom de fuck DOET ZE DIT
ik dacht eindelijk een leuk meisje ontmoet te hebben, MOET ZE FUCKING ZOENEN MET MN BUURJONGEN AKA MN BESTE VRIEND
IK BEN ZO BOOS
quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:02 schreef Studeur het volgende:
ikzit serieus te janken nu
toch nog een vrijdag de 13e dus
Doe rustig aan Stuquote:Op zaterdag 14 september 2013 04:05 schreef Studeur het volgende:
de hele wereld kan de -weg- krijgen
ik begin nooit meer aan liefde
Dat had ik ook met mijn ex, fucking goeie relatie, appt ze me dat ze met iedereen heeft lopen zoenen toen ze drank op had op een feest.quote:
Nah.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Lekker die jonko pakken als je struggles hebt toch.
Ha, bitch laat even zien wie de baas is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:10 schreef Studeur het volgende:
godver de tering dit meen je toch niet
het bleek dat ze me zaten te trollen___
!!!
ik jank nog steeds maar nu van blijheid dat het niet echt zo is.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:10 schreef Studeur het volgende:
godver de tering dit meen je toch niet
het bleek dat ze me zaten te trollen___
!!!
ik jank nog steeds maar nu van blijheid dat het niet echt zo is.
en daarom juist was ik fucking erg boos. vraag me dan af waarom doet iemand zoiets... maar gelukkig is het een grap, daar mag ik blij om zijn. al voell ik me nog steeds helemaal verward nuquote:Op zaterdag 14 september 2013 04:13 schreef Amarantha het volgende:
Ik zou persoonlijk blij zijn dat het niet zo is maar ook pissed dat ze zo'n matige grap uithaalt. Vind vreemdgaan nou niet bepaald iets om grapjes over te maken
yolo haal eruit wat erin zit voordat het te laat is 3==D~~~~quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:30 schreef Studeur het volgende:
man man man, wat heb ik deze emotie ervaard. nu weet ik weer hoe kut het echt kan zijn.. leuk is het niet maar de grap is wel geslaagd
dit heeft me wel emotioneel opgebroken want waarschijnlijk gaat het ooit echt zo eindigen en dat is geen fijn gevoelquote:Op zaterdag 14 september 2013 04:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
yolo haal eruit wat erin zit voordat het te laat is 3==D~~~~
Nu ze weet hoe je reageert, zal ze het nooit vertellen denk ik x)quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
dit heeft me wel emotioneel opgebroken want waarschijnlijk gaat het ooit echt zo eindigen en dat is geen fijn gevoel
fapppen moet 0 zijnquote:Op zaterdag 14 september 2013 04:52 schreef Unscrewed het volgende:
Oh! Er zijn nieuwe dingen in het spel gekomen...
Drinken: 33
Slapen: 33
FOK!ken: 33
Fappen: 1
ja das wel een nadeel dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 04:37 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nu ze weet hoe je reageert, zal ze het nooit vertellen denk ik x)
Die heeft zich misschien zo gevoeld.. maar dan zonder dat jij grapje erachter zeiquote:Op zaterdag 14 september 2013 05:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja das wel een nadeel dan.
al hoop ik dat ik dr kan vertrouwen.
ben alleen wel met haar vreemd gegaan toen ik een relatie had en dat heb ik niet aan mn toenmalige vriendin verteld
maar dat lag anders, heb ik dr ook uitgelegd
maar t zet wel aan tot nadenken, wat ik mn ex heb aangedaan
Drinken is nu 0 (eindelijk gedronkenquote:
Volgens mij ben je stoned en kraam je onzin uitquote:Op zaterdag 14 september 2013 01:01 schreef Moira. het volgende:
Eigenlijk best vet dat ik gewoon een topic heb geopend en dat dat is uitgelopen tot een motherfucking grote reeks
In ONZ zijn er niet veel die dat kunnen zeggen
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:02 schreef murp het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stoned en kraam je onzin uit
quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:58 schreef Murdera het volgende:
tv, pc, alles aangesloten. bank in elkaar.
Nu nog mn kast en dan is alles klaar
quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
en sommige plinten moeten nog vastgeplakt.
hahaquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Als je klaar bent, kom je ze dan hier even leggen??
Wat voor vloer heb je eigenlijk?
Oh beterquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha
Euh, parket. of laminaat. ik heb het overgenomen van de vorige bewoonster.
80quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh betervoor minder dan 1750 euro?
hehe ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:24 schreef Ugjerke het volgende:
Lekker Mur. Nu even zo'n zweefteef vertellen dat ze je huis moet inwijden.
Heb je al een keer flink lopen schijten?quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:25 schreef Murdera het volgende:
[..]
hehe ja.Dat moet wel even gebeuren. komt wel goed.
neequote:Op zaterdag 14 september 2013 10:27 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Heb je al een keer flink lopen schijten?
Uhuquote:Op zaterdag 14 september 2013 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
80het was denk zo'n 500 waard maar ze had geen idee wat ze moest vragen.
dus ik zei "80?" en ze zei "ok"
the fuck, vroegen ze bij jou 1750?
Ik geloofde hetquote:Op zaterdag 14 september 2013 00:47 schreef Amarantha het volgende:
Haha die rel hier omdat stoners 'dicht ging'
Wat een matige grap zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 05:01 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja das wel een nadeel dan.
al hoop ik dat ik dr kan vertrouwen.
ben alleen wel met haar vreemd gegaan toen ik een relatie had en dat heb ik niet aan mn toenmalige vriendin verteld
maar dat lag anders, heb ik dr ook uitgelegd
maar t zet wel aan tot nadenken, wat ik mn ex heb aangedaan
Ditquote:
Er is geen enkele reden om vreemdgaan goed te pratenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Dit
Ik zou het ook echt niet kunnen, geweten zou zo hard aan me knagen
Dat vond ik ook alquote:
Downieparade toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef OllieWilliams het volgende:
een of andere truckeroptocht voor m'n huis, allemaal lopen ze te toeteren
"KIJK ONS WIJ HEBBEN GROTE VRACHTWAGGELS IEDEREEN MOET HET HOREUHHH"quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:31 schreef OllieWilliams het volgende:
een of andere truckeroptocht voor m'n huis, allemaal lopen ze te toeteren
t is niet goed te praten neequote:
Zwakkelingquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
t is niet goed te praten nee
en toch kan de verleiding groot zijn als je geen sterke relatie hebt en er veel drank/drugs aanwezig is
Werkelijk nooit de neiging gehad, als je er tot toe in staat zou zijn kan je jezelf beter eerst nagaan of je die relatie niet beter direct af kan kappenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
t is niet goed te praten nee
en toch kan de verleiding groot zijn als je geen sterke relatie hebt en er veel drank/drugs aanwezig is
Klantenquote:Op zaterdag 14 september 2013 13:55 schreef krullenbolletje het volgende:
Pauze![]()
Klanten die "meid" tegen je zeggen![]()
Meidquote:
Die comment eronderquote:
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:33 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Die comment eronder
NWOisOWN 1 week geleden
Headhunterz KUT he muziek moeten maken naar HUN wens !!!! Is dat nou je "sacrifice" waard voor die F*ckt up freemasons en Knights Templars !! ??![]()
![]()
![]()
Ik verwacht dat heel veel kinderen gaan spijbelen zodat ze het de hele nacht/dag kunnen spelen.quote:
Ik heb dinsdag vrij gekregen van werk.quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:53 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik verwacht dat heel veel kinderen gaan spijbelen zodat ze het de hele nacht/dag kunnen spelen.
Wtfquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik heb dinsdag vrij gekregen van werk.
Ik had ook gewoon eerlijk gezegd wat ik ging doenquote:Op zaterdag 14 september 2013 16:58 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf
Ik zou dat niet hebben gedaan
Kan wel een paar extra uurtjes wachten
quote:Op zaterdag 14 september 2013 16:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik had ook gewoon eerlijk gezegd wat ik ging doen
PC en Console versies komen tegelijk uit en PC is grafisch niet zo gelimiteerd als console en muis is veel preciezer.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga hem als ik hem dinsdag heb mijn collega's pesten die hem op de computer gaan spelen
Beetje jammer dat GTA V & GTA V online twee verschillende games zijn.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
ik ga hem als ik hem dinsdag heb mijn collega's pesten die hem op de computer gaan spelen
Pc is niet eens aangekondigd lieve schatquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
PC en Console versies komen tegelijk uit en PC is grafisch niet zo gelimiteerd als console en muis is veel preciezer.
Console
Juist niet jammerquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Beetje jammer dat GTA V & GTA V online twee verschillende games zijn.
17 sept.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:42 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Pc is niet eens aangekondigd lieve schat
Oh zo. Maar ja boeien.quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:43 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Juist niet jammer
heb je niet van die infantiele minigames als bij gta IV
en het is gta online niet V online
quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:46 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Grappig dat Rockstar dat dan nog niet aangekondigd heeft
Hmm gay, word het weer zo'n domme kut console port die veel meer potentie had kunnen hebben als die kut consoles niet bestondenquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Waarom hebben de grote vrienden van rockstar dit zelf nog niet bevestigd dan?
[ afbeelding ]
Haha gelukkig niet, ben gelukkig ook nog geen moeder.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
mag hopen dat je dat niet bent op jouw leeftijd
quote:
Ben je der laat bij zegquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha gelukkig niet, ben gelukkig ook nog geen moeder.
[..]
quote:
Hou jullie mondquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:24 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik laat.
tegenwoordig hebben meisjes van 17 al een peuter hoor
Dan kan er nog wel eentje bij toch?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:26 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Heb al een kleine van snow
dus nee
weet je hoe duur die krengen zijn?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:27 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dan kan er nog wel eentje bij toch?
Waarom zo oud?quote:
Kinderen zijn heel erg duur daarom later ook geen kinderen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weet je hoe duur die krengen zijn?
Vergeleken met mij welquote:
quote:
weer eens wat anders dan een seksueel getinte opmerkingquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:39 schreef Unscrewed het volgende:
Wojow, opeens flipte mijn vinger hem
Opeens schoot ie omhoog en toen weer omlaag
Heb al 2-3 dagen geen een gemaakt, zelfs niet naar Vas toe... met veel moeitequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
weer eens wat anders dan een seksueel getinte opmerking
Ben trots op jequote:Op zaterdag 14 september 2013 18:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Heb al 2-3 dagen geen een gemaakt, zelfs niet naar Vas toe... met veel moeite
quote:
Wacht, wat?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:53 schreef hamerhaaitje het volgende:
en leugens over andere verspreidden
nu wel daarnetquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:54 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wacht, wat?
Ik lieg nooit.
(In serieuze context dan)
Zeg jonge als je iets te zeggen hebt, want nu wil ik het weten ook.quote:
je hebt een emokapsel #truestoryquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zeg jonge als je iets te zeggen hebt, want nu wil ik het weten ook.
Hou je mond dan ook als je weet dat het bullshit is.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
je hebt een emokapsel #truestory
Nee, ik heb niks te doen :\quote:
nee had geen zin om mee te gaan naar de winkelquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:57 schreef Ro-ald het volgende:
HH heb je al sterke drank gekocht nu je 18 bent?
Naar de coffeeshop ook niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:58 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
nee had geen zin om mee te gaan naar de winkel
Naar de Mac?quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Had geen zin om mee te fietsen
Frituurpan aanzetten is geen koken he.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:08 schreef hamerhaaitje het volgende:
mm misschien maar even koken zo
we hebben geen frituurpan drolquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:10 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Frituurpan aanzetten is geen koken he.
Ik ook niet doen ze niet aan of zoquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:11 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
we hebben geen frituurpan drol
km dn bchquote:
n d klkstquote:
Same shit, wil je het hebben of niet?quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wie heeft er nou pizza in de koelkast, dat moet in de vriezer, bitch.
Als het maar geen pizza hawaii isquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Same shit, wil je het hebben of niet?
Peperoni heb ik en Bolognesequote:Op zaterdag 14 september 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het maar geen pizza hawaii is
of bbq kip
Ik vind hem lekkerquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Is die bolognese nou lekker ja? gehakt op pizza heb ik nooit begrepen
Wat denk jij, gewoon madame jeanette eropquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:28 schreef Unscrewed het volgende:
En pepertjes als je daarvan houdt
Jijquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:30 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat denk jij, gewoon madame jeanette erop
Dat is regelmatig waar, ja.quote:Op zaterdag 14 september 2013 09:02 schreef murp het volgende:
[..]
Volgens mij ben je stoned en kraam je onzin uit
quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:11 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Hihi ik heb Mono's huisje gezien Donderdag. Was wel dornken maar dat geeft nixjes.
Nja alleen van de buitenkant dan
Ik had laatst deze pizza (van de New York pizza): Pizza met BBQ-saus i.p.v. tomatensaus, 100% mozzarella, bacon, rundergehakt en extra mozzarella.quote:Op zaterdag 14 september 2013 22:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Als het maar geen pizza hawaii is
of bbq kip
Haha aahquote:Op zaterdag 14 september 2013 22:01 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben nu mobiel, maar ik check je song later wel Stu!
PS: Waarom is het nu weer zo dood?
Ama, waar ben je? Het is jouw taak dit topic in leven te houden!
In bedjequote:
krijg lepraquote:Op woensdag 11 september 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dat "krijg lepra" mevrouwtje er niet is.
quote:Op zondag 15 september 2013 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wow dat was een paar dagen terug
quote:
Wtf dikke dejavuquote:
neequote:Op zondag 15 september 2013 01:20 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
Wtf dikke dejavu
hallo leef ik?
Ohja, joh?quote:Op zondag 15 september 2013 01:25 schreef krullenbolletje het volgende:
morgen met ma brunchen bij de ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |