Oneens.quote:
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Maarja, ik heb dan ook wel enorm veel testosteron want ik ben een echte man.
Langere filter -> Even lang dus -> Minder tabak -> Even veel peuken als normale pakjes -> Zelfde prijs.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:31 schreef Amarantha het volgende:
Dit is het verschil trouwens
[ afbeelding ]
Dan gewoon helemaal kaal, nog makkelijker. Maar dat moet je wel echt staan anders is het echt foeilelijk.quote:
Vrouwen zonder haar staat nooit.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:32 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dan gewoon helemaal kaal, nog makkelijker. Maar dat moet je wel echt staan anders is het echt foeilelijk.
Dat is per persoon verschillend, maar het is meestal of erg vet of het ziet er totaal niet uit...
Ken een vrouw van tekno die ik op FB heb die scheert haar kop wel vaker, opgeschoren zijkant of gewoon helemaal kaal. Maar haar staat dat dus ook echt fucking vet!Als je haar zo ziet dan zou je bijna gaan denken dat vrouwen geeneens haar op hun hoofd horen te hebben, zo goed/normaal ziet dat er bij haar uit.
Slaapzequote:Op woensdag 11 september 2013 00:34 schreef Typisch het volgende:
Tijd om te slapen morgen 7 uur de wekker gegroet fokkertjes
Vind ik normaal ook(Behalve bij de poes natuurlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 00:33 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Vrouwen zonder haar staat nooit.
Pics, anders geloof ik het nietquote:Op woensdag 11 september 2013 00:34 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Vind ik normaal ook(Behalve bij de poes natuurlijk) Maar bij haar staat het serieus echt fucking dik gewoon.IMO dan en ook veel anderen die haar kennen.
Blijf de lessen volgen totdat je de laatste hebt gehad.quote:
Ik denk niet dat zij het erg kan waarderen als ik haar foto zomaar ergens op een forum ga postenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:35 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Pics, anders geloof ik het niet
Ook geen DM?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het erg kan waarderen als ik haar foto zomaar ergens op een forum ga posten
Woow.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Blijf de lessen volgen totdat je de laatste hebt gehad.
Les 1: Zie Les 2.
Les 2: Zie Les 1.
Boeit ons niet.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:37 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zij het erg kan waarderen als ik haar foto zomaar ergens op een forum ga posten
Stond dat in een van de lessen? Nee.quote:
En dit dus.quote:
Sorryquote:Op woensdag 11 september 2013 00:38 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Stond dat in een van de lessen? Nee.
Hey!quote:Op woensdag 11 september 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dat "krijg lepra" mevrouwtje er niet is.
Wie?quote:Op woensdag 11 september 2013 00:39 schreef Tjacka het volgende:
Fijn dat "krijg lepra" mevrouwtje er niet is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |