Het is natuurlijk gezonder en een vrouw betaalt daar wel voor.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik wou bijna zeggen: (sommige) vrouwen zijn toch niet zo dom om daar in te trappen... blijkbaar wel, anders zouden ze niet bestaan
Ik ben dan ook een vrouwquote:Op woensdag 11 september 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
om 6 uur opstaan als je pas om 7:40 de deur uit moetIk zou om 7:10 opstaan.
Ik heb ze ook geprobeerd van iemand en vind ze best wel lekker. Weet niet of dat dezelfde zijn... Maar er zit een sterkere smaak aan dan normale sigaretten en het werkt ook sterker dus heb je wat minder nodig.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:20 schreef Studeur het volgende:
[..]
nee, zelfde prijs voor evenveel
mensen die dat roken
quote:Op woensdag 11 september 2013 00:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
6 uur opstaan om m'n haar te doen gvd
7:40 al wegfietsen
7:10 de wekker, even wakker worden en 7:15/20 nest uit. Hapje eten op de fiets, zo deed ik het altijd als ik 08:30 moest beginnen en ik 16 km moest fietsenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:23 schreef Studeur het volgende:
[..]
om 6 uur opstaan als je pas om 7:40 de deur uit moetIk zou om 7:10 opstaan.
koffiequote:Op woensdag 11 september 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Awh
Drink een bakje koffie in de morgen en je bent weer zo goed als nieuw binnen 45minuten
Gezonderquote:Op woensdag 11 september 2013 00:24 schreef Studeur het volgende:
[..]
Het is natuurlijk gezonder en een vrouw betaalt daar wel voor.
Meid, gewoon een lekker kort en pittig kapsel nemen, eventueel verven in paars of felrood. Lekker makkelijk!quote:
Ik ga er is 1 proberen. Had er ook al 1 aangestoken bij mn moeder maar die is weggebrand toen ik druk bezig was met de spullen bekijken die ik had gekregenquote:Op woensdag 11 september 2013 00:24 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ik heb ze ook geprobeerd van iemand en vind ze best wel lekker. Weet niet of dat dezelfde zijn... Maar er zit een sterkere smaak aan dan normale sigaretten en het werkt ook sterker dus heb je wat minder nodig.
Ik vind normale sigaretten ook net te veel om zo te roken. Draai ook altijd dunne zware shagjes. Of ik breek een stukje van een normale sigaret af voor jonko en rook dat dan. Maar die kleine zijn precies een chille hoeveelheid tabak voor mij om in 1 keer te roken en vind ze ook lekkerder smaken.
"Hier, gratis kanker!"quote:Op woensdag 11 september 2013 00:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga er is 1 proberen. Had er ook al 1 aangestoken bij mn moeder maar die is weggebrand toen ik druk bezig was met de spullen bekijken die ik had gekregenIk heb ook nog 2 pakjes camel sigaretten gekregen, dat is wel weer chill en een 50 gram pakje shag. Mijn moeder is awesome
Fixed that for yaquote:Op woensdag 11 september 2013 00:25 schreef Unscrewed het volgende:
[..]Awh
Drink een bakje koffie Snuif een lijn pep in de morgen en je bent weer zo goed als nieuw binnen 45minuten een paar seconden.
Kort en pittig staat me nietquote:Op woensdag 11 september 2013 00:26 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Meid, gewoon een lekker kort en pittig kapsel nemen, eventueel verven in paars of felrood. Lekker makkelijk!
Gr gr Ria en een poot van Rakker.
Of ze het me geeft of ik koop het zelfquote:Op woensdag 11 september 2013 00:28 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
"Hier, gratis kanker!"
Ik heb al 1 week geen tabak aangeraakt. Voel me energiek en gezonder.
Wel.quote:Op woensdag 11 september 2013 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
heb je toch niet nodig man als je een scholier/student bent
quote:
Nooit doen!quote:
lul niet zo slap manquote:Op woensdag 11 september 2013 00:29 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wel.
Weet je hoe vermoeiend hormonen zijn? (Direct en Indirect)
Maarja, ik heb dan ook wel enorm veel testosteron want ik ben een echte man.
Maarja 2-3x in de week bier zuipen en laat opblijven helpt ook niet echt
hihi lulquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |