quote:Op donderdag 12 september 2013 21:52 schreef Trashcanman het volgende:
Passe Partout in teh pockets.
Edit: Deze ga ik sowieso wel proberen te zien:
RoccoW
Helaas al op de eerste dag een afzegger. Gelukkig kan DS-10 Dominator vervangentwitter:RoccoWNL twitterde op maandag 16-09-2013 om 10:37:09Because missing my flight, I won't be able to play at @Incubate tonight, which is a pretty big bummer... reageer retweet
Erg emotioneel ja?quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef arucard het volgende:
Zo eens bandje halen als de bui over is
De zon schijnt! Ik heb hem ook nog niet, misschien zo maar eens gaan lopen ja.quote:Op maandag 16 september 2013 13:50 schreef arucard het volgende:
Zo eens bandje halen als de bui over is
Fit als een hoentje hier.quote:Op dinsdag 17 september 2013 09:51 schreef Bosbeetle het volgende:
Jammer dat ik raketkanon niet mee kon pakken, maar uit bed komen vanmorgen was dermate lastig dat het misschien ook maar goed is
Dit ja.quote:
Supersilent spreekt jou wellicht wel aanquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:28 schreef Faxie het volgende:
Vanavond lijkt The Futures Dust me wel tof, maar om voor 1 band te gaan...
Ja die zag ik ook al. Op zich wel tof jaquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Supersilent spreekt jou wellicht wel aan
Wel tof groepje, pure improvisatie, de leden spreken elkaar nooit over welke muziek ze gaan maken, maar toch klinkt het allemaal erg gestructureerd
Had je trouwens zondag je kamer al vol?quote:Op woensdag 18 september 2013 14:52 schreef Darkestrah het volgende:
Hoogtepuntje van gister: Hooded Fang. Sowieso doen die afsluiters in de Cul het bij mij wel heel erg goed.
Zondag zit ik inmiddels wel vol eigenlijk..quote:Op woensdag 18 september 2013 15:09 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Had je trouwens zondag je kamer al vol?![]()
Ik zit er namelijk aan te denken dat het voor mij net zo handig is als ik zondagavond ook overnacht in Tilburg...
Dan pak ik gewoon de trein, geen puntquote:Op woensdag 18 september 2013 15:14 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Zondag zit ik inmiddels wel vol eigenlijk..
Tot aan utreg?quote:Op woensdag 18 september 2013 15:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dan pak ik gewoon de trein, geen punt
ohja jij gaat zeker ook gewoon weer naar huis 's avondsquote:
Even kijken hoe dat treintechnisch zit, wil Shonen Knife wel even meepikken.quote:Op woensdag 18 september 2013 15:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
ohja jij gaat zeker ook gewoon weer naar huis 's avondsDat zou ook erg chill zijn
Oh dat kan netquote:Op woensdag 18 september 2013 16:14 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Even kijken hoe dat treintechnisch zit, wil Shonen Knife wel even meepikken.
Zal ik maar extra kiwi's inslaan dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:16 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Oh dat kan net23:44 gaat de laatste naar Utrecht, Shonen Knife speelt tot 23:15.
quote:Op woensdag 18 september 2013 16:19 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Zal ik maar extra kiwi's inslaan dan?
quote:Op woensdag 18 september 2013 17:06 schreef Trashcanman het volgende:
Ik wil Giant Drag zien komende vrijdag.
Lijkt me ook wel iets voor jouquote:Where Holland had Simeon Ten Holt (who sadly passed away November 2012) with his great work Canto Ostinato, Ukraine has Lubomyr Melnyk. A man who is a pioneer in the so-called ‘continuous piano music’; a style of playing the piano in a fast and ongoing way, but very dreamy and almost hypnotic at the same time. This April, Lubomyr Melnyk released new work on the Erased Tapes-label after 11 years of silence. An album produced by Peter Broderick and Nils Frahm who played Incubate in 2011 and 2012.
Ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook wel iets voor jou
Idd die wil ik ook zienquote:Op woensdag 18 september 2013 17:07 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me ook wel iets voor jou
idd.quote:
Was het goed? Die saxofonist zit ook in Dead Neanderthals, en daar heb ik nu onder mijn werkkloffie een shirt van aan.quote:Op vrijdag 20 september 2013 18:13 schreef Trashcanman het volgende:
Mannheim is het geworden, geen zin om nog een kwartier in een half afgesloten 013 te staan niksen
Dit ja, Pauluskerk/Little Devil/Theater zijn iets verder lopen.quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:20 schreef Trashcanman het volgende:
1 of 2 podia zijn wat verder lopen, maar niets wat een gezonde jongeman niet aan kan.
quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:14 schreef kittenszijnfuckingnice het volgende:
Gaan er vanavond nog mensen naar biosphere?
Dat jaquote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dit ja, Pauluskerk/Little Devil/Theater zijn iets verder lopen.
En uiteraard Biosphere.Eigenlijk gewoon alle 3 de acts in het Theater.
Echt fucking veel zin in... En vanavond de hele avond aciiiid!quote:Op zaterdag 21 september 2013 12:24 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Eigenlijk gewoon alle 3 de acts in het Theater.
Had geen tijd meer om daar heen te gaan, had me wel leuk geleken.quote:Op zaterdag 21 september 2013 15:40 schreef Trashcanman het volgende:
Public Service Broadcast is ook dik de moeite
Ik dacht eerst meh... maar toen ging de drummer toch maar achter het drumstel zitten...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |