abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131134359
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, ik heb nog geregeld afspraken en ik wil toch een soort van constant ritme hebben. Ik heb mijn tijd van 16u opstaan wel gehad en hoef ook niet meer terug naar die tijd :P

Dus ik probeer een (soort van) constant dag/nacht ritme vast te houden :Y
Dat is verstandig ja :Y . Ik ga in de vakantie om een uur of 2 naar bed en uur of 12 eruit. Maar nu is dat niet zo verstandig, want dan wordt het heel onregelmatig. Maar ja.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_131134361
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo, net ontbeten. Wat komt m'n dag langzaam op gang zeg, maar ik ben tenminste wel lekker bezig achter de computer :P (of eigenlijk achter 3 computers tegelijk :P ).

[..]

Klinkt als een oorlogsverklaring :P
Je moet niet dingen op je hals halen die je leven weggooien (al moet ik bekennen dat een forse studieschuld niet iets is dat je in de kouwe kleren gaat zitten).
Ik heb geen leven dat weggegooid kan worden. Ik kan net zo goed wat gaan doen aan de onzin in de wereld.
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef kuolema het volgende:

[..]

Mijn ontbijt vond ook pas om 3 uur plaats :P Hoe laat was jij wakker dan?

Comp_Lex is weer lekker radicaal ja :P. Om nou het woord corruptie te gebruiken vind ik wel een beetje overdreven. Zou je je leven ook opofferen om ze te grazen te nemen?
Als je kunt bewijzen dat je vanaf het begin van je studie problemen had, kunnen ze vast wel iets voor je doen. Heb je het hierover gehad met de psych, Lex?
Toen ik bij de studieadviseur kwam begon ze meteen over een 'extra potje' waar ik eventueel voor in aanmerking zou kunnen komen als ik veel vertraging zou oplopen.
Ik heb het niet over geweld. Ik heb het over een revolutionaire herontwikkeling van de westerse cultuur waardoor mijn soort problemen in ieder geval niet meer voorkomen, waar mensen vrijheid kennen en een eigen systeem zijn. The Venus Project vind ik wel een goede oplossing.

De psych heeft inmiddels al een dossier over mij opgesteld. Hopelijk is dat goed genoeg als bewijsstuk. Ik ga binnenkort checken of ik in aanmerking kom voor dat extra potje. Dat moet ik ook wel, want anders moet ik alsnog betalen voor mijn problemen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_131134455
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb geen leven dat weggegooid kan worden. Ik kan net zo goed wat gaan doen aan de onzin in de wereld.

[..]

Ik heb het niet over geweld. Ik heb het over een revolutionaire herontwikkeling van de westerse cultuur waardoor mijn soort problemen in ieder geval niet meer voorkomen, waar mensen vrijheid kennen en een eigen systeem zijn. The Venus Project vind ik wel een goede oplossing.

De psych heeft inmiddels al een dossier over mij opgesteld. Hopelijk is dat goed genoeg als bewijsstuk. Ik ga binnenkort checken of ik in aanmerking kom voor dat extra potje. Dat moet ik ook wel, want anders moet ik alsnog betalen voor mijn problemen.
Radicaal is niet hetzelfde als gewelddadig ;) Wel mooi dat je pleit voor verbetering van het systeem hoor.
Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met die geldzaken, hou ons op de hoogte.
pi_131134538
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef kuolema het volgende:

[..]

Dat is verstandig ja :Y . Ik ga in de vakantie om een uur of 2 naar bed en uur of 12 eruit. Maar nu is dat niet zo verstandig, want dan wordt het heel onregelmatig. Maar ja.
Dat zijn ook zo'n beetje mijn tijden (al nijg ik naar een uur later erin en een uur eerder eruit :P )
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je weet mijn mening daarover ;)
pi_131134827
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat zijn ook zo'n beetje mijn tijden (al nijg ik naar een uur later erin en een uur eerder eruit :P )

[..]

Je weet mijn mening daarover ;)
Nijg? :o :N
pi_131134909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:41 schreef kuolema het volgende:

[..]

Nijg? :o :N
stomme kut eij :(

Ik doe hem altijd vaud ;(
pi_131134931
quote:
9s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

stomme kut eij :(

Ik doe hem altijd vaud ;(
Het komt wel goed schatje :* Niet meer doen he!
pi_131135156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:44 schreef kuolema het volgende:

[..]

Het komt wel goed schatje :* Niet meer doen he!
De teid zal het leren ;(
pi_131135539
Kan CGT ook het beeld wat je van jezelf hebt positief beïnvloeden?
Het wordt hier nu ingezet voor het invullen van gedachten bij anderen en mijn verstopgedrag maar ik denk dat die insteek nog wat te ver weg ligt en dat ik een stap eerder moet gaan insteken.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_131135658
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:01 schreef minthy het volgende:
Kan CGT ook het beeld wat je van jezelf hebt positief beïnvloeden?
Het wordt hier nu ingezet voor het invullen van gedachten bij anderen en mijn verstopgedrag maar ik denk dat die insteek nog wat te ver weg ligt en dat ik een stap eerder moet gaan insteken.
Zeker. Daar wordt het heel vaak voor gebruikt.
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:14:15 #36
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131135980
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 14:09 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb ook jaren aan studievertraging opgelopen en misschien moet ik ook voor mijn problemen betalen. Als ik echt alles moet terugbetalen, dan verklaar ik DUO, de commissies hier, de studentendecanen, etc. als corrupt en dan ga ik mijn leven gebruiken om een einde te maken aan dergelijke vormen van corruptie.
Pas op dat je geen Don Quichot wordt die tegen windmolens gaat vechten.
Ik snap dat je boos bent, maar er zijn dingen in je leven die meer de waard zijn om aandacht aan te geven. :).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:17:48 #37
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131136100
Bij mij is er op het depressie&angst-vlak weinig aan de hand de laatste tijd.

Wel hebben twee mensen onafhankelijk van elkaar tegen mij gezegd dat ik teveel nadenk, dus misschien dat het toch eens tijd wordt daar iets mee te gaan doen.
Als je ergens depressief van wordt, dan is het dat mateloze denken wel.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_131136270
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:04 schreef kuolema het volgende:

[..]

Zeker. Daar wordt het heel vaak voor gebruikt.
Dank je! :)
Doelen bijstellen dus want zo gaat het ook niet meer.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:17 schreef Detroit het volgende:

Wel hebben twee mensen onafhankelijk van elkaar tegen mij gezegd dat ik teveel nadenk, dus misschien dat het toch eens tijd wordt daar iets mee te gaan doen.
Je wordt er enorm naar van, helemaal als je jezelf helemaal vast piekert. Ergens weet je dat het nergens toe leidt, maar toch gebeurt het. Vaag gedoe.
Tante minthy!! O+
pi_131136427
Minthy, wat houdt woonbegeleider in?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_131136453
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:19 schreef kuolema het volgende:

[..]

Handig dat je zo makkelijk bent. Doen waar je goed in bent, dat is fijn :)
Luxeprobleem, maar er is maar weinig waar ik niet goed in ben. Als ik het wil dan... :P

quote:
Awesome :P Wat een mooi idee!
Vind ik ook. ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 17:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Avondmens dit dat ;(
Ik ook hoor! ;)
pi_131136611
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:30 schreef Miniem het volgende:
Minthy, wat houdt woonbegeleider in?
Je hebt verschillende varianten. Ik werk op een 24uurs woonvorm voor mensen met ADHD en ASS met een normaal IQ met daarnaast vaak nog meerdere stoornissen. Mijn werk bestaat uit het begeleiden naar zelfstandig wonen. Mensen komen vaak vanuit hun ouders bij ons wonen en leren zelfstandig hun leven in te richten, zodat ze binnen een aantal jaren zelfstandig kunnen gaan wonen. Dat begeleiden kan je zo ruim nemen als je wil, van leren koken tot seksuele voorlichting en van het vinden van een baan tot leren dat je afstand kan nemen van je ouders. Zeer divers :)
Tante minthy!! O+
pi_131136709
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Je hebt verschillende varianten. Ik werk op een 24uurs woonvorm voor mensen met ADHD en ASS met een normaal IQ met daarnaast vaak nog meerdere stoornissen. Mijn werk bestaat uit het begeleiden naar zelfstandig wonen. Mensen komen vaak vanuit hun ouders bij ons wonen en leren zelfstandig hun leven in te richten, zodat ze binnen een aantal jaren zelfstandig kunnen gaan wonen. Dat begeleiden kan je zo ruim nemen als je wil, van leren koken tot seksuele voorlichting en van het vinden van een baan tot leren dat je afstand kan nemen van je ouders. Zeer divers :)
Vind je het leuk? :)
pi_131136841
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:42 schreef Miniem het volgende:

[..]

Vind je het leuk? :)
Absoluut, het was m'n lust en m'n leven. Je gaat voor een langere periode een band aan met iemand, je bouwt samen ergens aan en helpt iemand een paar fikse stappen verder in het leven. Het nadeel is dat ik vaak teveel betrokken ben bij m'n cliënten en zijn/haar familie :P
Tante minthy!! O+
  vrijdag 13 september 2013 @ 18:52:06 #44
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_131136989
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:23 schreef minthy het volgende:

[..]

Je wordt er enorm naar van, helemaal als je jezelf helemaal vast piekert. Ergens weet je dat het nergens toe leidt, maar toch gebeurt het. Vaag gedoe.
Jou gun ik het helemaal dat je het denken en piekeren wat onder controle krijgt! Af en toe kom jij echt diepongelukkig over, puur als resultaat van al die stomme gedachtes die naar boven komen.
En dat terwijl ze eigenlijk zo weinig over jou zeggen, maar je zo gefixeerd bent op de intensiteit van de gedachten dat je gelooft dat het ook waar is!

In die zin besef ik al vaker dat gedachtes echt letterlijk een soort van hersenscheten zijn, not to be taken seriously. Ik neem ze dan nog wel eens serieus, maar ja, probeer oud gedrag eens af te leren. ;). Dat jij ook steeds vaker in staat mag zijn gedachten als zodanig te zien. :).
pi_131137434
Ik schijt hem 1000 kleuren, zo wat enorm belangrijks vertellen. :X
pi_131138463
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:52 schreef Detroit het volgende:

[..]

Jou gun ik het helemaal dat je het denken en piekeren wat onder controle krijgt! Af en toe kom jij echt diepongelukkig over, puur als resultaat van al die stomme gedachtes die naar boven komen.
En dat terwijl ze eigenlijk zo weinig over jou zeggen, maar je zo gefixeerd bent op de intensiteit van de gedachten dat je gelooft dat het ook waar is!

In die zin besef ik al vaker dat gedachtes echt letterlijk een soort van hersenscheten zijn, not to be taken seriously. Ik neem ze dan nog wel eens serieus, maar ja, probeer oud gedrag eens af te leren. ;). Dat jij ook steeds vaker in staat mag zijn gedachten als zodanig te zien. :).
Dank je, ik hoop dat ooit nog eens voor elkaar te krijgen :)
Ik gun het mezelf blijkbaar niet. In de afgelopen maanden ben ik aardig afgevallen, 2 kledingmaten naar beneden gegaan. Gisteren had ik een goede dag, dat heb ik benut door eens wat nieuwe kleding te kopen. Wat gisteren (oprecht!) goed paste, kreeg van diegene die mee was een "tjeezus, wat ben je afgevallen!" te horen, zorgde vandaag voor ontzettend veel onzekerheid. Alles weer aan de kant gegooid en m'n oude kloffie weer aangetrokken na een verdrietige blik in de spiegel, ik vond mezelf nog te walgelijk om aan te zien. Als ik dat zelf al vind, wat moet de rest van de wereld dan wel niet denken? --> dag naar de klote.
Tante minthy!! O+
pi_131138569
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 19:07 schreef Miniem het volgende:
Ik schijt hem 1000 kleuren, zo wat enorm belangrijks vertellen. :X
Sterkte jong! *;
Tante minthy!! O+
pi_131139186
Ik leef nog :') :%
pi_131139550
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:38 schreef minthy het volgende:

[..]

En dit heb ik dus gemist omdat ik toen nog niet gediagostiseerd was! _O- :') ;(

En toen het me eenmaal aangeboden kon worden, had ik via woningnet al een zelfstandige woning gekregen die gewoon -te- goed is om op te offeren :')
(ook zou ik al mijn spullen nooit never niet op 1 kamertje kwijt kunnen en ik heb nogal wat troep verzameld in de loop der tijd :') Kan ook zo moeilijk van dingen afscheid nemen :P ).
pi_131139771
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 18:17 schreef Detroit het volgende:

Yeah, jij keert het eerst naar binnen, dan pas reflecteer je het naar buiten. Niets mis mee, tenzij het je in de weg staat. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')