Dat denk ik wel!quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
i
edereen kan opvulmateriaal vinden en krijgen. Zelfs ik, dus jij vast ook.
Maar ach we zien wel hoe t in de toekomst gaat. Ooit zal t met ons allen wel goed komen denk ik maar.
Dat zou kunnen. Ik ben verder niet bekend met genoemde problematiek. Ik zou je graag willen helpen, mocht je dit willen.quote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef minthy het volgende:
[..]
De vreugde en magie waarover jij het had, dat ervaar ik niet meer. Volgens mij heeft dat meer met innerlijke problemen te maken dan met of een ander het wel of niet goed met je voor heeft.
En -daar- geloof ik dus niet meer in. Nooit echt in geloofd trouwens. Mij werd vroeger wijsgemaakt dat ik gewoon een laatbloeier was en dat het allemaal vanzelf wel goed zou komen. Nou, mooi niet dus.quote:Op zondag 15 september 2013 19:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
i
edereen kan opvulmateriaal vinden en krijgen. Zelfs ik, dus jij vast ook.
Lijkt me fijn om eens te bereikenquote:Op zondag 15 september 2013 19:36 schreef Gray het volgende:
[..]
Leven in plaats van overleven, Minth!
Ik sta sinds kort wel ingeschreven, maar ben er nog niet aan toegekomen me daarvoor in te zetten (ik geloof dat m'n profiel wel zo goed als af is, maar nog niet zichtbaar gemaakt is), kwamen steeds dingen doorheen zoals verhuizing moeder en gekloot met werk en weet ik wat. Zodra ik er de tijd en energie voor kan vrijmaken, ga ik er werk van makenquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef rednailpolish het volgende:
Hebben jullie het ooit eens via datingsites geprobeerd? Of trekt dat niet zo aan?
Ik heb het ooit geprobeerd, maar dat werkt helaas niet voor mij. Ik kan niet een profiel opstellen zonder dat anderen zien dat er wat aan de hand is en ik ben sowieso niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef rednailpolish het volgende:
Hebben jullie het ooit eens via datingsites geprobeerd? Of trekt dat niet zo aan?
Voorlopig hou ik het bij GGZ en een aantal mensen om me heen die op de hoogte zijn, dat is dus niet nodigquote:Op zondag 15 september 2013 19:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Ik ben verder niet bekend met genoemde problematiek. Ik zou je graag willen helpen, mocht je dit willen.
Vorig jaar eens geprobeerd. Kreeg hoofdzakelijk heren die wilden ketsen, het ene ranzige bericht na het ander. Ook veel mannen die wel serieus wouden kletsen maar daarvan werd het gros al pissig als ik niet binnen een dag op hun bericht reageerde en werd ik een verwaand arrogant kutwijf genoemd. Tjaquote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef rednailpolish het volgende:
Fair enough. Hoop dat je hiermee voldoende uit de voeten kunt. Ook jij hebt wat vreugde nodig, ook al voel je dat op het moment niet zo.quote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef minthy het volgende:
Voorlopig hou ik het bij GGZ en een aantal mensen om me heen die op de hoogte zijn, dat is dus niet nodig
Het gaat zeker niet vanzelf. Je moet er wel wat voor doen, zeker als man zijnde. Enige is, is dat t niet zo moeilijk is (als dat sommige denken).quote:Op zondag 15 september 2013 19:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En -daar- geloof ik dus niet meer in. Nooit echt in geloofd trouwens. Mij werd vroeger wijsgemaakt dat ik gewoon een laatbloeier was en dat het allemaal vanzelf wel goed zou komen. Nou, mooi niet dus.
Ik ben eerder een nooitbloeier
quote:Op zondag 15 september 2013 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik sta sinds kort wel ingeschreven, maar ben er nog niet aan toegekomen me daarvoor in te zetten (ik geloof dat m'n profiel wel zo goed als af is, maar nog niet zichtbaar gemaakt is), kwamen steeds dingen doorheen zoals verhuizing moeder en gekloot met werk en weet ik wat. Zodra ik er de tijd en energie voor kan vrijmaken, ga ik er werk van maken
Dat is heel subjectiefquote:Op zondag 15 september 2013 19:53 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb het ooit geprobeerd, maar dat werkt helaas niet voor mij. Ik kan niet een profiel opstellen zonder dat anderen zien dat er wat aan de hand is en ik ben sowieso niet aantrekkelijk.
Hoor ik vaak ja. Jammer!quote:Op zondag 15 september 2013 19:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Vorig jaar eens geprobeerd. Kreeg hoofdzakelijk heren die wilden ketsen, het ene ranzige bericht na het ander. Ook veel mannen die wel serieus wouden kletsen maar daarvan werd het gros al pissig als ik niet binnen een dag op hun bericht reageerde en werd ik een verwaand arrogant kutwijf genoemd. Tja
En meer dan 2500 heren die op één of andere knop drukten om interesse kenbaar te maken.
Niks voor mij
Gemiddeld gezien niet. Als je aan de onderkant van de aantrekkelijke samenleving zit, dan helaas wel.quote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat zeker niet vanzelf. Je moet er wel wat voor doen, zeker als man zijnde. Enige is, is dat t niet zo moeilijk is (als dat sommige denken).
Genoeg denken er natuurlijk moeilijker over dan het (voor hen) is... Dat krijg je als je erg veel naar iets verlangt en jezelf daardoor onzeker maakt om er naar te handelen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat zeker niet vanzelf. Je moet er wel wat voor doen, zeker als man zijnde. Enige is, is dat t niet zo moeilijk is (als dat sommige denken).
Ik ben tot nu toe nog steeds unaniem een NOT. Ik kom nu in contact met meer meiden / vrouwen, maar ik heb nog steeds niks voor elkaar gekregen. Dat meisje waar ik het laatst over had ga ik ook niet vaker zien. Ik loop inmiddels ook bij een psychiatrische instelling met mijn sociale problemen.quote:
Ligt het dan niet vooral ana je sociale problemen ipv de looks?quote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds unaniem een NOT. Ik kom nu in contact met meer meiden / vrouwen, maar ik heb nog steeds niks voor elkaar gekregen. Dat meisje waar ik het laatst over had ga ik ook niet vaker zien. Ik loop inmiddels ook bij een psychiatrische instelling met mijn sociale problemen.
Misschien omdat je er toch niet helemaal open voor staat? Ik val niet perse op hele knappe mannen, maar wel mannen die bijvoorbeeld geïnteresseerd overkomen. Niet dat je dat niet perse doet natuurlijk, maar die problemen kunnen wel een rol spelen daarbij denk ik, dat hoeft niet aan je uiterlijk te liggen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:14 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik ben tot nu toe nog steeds unaniem een NOT. Ik kom nu in contact met meer meiden / vrouwen, maar ik heb nog steeds niks voor elkaar gekregen. Dat meisje waar ik het laatst over had ga ik ook niet vaker zien. Ik loop inmiddels ook bij een psychiatrische instelling met mijn sociale problemen.
Oh tjah.. Maar als jij niet geloofd dat jij interessant bent... Dan zul je ook geen ''interesse'' uitstralen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Misschien omdat je er toch niet helemaal open voor staat? Ik val niet perse op hele knappe mannen, maar wel mannen die bijvoorbeeld geïnteresseerd overkomen. Niet dat je dat niet perse doet natuurlijk, maar die problemen kunnen wel een rol spelen daarbij denk ik, dat hoeft niet aan je uiterlijk te liggen.
Edit: wat Cue zegt dus.
quote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ligt het dan niet vooral ana je sociale problemen ipv de looks?
Want verschillende mensen die je gemeet hebben vonden je zeker geen lelijkerd.
Ik heb echt geen flauw idee. Er is ook niemand die tegen mij zegt van "Comp_Lex, je hebt sociale problemen en alleen daarom gaat het niet." Vroeger zeiden mensen tegen me dat ik lelijk was en ze schopten me buiten de samenleving. Het was zeer gemeen, maar het was tenminste 100% duidelijk voor me hoe mensen over mij dachten.quote:Op zondag 15 september 2013 20:19 schreef rednailpolish het volgende:
[..]
Misschien omdat je er toch niet helemaal open voor staat? Ik val niet perse op hele knappe mannen, maar wel mannen die bijvoorbeeld geïnteresseerd overkomen. Niet dat je dat niet perse doet natuurlijk, maar die problemen kunnen wel een rol spelen daarbij denk ik, dat hoeft niet aan je uiterlijk te liggen.
Edit: wat Cue zegt dus.
Het was 100% duidelijk dat ze geen vrienden van je waren, maar of je lelijk bent... Dat zijn gewoon kwetsende woorden die gebruikt worden om jou te kwetsen, zeker op die leeftijd.quote:Op zondag 15 september 2013 20:39 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt geen flauw idee. Er is ook niemand die tegen mij zegt van "Comp_Lex, je hebt sociale problemen en alleen daarom gaat het niet." Vroeger zeiden mensen tegen me dat ik lelijk was en ze schopten me buiten de samenleving. Het was zeer gemeen, maar het was tenminste 100% duidelijk voor me hoe mensen over mij dachten.
Tegenwoordig vlieg ik volledig blind. Ik moet echt weten hoe mensen over me denken voordat ik kan weten wat ik er aan kan doen. Ik begin binnenkort met sociale vaardigheidstraining. Misschien kom ik daar wat meer te weten.
Ik wil dat het meer een keus is om een relatie te krijgen en dat het allemaal gewoon gaat zolang ik er maar moeite in blijf stoppen. Ik wil ook weten hoe mensen over mij denken. Ik vind dat heel belangrijk om te weten.
Ik heb laatst interesse getoond voor een meid en nu gaat het niet.
Jawel, kort.quote:Op zondag 15 september 2013 19:48 schreef rednailpolish het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |