Bekijk de foto.twitter:curacaosupreme twitterde op donderdag 12-09-2013 om 20:27:01kk me opa is dood, omwt ziekenhuisss. http://t.co/1vIsoz2OAt reageer retweet
Toelichting van deze klacht lijkt me onnodig.twitter:curacaosupreme twitterde op donderdag 12-09-2013 om 20:36:21Somaar is ie dood eah , zou nog geld van hem kryge voor me bday qq. reageer retweet
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:37 schreef Momo... het volgende:
Dit is een samenvatting van wat mis is met de wereld.
wat is qq?quote:Somaar is ie dood eah , zou nog geld van hem kryge voor me bday qq.
Iemand?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:39 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
wat is qq?
kk maar dan sjiek?
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef FreezePop het volgende:
qq moet huilen voorstellen. Als twee oogjes met een traan.
die opa is dood man toon respectquote:Op donderdag 12 september 2013 23:42 schreef StefannPSV het volgende:
Denk dat die opa haar ook wel eens flink op haar hoofd heeft laten vallen.
aha ik snap, thanksquote:Op donderdag 12 september 2013 23:41 schreef FreezePop het volgende:
qq moet huilen voorstellen. Als twee oogjes met een traan.
Lol wat zijn dat voor foto's op haar Twitterquote:Op donderdag 12 september 2013 23:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Lokpost.
Wel een lekkere negerin.
Ze heeft drukke bil dat is wat ik wilquote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Lol wat zijn dat voor foto's op haar Twitter
Ziet er wel okay uit op sommige pics, maar op anderen totaal niet.
Haar kut is inderdaad niet moeders mooiste.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Oh, zover was ik nog niet. Ik sla even over deze keer, she's all yours.quote:Op donderdag 12 september 2013 23:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ook zo'n dombo waarschijnlijk. Het is toch ongelofelijk hoe dom en on respectvol sommige mensen zijn. Vooral in Amsterdam en Rotterdam ligt het niveau erg laag. (was laatst in een programma op tv)quote:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Hier kom ik mijn bed voor uit.
Nog beter dan een foto maken met de zieke/overledenequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:19 schreef Boterbloempje1601 het volgende:
Een outfit foto maken als je op weg bent naar het ziekenhuis
Jij bent er ook lekker op tijd bijquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:11 schreef Ondervind het volgende:
kk hebben ze superwormjim gedemod, kzou nog note van hem krijgen vor mn topic eah.
on my way toquote:Op vrijdag 13 september 2013 00:48 schreef BlueMage het volgende:
Wat is "omwt" ofzo?Ik snap echt niks van dat nieuwe Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |