SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Ik vind hem tot nu toe leuk.quote:
beetje "grave encounters" zeker?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe leuk.
Wel scary en soms wel irritant. Het is donker en je heb alleen je camera met nightvision bij. Als iemand je ziet moet je wegrennen, maar omdat het vaak donker is. Zie je dus geen reet voor je.
Voor een prikkie zitten die in de nieuwe Humble Bundlequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog een FTL, Trine 2 en Mark of the Ninja key over
Ik zoek nog een Hamilton's Great Adventure + DLC, Tower Wars, Ravaged - Zombie Apocalypse , System Shock 2,Duke Nukem 3D Megaton Edition en Shadow Warrior Classic Redux key
volgende maandquote:
Morgen.quote:
3 dagenquote:
na EP3quote:
Als je de DLC hebt kan je verder gaan als je de vanilla einde hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Fallout 3 een afsluitend einde? Ik heb volgens mij alle main quests gehad, ik heb momenteel niet echt zin om heel de map rond te lopen
Ik kan um niet vinden op Steam?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef JimmyJames het volgende:
De nieuwste game van Klei (Don't Starve, MotM etc) is nu beschikbaar in alpha op steam:
http://www.incognitagame.com/
Ik had het verkeerd gelezen. De alpha is nog niet gereleased.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik kan um niet vinden op Steam?
Net even die trailer bekeken. Krijg er een beetje een ICO-gevoel bij. Is het een beetje te vergelijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:13 schreef Verbal het volgende:
Whoa, dat Brothers is echt een mooi spel
Plus de omgevingen zijn echt mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:52 schreef Verbal het volgende:
Ik ken ICO niet, sorry.
Je zou even de WTF is van TB kunnen bekijken.
Het spelmechanisme vind ik echt geweldig: een coop-came voor 1 persoon.
V.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |