SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry![]()
Ik vind hem tot nu toe leuk.quote:
beetje "grave encounters" zeker?quote:Op donderdag 12 september 2013 23:10 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Ik vind hem tot nu toe leuk.
Wel scary en soms wel irritant. Het is donker en je heb alleen je camera met nightvision bij. Als iemand je ziet moet je wegrennen, maar omdat het vaak donker is. Zie je dus geen reet voor je.
Voor een prikkie zitten die in de nieuwe Humble Bundlequote:Op vrijdag 13 september 2013 00:53 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb nog een FTL, Trine 2 en Mark of the Ninja key over
Ik zoek nog een Hamilton's Great Adventure + DLC, Tower Wars, Ravaged - Zombie Apocalypse , System Shock 2,Duke Nukem 3D Megaton Edition en Shadow Warrior Classic Redux key
volgende maandquote:
Morgen.quote:
3 dagenquote:
na EP3quote:
Als je de DLC hebt kan je verder gaan als je de vanilla einde hebt gespeeld.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Heeft Fallout 3 een afsluitend einde? Ik heb volgens mij alle main quests gehad, ik heb momenteel niet echt zin om heel de map rond te lopen
Ik kan um niet vinden op Steam?quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:22 schreef JimmyJames het volgende:
De nieuwste game van Klei (Don't Starve, MotM etc) is nu beschikbaar in alpha op steam:
http://www.incognitagame.com/
Ik had het verkeerd gelezen. De alpha is nog niet gereleased.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:02 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik kan um niet vinden op Steam?
Net even die trailer bekeken. Krijg er een beetje een ICO-gevoel bij. Is het een beetje te vergelijken?quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:13 schreef Verbal het volgende:
Whoa, dat Brothers is echt een mooi spel
Plus de omgevingen zijn echt mooiquote:Op zaterdag 14 september 2013 17:52 schreef Verbal het volgende:
Ik ken ICO niet, sorry.
Je zou even de WTF is van TB kunnen bekijken.
Het spelmechanisme vind ik echt geweldig: een coop-came voor 1 persoon.
V.
Lijkt mij ook een vette game, alleen ik ben bang dat de controls nogal slecht zijn met keyboard en muis. Heb namelijk geen controller :/quote:Op zaterdag 14 september 2013 17:13 schreef Verbal het volgende:
Whoa, dat Brothers is echt een mooi spel
GOAT weet ik niet, maar ik vind het zeer verrassend. Is trouwens de allereerste game die ik wél fatsoenlijk kan besturen met mijn Xbox-controller
Met andere spellen bak ik er nooit een kloot van.
V.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een vette game, alleen ik ben bang dat de controls nogal slecht zijn met keyboard en muis. Heb namelijk geen controller :/
Het kan niet eensquote:Opmerking: Brothers - A Tale of Two Sons requires a controller to play
waarom kan ik hem dan wel met keyboard + muis spelen?quote:
Ja, dat heb ik gezien, maar heb van meerdere mensen gehoord dat het wel werkt. Beetje vaag allemaal.quote:
Het kan prima, volgens mij best aardig zelfs. De ene broer bestuur je dan met wasd en space, De andere met de cursor en right control meen ik.quote:
Geweldig. Ik zet de broers op alle bankjes die ik tegenkom om even te kijkenquote:
Wat typ jij langzaam zeg...... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzquote:
Ja hallo, met zo'n kut HTC in mijn andere hand die ook nog iets in beeld mot houdenquote:Op zondag 15 september 2013 11:22 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Wat typ jij langzaam zeg...... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
nein , misschien alssie ~75% off isquote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef Verbal het volgende:
Hebben we nou allemaal Brothers gekocht inmiddels?
V.
Knieperdquote:Op zondag 15 september 2013 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
nein , misschien alssie ~75% off is
dit klinkt bekendquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb nog ontzettend veel ongespeelde games in mijn library, dus buiten de bescheiden bundles, koop ik niks meer de komende weken/maanden.
Heb ik ook, maar die drie uur kon ik hier wel in stekenquote:Op zondag 15 september 2013 22:36 schreef JimmyJames het volgende:
Ik heb nog ontzettend veel ongespeelde games in mijn library, dus buiten de bescheiden bundles, koop ik niks meer de komende weken/maanden.
http://www.amazon.com/Pap(...)id=1379279592&sr=1-2quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een kleine heads up trouwens:
http://www.amazon.com/gp/(...)e=as2&tag=amzn07f-20
Over een paar dagen is die 17$
Die prijzen van CoDquote:Op zondag 15 september 2013 22:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die kortingen van Activision slaan echt he-le-maal nergens op25% korting op al die kut games
Waarom dan? Al een tijd niet meer gespeeld.quote:Op maandag 16 september 2013 18:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Payday 2 is echt verneukt sinds laatste update..
Check de update notes. Maar het komt erop neer dat een bulldozer ongeveer onoverwinnelijk geworden is. Hele desert eagle clip legen op het hoofd is blijkbaar niet meer voldoende om em neer te krijgen. Dat icm het verlagen van je armor als speler en te weinig ammo wat je kan opnemen is kut.quote:Op maandag 16 september 2013 18:16 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Waarom dan? Al een tijd niet meer gespeeld.
Update 11 heeft het maar een klein beetje verknaldquote:Op maandag 16 september 2013 18:26 schreef Mr.Noodle het volgende:
le clip legen op het hoofd is blijkbaar niet meer voldoende om em neer te krijgen. Dat icm het verlagen van je armor als speler en te weinig ammo wat je kan opnemen is kut.
En dan heb ik het nog niet over slechte payouts e
http://arstechnica.com/ga(...)ardware-coming-soon/quote:"Next week we're going to be rolling out more information about how we get there and what are the hardware opportunities we see for bringing Linux into the living room,"
toch ook maar even meegenomen voor 3,60quote:Op dinsdag 17 september 2013 00:03 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zojuist Papo & Yo uitgespeeld, erg mooie game met een erg mooi verhaal.
Inmiddels in de aanbieding en zelfs 14$ voor Tomb Raider, Hitman en Sleeping Dogs!quote:Op zondag 15 september 2013 22:58 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een kleine heads up trouwens:
http://www.amazon.com/gp/product/B00F3EFMKQ/
Over een paar dagen is die 17$
oe mooie dealquote:Op dinsdag 17 september 2013 17:42 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Iemand die dit voor mij kan kopen? http://www.amazon.com/dp/B00F3EFMKQ?tag=childsplaycha-20
Dan paypal ik het geld gelijk
Dank, stuur maar een DM/PM als het luktquote:Op dinsdag 17 september 2013 18:00 schreef Manke het volgende:
[..]
oe mooie deal
kijken of ik em dubbel kan kopen, voor jou 1x.
Nu nog nummer 1 eindigen in één van de daily challenges van spelunky.quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Net live Mama's boy gehaald in the Binding of Isaac en daarmee Platinum God gehaald, en dat na 212 uur. Ooh, de glorie!
http://www.twitch.tv/itsthesebbe/b/462785893
Dat gaat nog wel eventjes duren, ik heb nog nooit hoger gehaald dan 160k. En zonder te ghosten of shopkeepers te killen haal je dat natuurlijk nooit.quote:Op dinsdag 17 september 2013 23:56 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Nu nog nummer 1 eindigen in één van de daily challenges van spelunky.
Grats!!quote:Op dinsdag 17 september 2013 17:37 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Net live Mama's boy gehaald in the Binding of Isaac en daarmee Platinum God gehaald, en dat na 212 uur. Ooh, de glorie!
http://www.twitch.tv/itsthesebbe/b/462785893
Mogelijk de beste 'echte' humble bundle, ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Young_David het volgende:
Ik heb ook de helft al, toch gehaald. Bizar goede bundle dit. Misschien wel beter dan de origin bundle
Dankzij TB durf ik die niet te kopen zonder eerst een Controller te halenquote:Op zondag 15 september 2013 21:56 schreef Verbal het volgende:
Hebben we nou allemaal Brothers gekocht inmiddels?
V.
Yep, net gehaald omdat ik die DLC nog wilde hebben. Magicka is tof.quote:Op woensdag 18 september 2013 20:56 schreef Tain het volgende:
En dan heeft IndieGala nog wat leuks voor de Magicka liefhebbers:
http://www.indiegala.com/weekly
ken alkeen limbo. Die andere 2 goed? Vry pas thuisquote:Op woensdag 18 september 2013 20:01 schreef JimmyJames het volgende:
Nou de bonus content is er om je vingers bij af te likken:
Rocketbirds, A Virus Named Tom, Braid en Limbo.
Jammer dat ik al de helft heb.
tis een goeie bundel, maar imho niet beter als de origin bundel..quote:Op woensdag 18 september 2013 20:14 schreef Young_David het volgende:
Ik heb ook de helft al, toch gehaald. Bizar goede bundle dit. Misschien wel beter dan de origin bundle
Zeg maar wanneer je een keer tijd hebt, ik heb het gedownload en het werkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 19:18 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Grats!!
Hop hop Spider mod erop gooien en dan gaan we racen!
die laatste 3 zijn in bundels verkrijgbaar a.t.m. hequote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb nog keys voor de volgende games: Trine 2: complete edition, Dead Space, Crysis 2, Command & Conquer: Red Alert 3 + Uprising, Titan Quest en Red Faction +DLC.
Heeft iemand er belang bij deze games om te ruilen?
Hard Reset en System Shock 2 staan de komende 2 uur nog wel op m'n to get lijstje.
Edit: en magicka.
Ik heb Magicka wel voor je, enige game uit jouw lijstje die ik nog niet heb ik Red Faction.quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb nog keys voor de volgende games: Trine 2: complete edition, Dead Space, Crysis 2, Command & Conquer: Red Alert 3 + Uprising, Titan Quest en Red Faction +DLC.
Hard Reset en System Shock 2 staan de komende 2 uur nog wel op m'n to get lijstje.
Goede reden om Sid Meier's Pirates! aan te schaffen. Ik heb hem al op een schijfje en op de originele xbox, maar 2,50 is geen geld voor de epische game. Het is echt 1 van de beste games ooit gemaakt.quote:Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/sale/Talk_Like_A_Pirate![]()
Bedankt voor de tip, ook meteen even Pirates gekocht. Toen die net uit kwam heb ik de gepirate versie veel gespeeldquote:Op vrijdag 20 september 2013 00:27 schreef mschol het volgende:
http://store.steampowered.com/sale/Talk_Like_A_Pirate![]()
Ruilen dan maar?quote:Op donderdag 19 september 2013 20:03 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb Magicka wel voor je, enige game uit jouw lijstje die ik nog niet heb ik Red Faction.
Prima plan, via pm doen?quote:Op vrijdag 20 september 2013 12:52 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Ruilen dan maar?
Ik kan overigens iedereen de huidige weekly sale van Humble Bundle aanraden, X3 is te vet voor woorden.
Wil RA3+uprising wel ruilen tegen Civ IV?quote:Op donderdag 19 september 2013 17:16 schreef Gatenkaas het volgende:
Ik heb nog een aantal dingen over van de humble bundlequote:Op vrijdag 20 september 2013 13:08 schreef beelz het volgende:
Ik heb King Arthur Saga (King Arthur + DLC, King Arthur II + Dead Legions DLC, King Arthur Fallen Champions) ook nog over. Iemand interesse om te ruilen?
Grote kans dat ik dat allemaal al wel hebquote:Op vrijdag 20 september 2013 13:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik heb nog een aantal dingen over van de humble bundle
die je gratis hebt gekregen, nietwaar?quote:Op vrijdag 20 september 2013 13:02 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Wil RA3+uprising wel ruilen tegen Civ IV?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |