Ik doe dat zondag wel kijken.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:34 schreef Karina het volgende:
Expeditie Robinson nu.
'Ik ben een stadsneger, ik ben een bange neger'
ER is niet livequote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Is nu toch niets anders. En live kijken vind ik met dit soort dingen leuker.
quote:Op donderdag 12 september 2013 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee schat, ik bedoel als het op tv is, niet later kijken, weet je best.
Valt wel mee eigenlijk. Hoe snel het gaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:37 schreef Latert het volgende:
[..]![]()
Ach, ik ga mij toch niet in dat topic wagen, zal zeker weer zo snel gaan dat posten geen zin heeft.
Ik vind Zimra wel leuk op dat eilandje van dr.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:40 schreef Karina het volgende:
Zimra is er even niet, dus daarvoor hoef je niet te kijken in ieder geval. Die komt vast nog wel terug.
Daar is ze al.
ja dat snap ik. Dikke kokosnoten werd net al gezegd in het topicquote:Op donderdag 12 september 2013 20:42 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik vind Zimra wel leuk op dat eilandje van dr.
Uiteraard. Maar ik kan verder kijken dan dat.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Dikke kokosnoten werd net al gezegd in het topic
Niemand gaat tieten laten zien denk ikquote:Op donderdag 12 september 2013 20:44 schreef Specularium het volgende:
Wanneer gaat Veronica d'r tieten laten zien?
Kijken of ze ook kan overleven, koken en zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:45 schreef Latert het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar ik kan verder kijken dan dat.![]()
Ze is ook grappig, met haar 'fuck dit, fucking dat'
Als ze ook nog kan koken zou het de perfecte vrouw zijn.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijken of ze ook kan overleven, koken en zo.
En vissen en die ontgraten en zo, hoort er ook bij he.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:46 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze ook nog kan koken zou het de perfecte vrouw zijn.
Jij bent niet zo'n viswijf?quote:Op donderdag 12 september 2013 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
En vissen en die ontgraten en zo, hoort er ook bij he.
Zou niks voor mij zijn in ieder geval. Ik durf niet eens een vis van een haakje te halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |