ja watskeburt jij bent al 12 maanden niet op psn!quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ik wacht mooi op de PC versie mocht die nog ooit uitkomen
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef MineraalWater het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 13 september 2013 17:35 schreef TJV het volgende:
Gewoon dinsdag op de PS3, zoals het hoort.
Nice nicequote:Op vrijdag 13 september 2013 16:51 schreef Gray het volgende:
Ik stond wel erg lang AFK zo.
De farm is bijgevuld, dus ik ga weer een uurtje klei scheppen.
wie?quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:08 schreef Mender het volgende:
Zit gewoon een random filmpje op youtube te kijken. Kom ik WEER een comment van 1marcelfilms tegen ..wtf. Ben niet eens subscribed op hem
De eerste screenshot die ik ervan zag was van twee honden die elkaar deden.quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:22 schreef MineraalWater het volgende:
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:14 schreef shaderon het volgende:
fail, en dan al die console mongolen wel lekker downloaden van tpb
quote:Op vrijdag 13 september 2013 17:13 schreef MineraalWater het volgende:
https://www.change.org/en(...)rsion-of-gta-v#share________!!!!!! x900910901901
Live nog veel beter, ze doen mee aan popronde. Erg leuk, soort rock cabaret.quote:Op vrijdag 13 september 2013 21:45 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mooi stukje muziek
kk boek is dat, met al die stones ookquote:
iddquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:40 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kk boek is dat, met al die stones ook
nice. ik kreeg geld en een nieuwe maar moest 'm wel opsturen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Lol, ik krijg een nieuwe g930 zonder de oude op te hoeven sturen
Ik heb nu een Astro A40, echt een kekke headset.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:15 schreef Ame_thyst het volgende:
dat is fijn, ik ben blij dat ik geen logitech headset meer heb, oncomfortabel kreng
Nee helemaal niks. Gewoon klacht gemailed, wat aanvullende info geschickt en ik kreeg een nieuwe.quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:35 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
nice. ik kreeg geld en een nieuwe maar moest 'm wel opsturen.
moest je wel een foto maken dan?
Ja, audiokwaliteit is goed en voor een headset in de microfoon ook dik in orde. (beter dan die G930 op beide vlakken)quote:Op zaterdag 14 september 2013 14:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nee helemaal niks. Gewoon klacht gemailed, wat aanvullende info geschickt en ik kreeg een nieuwe.
Is die A40 een beetje lekker?
Zat ik ook naar te kijken.quote:Op zaterdag 14 september 2013 15:07 schreef Ame_thyst het volgende:
Heb nu een siberia v2 zit fantastisch ook, zelfde systeem als akg gebruikt zodat het gedeelte op je hoofd automatisch wordt strakgespannen. Lage frequenties zijn alleen niet erg aanwezig. Had iets meer gemogen, om wat meer te kunnen genieten van explosies in games
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |