quote:[b]Op dinsdag 3 september 2013 23:18 schreef [url=http://forum.fok.nl
WORLD GROUP SEMIFINALS
SERBIA v CANADASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CZECH REPUBLIC v ARGENTINASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WORLD GROUP PLAY-OFFS
SPAIN v UKRAINESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NETHERLANDS v AUSTRIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CROATIA v GREAT BRITAINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SWITZERLAND v ECUADORSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GERMANY v BRAZILSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POLAND v AUSTRALIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BELGIUM v ISRAELSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JAPAN v COLOMBIASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nadal doet alleen mee zodat hij kan klagen over de kalender, zoals hij nu ook al meteen weer gedaan heeft.quote:Op donderdag 12 september 2013 17:18 schreef Rosario het volgende:
Eigenlijk achterlijk dat Nadal meedoet.. Dat heeft Spanje nog helemaal niet nodig. Of denken ze dat Robredo en Verdasco moeite hebben met zowel Dolgopolov als Stakhovsky? Op gravel? In Madrid?![]()
Bron?quote:Op donderdag 12 september 2013 17:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nadal doet alleen mee zodat hij kan klagen over de kalender, zoals hij nu ook al meteen weer gedaan heeft.
België wint de eerste rubber, Darcis verslaat Sela 6-1 6-2 6-2. Sloeg bijna geen winner, die Steve.Hoe die Nadal ooit heeft kunnen verslaan blijft mij een raadsel.
![]()
http://www.telegraaf.nl/t(...)iscup__.html?cid=rssquote:Op donderdag 12 september 2013 18:03 schreef Rosario het volgende:
[..]
Bron?
België wint de eerste rubber, Darcis verslaat Sela 6-1 6-2 6-2. Sloeg bijna geen winner, die Steve.Hoe die Nadal ooit heeft kunnen verslaan blijft mij een raadsel.
![]()
quote:Op donderdag 12 september 2013 18:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)iscup__.html?cid=rss![]()
Maar waarschijnlijk speelt hij dus niet.![]()
Verstandig, logisch en begrijpelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:32 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Maar waarschijnlijk speelt hij dus niet.
Edit: O, dus hij speelt wel. Dat vind ik dan minder verstandig, minder logisch en minder begrijpelijk.
[ Bericht 8% gewijzigd door Federer-fan op 12-09-2013 20:49:48 ][b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien![]()
Jawel, gewoon meteen op vrijdag al.quote:Op donderdag 12 september 2013 18:32 schreef Rosario het volgende:
[..]![]()
Maar waarschijnlijk speelt hij dus niet.![]()
Borna Coric
16 jaar en nummer 525 van de wereld.
iemand ooit al eens van gehoord?
speelt nu tegen murray.![]()
Murray gaat vast weer voor de 6-0 6-0 6-0
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Zonder succesquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Norrage het volgende:
Murray gaat vast weer voor de 6-0 6-0 6-0
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Junior US Open winnaar, won de afgelopen 2 future toernooien waar hij aan meedeed. Impressive!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:27 schreef knijn1985 het volgende:
Borna Coric
16 jaar en nummer 525 van de wereld.
iemand ooit al eens van gehoord?
speelt nu tegen murray.![]()
ook stevig potje tot nu toe aan de standen/tijd te zienquote:Op vrijdag 13 september 2013 11:43 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Junior US Open winnaar, won de afgelopen 2 future toernooien waar hij aan meedeed. Impressive!![]()
Die druk werd hem te veel...quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:54 schreef rhubarb het volgende:
40 minuten voor 3-3. Heb de livestream nu opstaan![]()
Marach wint altijd al zijn enkels in de davis cupDie Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
Forum Opties Forumhop: Hop naar: