Ja de ios 7 gold master kan je gewoon downloaden via de bekende torent sites.quote:Op zaterdag 14 september 2013 18:47 schreef Perquisite het volgende:
Is het mogelijk de ios7 GM al te verkrijgen zonder jailbreak of ontwikkelaars privileges? Neem aan van niet. Maar niet geschoten is altijd mis.
Ik hoorde verhalen over december. Maar ik weet het niet hoor...hoop eerderquote:Op zaterdag 14 september 2013 18:29 schreef Mopsy het volgende:
[..]
Waarom niet als ik vragen mag? vorige keren zat nederland in de tweede lichting, 1 week later dan de eerste lichting
nog niet bekend.quote:Op dinsdag 17 september 2013 10:35 schreef VanitySquared het volgende:
Of ik ben scheel en lees er overheen, maar wanneer kun je die nieuwe 5s kopen in Nederland? Of is daar nog niets over bekend? Ik mag weer een nieuwe gsm uitkiezen voor de zaak, dan kan ik weer een jaartje of 3 vooruit.
Damn. Ik las dat ie in andere landen gelanceerd werd op 20 september (iPhoneclub.nl)? Mijn iPhone 4 komt namelijk ook uit de UK, kan natuurlijk kijken of datzelfde trucje weer werkt.quote:
wtf? Morgen al die nieuwe iOS? bah. Ik vind het zo uberlelijk. Ik blijf lekker bij mijn gejailbreakte vorige iOS totdat iOS7 gejailbreakt wordt hoor. Dan kan ik nog steeds veel meer...Of zijn er voordelen aan iOS7 die niet te jailbreaken zijn?quote:
ik ik ik ik ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IKquote:Op dinsdag 17 september 2013 11:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
wtf? Morgen al die nieuwe iOS? bah. Ik vind het zo uberlelijk. Ik blijf lekker bij mijn gejailbreakte vorige iOS totdat iOS7 gejailbreakt wordt hoor. Dan kan ik nog steeds veel meer...Of zijn er voordelen aan iOS7 die niet te jailbreaken zijn?
komt je vast bekend voor.quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK
Ja wat?quote:Op dinsdag 17 september 2013 12:05 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
ik ik ik ik ik!!!!!!!!!!!!!!!!!!! IK
Kijk eens 4 posts boven je :pquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef very het volgende:
Is er al meer info over wanneer de nieuwe iPhone 5S hier te koop is?
Ik heb dit maar even ingevuld: https://www.kpn.com/prive/mobiel/nieuwe-iphone.htmquote:Op dinsdag 17 september 2013 12:38 schreef very het volgende:
Is er al meer info over wanneer de nieuwe iPhone 5S hier te koop is?
En waarom dan niet?quote:Op dinsdag 17 september 2013 14:36 schreef remlof het volgende:
Op die pagina staat ook dit trouwens:
[ afbeelding ]
Ik had niet verwacht dat de 5s lichter en behoorlijk platter zou zijn dan de plastic 5c
quote:Ik weet niet of het al bekend was maar gebruikers van oude iOS versies of iPhones hebben geluk, Apple laat je nu de laatste compatible versie downloaden. 3GS gebruikers kunnen dus weer mooi WhatsApp, Facebook Messenger etc. gebruiken.
http://intellicake.com/ap(...)atible-version-apps/
http://www.reddit.com/r/i(...)_store_now_lets_you/
Aluminium is juist erg dun en plastic is dikker en zwaarder.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat plastic lichter is dan metaal en glas.
Aluminium is nog altijd bijna 3x zwaarder dan welke soort plastic dan ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Soortelijke_massa_van_vaste_stoffenquote:Op dinsdag 17 september 2013 15:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Aluminium is juist erg dun en plastic is dikker en zwaarder.
Ja ok maar ook twee keer zo dun en voor het plastic is er gebruikt gemaakt van een metalen frame ter versteviging.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Aluminium is nog altijd bijna 3x zwaarder dan welke soort plastic dan ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Soortelijke_massa_van_vaste_stoffen
Ja ok, plastic is lang niet zo sterk natuurlijk. Toch verbaasde het me enigszins.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ok maar ook twee keer zo dun en voor het plastic is er gebruikt gemaakt van een metalen frame ter versteviging.
Is ook meer van nodig om dezelfde stevigheid te bieden (lees: kans op scheuren te verlagen).quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat plastic lichter is dan metaal en glas.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Morgen eindelijk iOS 7. Ben eens benieuwd
Moet een aparte carrier update voor komen, en die zou dus ook vandaag moeten komen ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:56 schreef byah het volgende:
Na de upgrade naar IOS7 zou 4G van Vodafone beschikbaar moeten zijn?
Als Vodafone het zelf aankondigt dat 4G beschikbaar komt voor de 5 bij de iOS7-update lijkt mij dat sterk, oh orakel.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef mirelia het volgende:
Volgens mij is daar een hardwareupgrade voor nodig
Hij zal iets langzamer worden en je kan niet terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:09 schreef very het volgende:
Een maat van mij wil zijn iPhone 4 eventueel ook updaten naar IOS7.
Goede keus? Wordt ie dan niet een stuk trager? En kan hij eventueel nog terug als het niet bevalt?
iOS 6 is helemaal niet trager dan iOS 5.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
iOS 6 is al veel trager dan 5, zou 7 niet juist beter moeten draaien?
Thanks.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij zal iets langzamer worden en je kan niet terug.
Ik ga het vanavond ook doen, maar ik hoop mijn exemplaar toch te vervangen door een 5s binnen een paar weken.
Dat heb ik ook nooit gemerkt.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
iOS 6 is helemaal niet trager dan iOS 5.
LTE-banden (3, 7 en 20 worden gebruikt in Nederland, waarbij het aandeel van band 7 verwaarloosd kan worden).quote:Op woensdag 18 september 2013 10:53 schreef donald_dick het volgende:
Zijn er nog meer dingen waar ik op moet letten als ik een iPhone in Amerika koop dan dat de stekker niet werkt in Nederland?
Maar daardoor voelt het wel langzamer aan, en dat is ook poepquote:Op woensdag 18 september 2013 10:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
LTE-banden (3, 7 en 20 worden gebruikt in Nederland, waarbij het aandeel van band 7 verwaarloosd kan worden).
iOS 7 is niet trager dan iOS 6 trouwens. Wel is het OS iets geanimeerder, en die animaties lopen allemaal niet zo vloeiend op de 4 als op de 4S of de 5. Maar qua snelheid geen verschil.
De Amerikaanse versie mist juist LTE7, dus hopelijk zetten ze daar niet op in. Ik neem de gok welquote:Op woensdag 18 september 2013 10:58 schreef Merkie het volgende:
[..]
LTE-banden (3, 7 en 20 worden gebruikt in Nederland, waarbij het aandeel van band 7 verwaarloosd kan worden).
Dat is waarquote:Op woensdag 18 september 2013 11:02 schreef very het volgende:
[..]
Maar daardoor voelt het wel langzamer aan, en dat is ook poep
Het Nederlandse LTE-netwerk wordt gebouwd rondom band 3 en 20 (1800MHz en 800Mhz). Band 7 kan je missen als kiespijn.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
De Amerikaanse versie mist juist LTE7, dus hopelijk zetten ze daar niet op in. Ik neem de gok wel
Nog beterderderderderquote:Op woensdag 18 september 2013 11:05 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het Nederlandse LTE-netwerk wordt gebouwd rondom band 3 en 20 (1800MHz en 800Mhz). Band 7 kan je missen als kiespijn.
Nee, wordt '4G'.quote:Op woensdag 18 september 2013 11:16 schreef remlof het volgende:
Zegt iOS7 is Europa nu ook 'LTE' linksboven als ie een 4G verbinding heeft?
Heb je al ergens hands on reviews gevonden dan?quote:Op woensdag 18 september 2013 08:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Reviews zijn bijna allemaal lovend over de 5s én 5c
http://thenextweb.com/app(...)ne-5s-and-iphone-5c/quote:Op woensdag 18 september 2013 11:19 schreef Coelho het volgende:
[..]
Heb je al ergens hands on reviews gevonden dan?
Op mijn 4S wel.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
iOS 6 is helemaal niet trager dan iOS 5.
Dat is niet mijn ervaring geweest, maar goed, ik heb hooguit 2 maand met iOS 5 gewerkt op m'n 4S voor iOS 6 uitkwam. Geen last van traagheid of andere problemen, nog steeds niet.quote:
Neen, je hebt iTunes 11.1 nodig. Ze maken het inderdaad wel erg spannendquote:Op woensdag 18 september 2013 15:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
Is de officiële iOS 7 wel compatible met de huidige iTunes, of brengt Apple vandaag ook iTunes 11.1 uit? Beetje waardeloos als je je iPhone update en dan niet meer kunt synchroniseren.
Hoe kom je aan zo'n update?quote:Op woensdag 18 september 2013 16:25 schreef TC03 het volgende:
Carrier update van Vodafone is binnen, nu me nog even begeven naar een plek waar 4G beschikbaar is.
250 koop ik hem van jequote:Op woensdag 18 september 2013 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
Mijn iPhone 5 is defect en deze zal omgeruild worden voor een "nieuwe". Als ik deze ongebruikt te koop zet wat kan ik dan voor een vraagprijs hanteren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |