Ja ok, plastic is lang niet zo sterk natuurlijk. Toch verbaasde het me enigszins.quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja ok maar ook twee keer zo dun en voor het plastic is er gebruikt gemaakt van een metalen frame ter versteviging.
Is ook meer van nodig om dezelfde stevigheid te bieden (lees: kans op scheuren te verlagen).quote:Op dinsdag 17 september 2013 15:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat plastic lichter is dan metaal en glas.
quote:Op dinsdag 17 september 2013 18:57 schreef lolcat8811 het volgende:
Morgen eindelijk iOS 7. Ben eens benieuwd
Moet een aparte carrier update voor komen, en die zou dus ook vandaag moeten komen ja.quote:Op woensdag 18 september 2013 08:56 schreef byah het volgende:
Na de upgrade naar IOS7 zou 4G van Vodafone beschikbaar moeten zijn?
Als Vodafone het zelf aankondigt dat 4G beschikbaar komt voor de 5 bij de iOS7-update lijkt mij dat sterk, oh orakel.quote:Op woensdag 18 september 2013 09:34 schreef mirelia het volgende:
Volgens mij is daar een hardwareupgrade voor nodig
Hij zal iets langzamer worden en je kan niet terug.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:09 schreef very het volgende:
Een maat van mij wil zijn iPhone 4 eventueel ook updaten naar IOS7.
Goede keus? Wordt ie dan niet een stuk trager? En kan hij eventueel nog terug als het niet bevalt?
iOS 6 is helemaal niet trager dan iOS 5.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:44 schreef Skull-splitter het volgende:
iOS 6 is al veel trager dan 5, zou 7 niet juist beter moeten draaien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |