SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Hier 331 artiesten en prima te scrollen op letterquote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Onderaan het rijtje artiesten. Ik heb 43 artiesten, ook géén mogelijk te scrollen op letter.
https://www.dropbox.com/s(...)3%2011%2039%2009.png.
![]()
https://www.dropbox.com/s(...)3%2011%2049%2051.png
https://www.dropbox.com/s(...)3%2011%2049%2059.pngYou Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
296quote:Op donderdag 12 september 2013 11:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Onderaan het rijtje artiesten. Ik heb 43 artiesten, ook géén mogelijk te scrollen op letter.
https://www.dropbox.com/s(...)3%2011%2039%2009.png![]()
Hoeveel artiesten heb je?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:53 schreef CoExist het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)3%2011%2049%2051.pngLogisch dat het hier niet kan omdat de nummers hier niet op alfabetische volgorde staan, en de albums ook nietquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
Op mijn iPhone maar 4. Op mijn iPod Touch meer dan 450 ofzo. Maar die draait nog geen iOS 7.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:55 schreef Champy het volgende:
[..]
Hoeveel artiesten heb je?
[..]
Logisch dat het hier niet kan omdat de nummers hier niet op alfabetische volgorde staan, en de albums ook nietYou Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Ik heb iOs 7 op mijn iPhone 4 gezet en ik wou dat ik het nooit had gedaan.
Accu gaat minder lang mee en de de snelheid is ook gewoon een stuk lager dan op iOs 6.1.2 het geval was.
Ik heb een beetje spijt van deze keuze, eigenlijk. Of ik had even moeten wachten op een toekomstige 7.(0.)1-update.![]()
Waarom?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Laat twee maanden na je aanschaf nog maar eens weten of je hem altijd bij je hebt
Nogmaals: nuance. Niet altijd meenemen is niet hetzelfde als nooit meenemen. Ik vind het fijn dat je jezelf zo geweldig vindt, maar niet alles wat jij vindt, hoeft van toepassing te zijn op anderen.![]()
iPhone 4 nog maar verlengen met een jaartje sim-onlyOp donderdag 29 november 2012 20:25 schreef tong80 het volgende:
GeeftJeEnergie geeft je meer energie dan een onbeduidend genie.
:P![]()
Hier ookquote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
iPhone 4 nog maar verlengen met een jaartje sim-only![]()
![]()
Heb ik al ja, IOS7 draait gelukkig vrij soepel erop, zeker de golden master!quote:Op donderdag 12 september 2013 12:30 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
iPhone 4 nog maar verlengen met een jaartje sim-only![]()
![]()
Okay, ik ga de proef op de som nemen om iOS 7 GM op mijn iPod Touch 5th Gen. te installeren.
Hier staan 859 artiesten op met 315 albums en in totaal: 6601 nummers.
Eens kijken of de Music App hier mee normaal blijft als wat we gewend waren in iOS 6.1.3.
Enfin, na de update naar iOS 7 zijn in ieder geval de letters aan de rechter zijkant weer terug. Echter blijven er cover arts voor de artiest namen staan. Dat betekent dus als je een album/artiest/nummer niet hebt voorzien van een cover art je een vierkant met niets ziet.
Tevens merk ik dat Apple mijn losse nummers (niet voorzien van cover art) uit zich zelf voorziet van cover art. Beetje kwalijke zaak.
Tevens moet je nog steeds door een shitload aan nummers scrollen als je een artiest op je iDevice hebt staan met meerdere albums. In mijn geval met artiesten als U2, Queen, Coldplay, Muse, Daft Punk, Deadmau5. Erg storend.
Edit:
Nog zo iets eigenaardigs van iOS 7 op mijn iPhone 4S.
Ik heb een paar App updates gehad in de App-store. Nu blijft onder het tab blad "Updates" de net ge-update Apps staan met de datum waarop ze zijn bijgewerkt...![]()
Ik kan ze niet weg halen, maar alleen openen ofzo.
[ Bericht 38% gewijzigd door CoExist op 12-09-2013 14:14:02 ]You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.![]()
Is normaal. Dan kun je zien wat nieuw is in die update.quote:Op donderdag 12 september 2013 13:54 schreef CoExist het volgende:
Nog zo iets eigenaardigs van iOS 7 op mijn iPhone 4S.
Ik heb een paar App updates gehad in de App-store. Nu blijft onder het tab blad "Updates" de net ge-update Apps staan met de datum waarop ze zijn bijgewerkt...![]()
Ik kan ze niet weg halen, maar alleen openen ofzo.![]()
Waar is de iPhone 5C dan?quote:Op donderdag 12 september 2013 14:56 schreef very het volgende:
Heb het OP plaatje aangepast:
van
[ afbeelding ]
naar
[ afbeelding ]Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Ik zie hem niet hoor? Of bedoel je achter de 5S?quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Of je bent blind of ik zou je monitorinstellingen eens goed nachecken.quote:Op donderdag 12 september 2013 15:00 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik zie hem niet hoor? Of bedoel je achter de 5S?![]()
Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
Mogen jullie met vertellen waar je een 5C ziet staanOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
F5 was genoegquote:Nee dusquote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
Forum Opties Forumhop: Hop naar: