Ja die ook vooral die jaarlijkse megamix had veel eurodance!quote:Op donderdag 12 september 2013 10:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben Liebrand en Ferry Maat
Ben weg.
Je hebt nog tot 2012 nog 3VOOR12 WHITENOISE gehad met Dave Clark in de nacht van za op zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:54 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Tja ik wou ook wel eens op zaterdag radio luisteren en dan was er geen vpro
Maar de VPRO was wel geweldig gewoon john peel een programma geven op 3fm. (nou kan ik zeggen dat ze dat nu niet meer durven een engels programma op 3fm maar ik weet dat carl cox een engelstalig programma heeft/had op zaterdag.. maar het mag allemaal wel wat meer richting de randen idd.)
Vooral het horizontale hebben ze veel te ver door gedreven... nog niet eens zo heel lang geleden had je gewoon nog een hip-hop programma op de vrijdag. Wat is er mis met af en toe een genre of stroming meer aandacht te geven. Tegenwoordig moet alles aan bod komen, dat kan gewoon niet. Wat je dan overhoudt is een soort saaie middle of the road idd.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De VPRO gaat mee in die eenheidsworst die er nu ligt. Overigens is Radio 2 net zo dramatisch en heeft Radio 6, ondanks de meeste kwaliteit, ook weinig scherpe randjes.
Een programma van John Peel is natuurlijk even van een andere orde als je het met het 'nu' vergelijkt. Paar jaar geleden had je dan nog White Noise, waarbij de randjes nog wel gezocht werden. Al was dat niet mijn ding.
Ja die bedoel ik sorry ik dacht dat dat carl cox was.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Je hebt nog tot 2012 nog 3VOOR12 WHITENOISE gehad met Dave Clark.
Die zat bij 538. Althans "Global" werd daar altijd uitgezonden, maar inmiddels zitten daar Avrojack, Ricky Romero en David Guetta in de nacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:02 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja die bedoel ik sorry ik dacht dat dat carl cox was.
Ik vind het juist jammer dat er geen versnippering is en alles veilig is. Je hoort wel een verschil tussen de muziek overdag en s'nachts maar dat merk je alleen als je erop let. En de genres krijgen geen aandacht inderdaad. Misschien nog een electronicsprogramma op ZA-ZO, maar ik weet niet wat White Noise heeft vervangen. En 3voor12XL is toch alweer uit 2007, toen Boots nog maar net weg was. (En ik net voor het eerst een beetje van de 538 radiohitjes verwijderd raakte)quote:Op donderdag 12 september 2013 11:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral het horizontale hebben ze veel te ver door gedreven... nog niet eens zo heel lang geleden had je gewoon nog een hip-hop programma op de vrijdag. Wat is er mis met af en toe een genre of stroming meer aandacht te geven. Tegenwoordig moet alles aan bod komen, dat kan gewoon niet. Wat je dan overhoudt is een soort saaie middle of the road idd.
Terechten klacht.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zenderprogrammering heeft zelfs van 3voor12 een middle of the road-programmaatje gemaakt
Ja, en dan zwijg ik nog over de meest waardeloze DJ ooit. Maar Mackay had de muzikale kwaliteit en grens van 3voor12RADIO echt niet veranderd.quote:
Ik ben een Radio-1 luisteraar. Voor muziek heb ik ze niet meer nodig. Maar ken je de VPRO-programma's op vrijdagochtend. Het Gebouw enzo ? Interviews van drie uur met markante mensen.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou er bijna een petitie voor op zetten 3FM Vertikaal!
(ik heb nog een klein foldertje waarin de VPRO een protest aantekende tegen de horizontale programmering er staat met grote letters op "Alles wat afwijkt legt het loodje" en ze hebben gelijk gekregen)
Neuh dat heb ik ook nergens gezegd. Mijn euforie richting Rudy komt vooral door zijn vrijdagavondprogramma. Dat ie daarna terugkwam om in te vallen bij 3v12 was alleen maar mooi.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, en dan zwijg ik nog over de meest waardeloze DJ ooit. Maar Mackay had de muzikale kwaliteit en grens van 3voor12RADIO echt niet veranderd.
Theater van het Sentiment is het beste muziekprogramma op de PO ja. Dat schrappen isquote:Op donderdag 12 september 2013 11:10 schreef borisz het volgende:
Zelfs radio 2 wordt meer van hetzelfde.![]()
Theater van het Sentiment moet plaats maken voor een standaard programma. Alles wat afwijkt wordt op radio 5 'gedumpt'. En het liefst zien de radio5 alleen nog maar in nostalgiamodus aka weer een muziekzender erbij
Dat was leuke radio, niet zozeer omdat de muziek bijzonder was (maar de muziek was wat minder rechtlijnig dan van 3voor12 toenertijd) maar omdat ie als DJ leuke dingen deed. Niet zoveel andermans truukjes jatten.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh dat heb ik ook nergens gezegd. Mijn euforie richting Rudy komt vooral door zijn vrijdagavondprogramma. Dat ie daarna terugkwam om in te vallen bij 3v12 was alleen maar mooi.
En zeker als je het vergelijkt met Roos nu ja.
Jep. Meespelen met andere artiesten als ze een cover oid deden, enz enz. U kent Het wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was leuke radio, niet zozeer omdat de muziek bijzonder was (maar de muziek was wat minder rechtlijnig dan van 3voor12 toenertijd) maar omdat ie als DJ leuke dingen deed. Niet zoveel andermans truukjes jatten.
Ik heb weinig met dance. Maar dat was 's achts toch altijd geweldig ?quote:Op donderdag 12 september 2013 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was leuke radio, niet zozeer omdat de muziek bijzonder was (maar de muziek was wat minder rechtlijnig dan van 3voor12 toenertijd) maar omdat ie als DJ leuke dingen deed. Niet zoveel andermans truukjes jatten.
Hij draaide vrij veel electro, maar was geen live DJ ofzo. Had gewoon een feel voor leuke spontane acties.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb weinig met dance. Maar dat was 's achts toch altijd geweldig ?
dat vind ik nou juist gezellig aan radio. Wat is anders radio zonder dj? Kan ik ook wel een radiostation beginnen.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja. En zonder reclame en DJ-praat er tussendoor. Flauwekul is dat.
Nu ik stage loop luister ik ook vrijwel geen 3fm. Vond het thuis soms wel fijn als werkmuziek, maar tegenwoordig luister ik thuis vrijwel alleen eigen muziek en op stage Sky.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik al een jaar of 2 geen 3fm meer luister. Vroegah luisterde ik het op het lab, maar op het lab waar ik nu werk staat 538 op en ik kom zelden meer in het lab, en ik deel een kantoor dus daar muziek luisteren is ook niet handig.
Mee eens. Ik vind DJpraat ook een fijn intermezzo.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:17 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dat vind ik nou juist gezellig aan radio. Wat is anders radio zonder dj? Kan ik ook wel een radiostation beginnen.
De horror.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik moet trouwens eerlijk bekennen dat ik al een jaar of 2 geen 3fm meer luister. Vroegah luisterde ik het op het lab, maar op het lab waar ik nu werk staat 538 op en ik kom zelden meer in het lab, en ik deel een kantoor dus daar muziek luisteren is ook niet handig.
Daar had je mazzel mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:20 schreef tong80 het volgende:
Ik bedoel ik regelde de muziek op mijn werk. Bij binnenkomst zette ik hem van Sky af na de nachtdienst. Koos voor Arbeidsvitaminen. Was het minst erge
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |