www.tunlr.netquote:Op donderdag 12 september 2013 09:29 schreef ssebass het volgende:
Misschien hoe de Amerikaanse catalogus gebruikt kan worden. Aanbod in NL is nu erg marginaal. Zo'n 20-40 films per genre max.
werkt dat betrouwbaar met zo'n gratis toko?quote:
Is dit niet gewoon een soort proxy opzetten? Dacht dat er een andere mogelijkheid was. Heb nu gewoon een account van de Nederlandse Netflix.quote:
Gisteravond werkte het gewoon goed stabiel.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:34 schreef RaymondK het volgende:
[..]
werkt dat betrouwbaar met zo'n gratis toko?
Ik kijk al dik een jaar via Unblock-US 3 dollar per maand.
quote:Op donderdag 12 september 2013 09:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Gisteravond werkte het gewoon goed stabiel.
Kijk nu alleen even omdat het gratis is. Wilde het aanbod zien en kijken hoe het werkt. Opzeggen staat al geagendeerdquote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]
'k ben benieuwd of dat op lange termijn ook zo is. Dan ga ik dat ook doen namelijk![]()
Waarom kijken mensen zowiezo naar de Nederlandse Netflix als het aanbod zo mariginaal is t.o.v. de amerikaanse? 5 dollar per maand daar
Hier 8 euro
ic ic.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:48 schreef ssebass het volgende:
[..]
Kijk nu alleen even omdat het gratis is. Wilde het aanbod zien en kijken hoe het werkt. Opzeggen staat al geagendeerdZie ik dan wel of het bevalt.
aanbod ga ik wel vanuit dat dat nog wel meer gaat worden, ( hoe meer leden hoe meer aanbod)quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
'k ben benieuwd of dat op lange termijn ook zo is. Dan ga ik dat ook doen namelijk![]()
Waarom kijken mensen zowiezo naar de Nederlandse Netflix als het aanbod zo mariginaal is t.o.v. de amerikaanse? 5 dollar per maand daar
Hier 8 euro
Het is net een dag live, laat ze eerst maar eens met beperkte content beginnen. als het na 3 maanden nog steeds tegenvalt vallen er vanzelf wel abonnees weg. Het is nog te vroeg om commentaar op het aanbod te hebben vind ik.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
Je vergelijkt een dienst die al jaren in de VS actief is met die net een dag live is. De kosten zijn in de VS $8 ex. btw en het aanbod was toen ze daar begonnnen ook niet zo uitgebreid.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
dat begrijp ik allemaal wel, ik wil er alleen mee zeggen dat er een veel betere variant beschikbaar is...quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef Aether het volgende:
[..]
Je vergelijkt een dienst die al jaren in de VS actief is met die net een dag live is. De kosten zijn in de VS $8 ex. btw en het aanbod was toen ze daar begonnnen ook niet zo uitgebreid.
ze beginnen altijd met weinig content in een nieuw land; eerst infrastructuur testen daarna content uitbreiden.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef RaymondK het volgende:
[..]
dat begrijp ik allemaal wel, ik wil er alleen mee zeggen dat er een veel betere variant beschikbaar is...
Hoe werkt dat dan? Je moet je toch ook registeren of geef je dan gewoon een vals adres op in de US? Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?quote:Op donderdag 12 september 2013 09:47 schreef RaymondK het volgende:
[..]![]()
Hier 8 euro
was dat wel zo in de UK?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
ze beginnen altijd met weinig content in een nieuw land; eerst infrastructuur testen daarna content uitbreiden.
http://www.radio1.nl/item(...)vers-over-de-plannen
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan? Je moet je toch ook registeren of geef je dan gewoon een vals adres op in de US? Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?
Ja, zie tunlr.netquote:Op donderdag 12 september 2013 10:14 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Kun je trouwens ook met je NL'se account icm unblock-us/tunlr amerikaanse content bekijken?
of je maakt een nederlands account aan en voert de tunrl dns-en in op je xbox/ps3 en je hebt amerikaanse content.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.
Uiteindelijk betaal je met je credit card.
ah zo, jammer dat ik geen credit card hebquote:Op donderdag 12 september 2013 10:18 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Je maakt een amerikaans account aan, en geeft als adres idd. bijv. de Mac D op Times Square op of zo.
Uiteindelijk betaal je met je credit card.
ja nu dus wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
of je maakt een nederlands account aan en voert de tunrl dns-en in op je xbox/ps3 en je hebt amerikaanse content.
Ja, er waren alleen meer eigen Britse series beschikbaar.quote:
Hoe weet je dat als je het niet probeert?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef Maanvis het volgende:
voorlopig is netflix iig niets voor mij, het is geen vervanging voor mijn wekelijkse downloadgedrag.
De nieuwste series/films zul je sowieso niet vinden bij Netflix.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef Maanvis het volgende:
voorlopig is netflix iig niets voor mij, het is geen vervanging voor mijn wekelijkse downloadgedrag.
Het is ook meer iets voor erbij denk ik, niet als vervanging. Maar het US aanbod vind ik toch erg groot. Of heb je dat nog niet geprobeerd?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef Maanvis het volgende:
kan ook met ideal / automatische incasso.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ah zo, jammer dat ik geen credit card heb
Dan is de oplossing van nu toch relevanter?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:22 schreef RaymondK het volgende:
[..]
ja nu dus wel.
2jr geleden kende niemand Netflix uberhaupt nog, toen moest het wel zo.
Ik vind het voornaamste voordeel dat ik op deze wijze nieuwe series leer kennenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:26 schreef Maanvis het volgende:
precies, heb gisteren 2 docu's gekeken die ik anders niet had aangezet alleen daarvoor is het al leuk.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind het voornaamste voordeel dat ik op deze wijze nieuwe series leer kennenDat is met downloaden toch wat lastiger.
zullen ze wel pijn in hun buik hebben nu,al die kabelproviders, die voor 5 euro per film lopen aan te biedenquote:Op donderdag 12 september 2013 10:47 schreef Ceased2Be het volgende:
Ambitie genoeg trouwens
http://tweakers.net/nieuw(...)ens-als-abonnee.html
genoeg gelezen hierquote:Op donderdag 12 september 2013 10:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je het niet probeert?
Het ergste van die prijs vind ik dat het SD kwaliteit is. Wil je HD, dan betaal je nog meer, of erger nog, het is er niet eens. Ik ben best bereid om 5 euro te betalen voor die paar keer dat ik een film wil kijken, maar dan wil ik wel de beste audio- en videokwaliteit. Mijn internetverbinding kan dat wel aan.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:08 schreef RaymondK het volgende:
[..]
zullen ze wel pijn in hun buik hebben nu,al die kabelproviders, die voor 5 euro per film lopen aan te bieden![]()
Ik denk juist dat ik er iets (iets, dus) minder van ga downloaden. Tuurlijk, de paar series waar ik op bij ben en die echt top of the bill zijn (Dexter, Game of Thrones, Boardwalk Empire, etc) zal ik blijven binnen trekken maar nieuwe dingen ontdekken via Netflix gaat denk ik ook wel wat uurtjes kostenquote:
mja, ik kijkgewoon alles een half jaar of een jaar later. is het ook nieuw voor mijquote:Op donderdag 12 september 2013 11:10 schreef Breuls het volgende:
Die providers hebben wel de nieuwste titels. Ook iTunes rekent bijvoorbeeld een paar euro voor, om maar een titel te noemen, Iron Man 3. En die heeft Netflix niet, dus er is wel concurrentievoordeel aan beide kanten.
Dat had ik ook en dat is voor mij voldoende meerwaarde. For now. Ik verwacht wel regelmatig uitbreiding van het aanbod.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Luigi het volgende:
Zag echt al heel veel 'altijd al willen zien' spul voorbij komen gisteren.
Dat kan wel.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Lemsterr het volgende:
Ook maar even een abonnement genomen en moet zeggen dat ik het aanbod films wel magertjes vind. Het meeste heb ik dan ook al gezien. Voor de series daarentegen is dit toch wel heerlijk hoor.Ik hou mijn account sowieso nog wel om ook te kijken hoe het filmaanbod wordt uitgebreid. Ik kijk overigens via mijn xbox dus kan niet in de Amerikaanse database.
ik wou geen nieuwe dingen ontdekken, ik wou gewoon op een legale manier kijken wat ik nu al keek.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ik denk juist dat ik er iets (iets, dus) minder van ga downloaden. Tuurlijk, de paar series waar ik op bij ben en die echt top of the bill zijn (Dexter, Game of Thrones, Boardwalk Empire, etc) zal ik blijven binnen trekken maar nieuwe dingen ontdekken via Netflix gaat denk ik ook wel wat uurtjes kosten. Zag echt al heel veel 'altijd al willen zien' spul voorbij komen gisteren.
Kan wel, is pas een paar keer gezegd al.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:18 schreef Lemsterr het volgende:
Ik kijk overigens via mijn xbox dus kan niet in de Amerikaanse database.
Ligt er aan wat je kijkt maar daar zitten gewoon grenzen aan. Bijv. GoT is van HBO, die kun je in NL legaal kijken door HBO On Demand te nemen, dan heb je maximaal een dag vertraging geloof ik. Op een bepaald nivo zul je altijd versnippering houden. Wat de meeste mensen willen, gaat nooit gebeuren denk ik. Apple is er destijds wel heel ver mee gekomen door voor iTunes met álle maatschappijen aan tafel te zitten. Maar dat ook alleen in Amerika, in Europa moet je soms wel met 10 partijen aan tafel om 1 film te kunnen aanbieden.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:27 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik wou geen nieuwe dingen ontdekken, ik wou gewoon op een legale manier kijken wat ik nu al keek.
Europa is dan ook een ramp voor dit soort diensten, dat zie je bij Spotify ook heel duidelijk.quote:Op donderdag 12 september 2013 11:31 schreef Luigi het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je kijkt maar daar zitten gewoon grenzen aan. Bijv. GoT is van HBO, die kun je in NL legaal kijken door HBO On Demand te nemen, dan heb je maximaal een dag vertraging geloof ik. Op een bepaald nivo zul je altijd versnippering houden. Wat de meeste mensen willen, gaat nooit gebeuren denk ik. Apple is er destijds wel heel ver mee gekomen door voor iTunes met álle maatschappijen aan tafel te zitten. Maar dat ook alleen in Amerika, in Europa moet je soms wel met 10 partijen aan tafel om 1 film te kunnen aanbieden.
Yups. Is destijds ook heel duidelijk door partijen als Apple gezegd, Europa is een ramp wat dat betreft (en het is dan ook amper aan een bedrijf als Netflix te wijten, het is iig geen onwil ofzo).quote:Op donderdag 12 september 2013 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Europa is dan ook een ramp voor dit soort diensten, dat zie je bij Spotify ook heel duidelijk.
Albums waarbij 1 of 2 tracks ontbreken omdat de rechten bij een andere maatschappij liggen bijv.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |